Jump to content
rEsPeCtiVe

Кое вариант е по добър!

Recommended Posts

Колеги значи се двуомя какво да направя в случая,колата е с 2 гърнета и катализатор,дали няма да е по добре да се пусне една права тръба от колекторите до отзад.. какви са минусите и плюсовете,а също и възможно ли е да ми съска от спукан колектор...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сменяш колектора задължително си сложи 1 резунансно гърне защото може да се получи обратен ефект! Не е хубаво да ти е пукнат колектора защото сичко се нарушава според мене може да суска леко от това.. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя Сивик колектора беше пукнат точно на мястото където се навива ламбда сондата, карах така около 5000 км и никакви проблеми освен както го наричате съскане, ама при мен термина е друг: "поприпърдяване"След време пукнатината нарастна, всичко около колектора се опуши, а и ми направи впечатление че работата на двигателя се промени, оборотите се меняха леко и се появиха повече вибрации. Решението беше едно, замяна на колекторите. Тъпото беше че при англичанките колекторите и катализатора са едно цяло. Нямам идея колко струват нови колектори (някой ако знае да каже), ама взехме едни от японски сивик втора ръка за 80 лв, а катализатора (който беше като чисто нов) ми го откупиха за 70 лв, което значи че ми излезе почти без пари. Естествено искаше леко напасване че диаметрите на тръбите бяха различни, иначе самите колектори паснаха идеално, даже са с по-дебели стени. Ламбда сондата се навива малко по-надолу от предишното и положение, нямам резонаторно гърне и до сега не съм забелязал да има някакъв по-различен ефект от това да карам с катализатор. Малко по-шумна стана. Незнам за напред какво може да се подобри, лично за мен е по-добре да е по-тиха :huh:При всички положения ако пуснеш една тръба по цялата дължина колата ти ще стане много даже неприятно шумна.

Редактирано от nch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата не е съскане е припърдяване :) същата работа е и при мен,маи ще трябва сваляне и заваряване на мястото,дано така се оправи,ако не ще трябва да си търся нови колектори,според мен така и пада мощноста!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо си свали колектора и виж в какво състояние е.След това щом си решил да правиш всичко