Jump to content
Guest no1else

Почистване на нагара в двигателя

Recommended Posts

Guest no1else

Здравейте, докато се мотках по форумите попаднах на това : http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t...der=asc&start=0Стори ми се бая интересно и четох темата до края...много хора казват че има ефект....темата е обсъждана и в тунинг.бг форумите....там се казва течността да е смес вода и метанол 50/50. Искам да попитам какви са другите методи за почистване на нагара от двигателя, за да не стигаме до подобни алтернативи :thumbs1: Между другото бащицата ми се занимава с коли и каза че това е мнооого отдавна измислено от руснаците...едно време доста хора са си правили тая интервенция с Жигулките......как биха реагирали нашите японки на подобно нагрубяване ? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen
:thumbs1::P:P:P хората са си измислили добавки за тая работа, струват 7-8 лв, колкото може да ти струва целия двигател след подобен експеримент ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

WTF!? :P Аз анатемосвам тая тема! Ебати глупостта. Не знам какви са ефектите от подобна интервенция, но само при мисълта "горещ двигател - вода в цилиндрите" и ми се додрайфа! Ако започнем да се учим от подобни чалъми, по-далеч от Русия няма да стигнем и по-хубави коли от ФВ няма да караме :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Не бих се отнесъл толкова скептично по въпроса.... все пак вода или водна пара в двигателя съвсем не е лошо нещо. Във въпросната тема бяха повдигнати няколко интересни въпроса..... Първо, човекът е пръскал с пръскалка, а не е сипвал от шише.... ТАКА няма да си прецекаш двигателя, ако ще да е и най високотехнологичния двигател на света. Второ, АДХ преди време беше пуснал снимки на блок в чиито ризи беше останал антифриз за 1 ден... нагарът беше чувствително по-малко там където е имало антифриз, така че и историята за спуканата гарнитура ми звъчи изключително правдоподобно.Стига бе, като са голфаджии, кво? Да не би в голфа нагара да е друг???Аз пък на пук ще проуча още малко нещата и ще пробвам..... само дето първо искам да си изясня защо точно водата или водата с алкохол ( метано/етанол) трябва да помага.... иначе съм далеч от мисълта че ще скапя нещо..... в гъста мъгла да не би да ми се преебава двигателя :bow: Ебаси, ако в ФауВе форума прочетете че високооктановия бензин е по-малко склонен към детонации пак ли ще решите че е глупост?п.с. Някой ще спомене ли фирмени добавки за целта и къде се прилагат ( в резервоара? за директно пръскане? )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

Ееее един да прочете всичко и да помисли малко :whistle: а не да прави прибързани изводи. 1нет ето ти линка за тунинг.бг там от където видях това: http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=17394прочетете мненията на landikar преди да почнете да давате професионалното си мнение и да анатемосвате (това се отнася за теб Дидко) Не смятам че някаква добавка в горивото би се справила по добре от този метод с водата. Човека е написал че се е ползвала такава "водна инжекция" ма няма кой да чете. И водата се впръсква пулверизирана а не да сипваш направо от бутилката..става дума за 300мл водна мъгла.... 1нет ако разбереш нещо пиши моля те....моята както се "кара" на маслото определено добре ще и повлия една такава процедурка...аз съм навит да тествам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Икономията - майка на мизерията... :whistle: Чакам първия, който ще се похвали с "измит" двигател по споменатия начин. Игнорирайте ми предния пост и действайте смело! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

1. Едно време един комшия си беше направил волгата много икономична с подобна хитрост - от съд с вода вкарваше в карбуратора 20% вода към 80% бензин (как ги отмерваше, божа работа). Настояваше че метода е сигурен, патентован.....................Баща ми е монтьор на двигатели от как се помня, та му казваше, че скоро ще реве при него. Е, така и стана - след 1 или 2 месеца - основен ремонт (волгата бе почти нова още).2. Един мой колега мина москвича на паркетол (или паркетин) не помня точно. Изкупуваше от магазините с кашони по 30ст/литъра, бензина беше 80ст. Цели три месеца изкара до ремонта, въпреки че не му давахме и толкова. Пак беше почти чисто нов мускала :whistle: 3. .................................................................................................................. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Като юноша карах мотоциклетизам на писта,но става въпрос за Дърт-ракова писта.Машините с които се състезавахме бяха "Ява-500к.с."Те работят с етанол и рицин,като рицина се налива в рамката на мотора,а етанола чист в резервара.Абсолютно никакъв нагар не прави двигатела при горенето на тая велика смес.Но как смърди на рицин......В Шумен,Търговище,Плевен,София,Варна и Пловдив имаше Дърт-ракови писти.кара се на згурия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

Maina 6th gen - не става въпрос за постоянно впръскване, а за "профилактика" ако мога така да се изразя. Целта е да се премахне нагара от челото на буталото и клапаните и леглата а не икономия. От форума на тунинг.бг.....точно под менението на landikar се е изказал Косуърд....казвайки че ползва и това за своята кола.....за информация въпросният човек Косуърд кара едно симпатично русенско червено Форд-че Ескорт-че Косуърд което е над 400коня и ако не беше избоксувал съединителя му щеше да направи за смях великото Порше на Цунами.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Аз нямам каво да добавя след темата в тунинг.бг..... Освен че много скоро ще го направя.Ма и там се намират едни образи: Водата увеличавала шанса за детонации :whistle: Хроносе, не те разбрах.... би ли обяснил какво общо има с темата твоя пост, това че си карал на алкохол ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow

Аз нямам каво да добавя след темата в тунинг.бг..... Освен че много скоро ще го направя.

Ма и там се намират едни образи: Водата увеличавала шанса за детонации  :whistle:

 

Фроносе, не те разбрах.... би ли обяснил какво общо има с темата твоя пост, това че си карал на алкохол ли?

<{POST_SNAPBACK}>

Ами вземи прочети де!!! Връзката е че тази велика смес не остава нагар!!!разбрали Хроноса сега???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Под велика смес визирах сместа"Етанол-Рицин"При нея както и при Пропан-Бутана/който не харесвам като автомобилно гориво/ не остава нагар по детайлите на горивната камера в следствие на горенето.При бензина обаче нещата не стоят така.В най високото си качество бензина е с минимални отлагания,но масовият Бензин примесен в незнаен коктейл от различни смеси за понижаване на цената е с голямо отделяне на отлагания.Карайте с горива от големите вериги Бензиностанции,те поне знаят как най добре да прецакат бензина за да не се повреждат двигателите и да няма искове срещу тях.Относно почистването с вода,Метода е ефективен и чисти чудесно.Съдя и по това че и аз съм карал със пробила гърнитура на главата и със спукана водна риза и то няколко пъти.Като се разглоби двигатела цилиндъра който е работил с водата е идеално изчистен и лъснат.След ремонт на гарнитурата или на спиканата риза двигатела си работи нормално.Колко е безопасен обаче немога да знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

на москвича съм сипвал нафталин в резервоара - и изгаря нагара. само че не може да се кара така, на 1/2 газ вече 'чука аванса'а тази смес на етанол и вода съм я прилагал нееднократно и има много добър ефект. бях откачил маркуча за сервото (от 1ви цилиндър) и пръсках вода със спирт от там - за 2 литра вода и 100 грама спирт (досвидя ми за повече) после като отворихме главата ясно си личеше, как първи цилиндър е по-чистсамо че на хондите ме е страх да експериментирама това, дето се продава по бензиностанциите е мижи та лажим, трябва си количество, за да се постигне ефектред: на хондата слагам по 100 грама спирт 95% на всеки резервоар. водата я добавят от бензиностанциите ;) но така спирта разтваря водата и не замръзва в големите студове. но дали има някакъв почистващ ефект не знам

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

Аз нямам каво да добавя след темата в тунинг.бг..... Освен че много скоро ще го направя.

1net вдигам доста стара тема(даже мен ме е нямало тук), ама ако си го направил да кажеш кво се е случило?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз проявявам горещ интерес към темата, и ми е интересно, дали пък като почистиш нагара няма да лъснат прекалено много други проблеми. Другаде във форума бях чел, че като почистиш така и в хлабинките по сегменти, гарнитури, където е имало нагар, като почистиш нагара и ще започне да тече от тук-от там всякаква смес където не й е работата. Наистина, активно ще следя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих добавил само че СПИРТ в цилиндрите е отдавна изпитано лекарство срещу залепнали сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си чакам 1нет да каже, щот той е казал преди 2 години че ще го пробва , та ако го е пробвал той ще си каже най-добре как стоят нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз обаче най-нагло си вдигам темата и чакам отговор от 1нет защото ми е наистина интересно дали го е пробвал.1нет, ако не си го направил кажи да не видгам повече темата.Мерси :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...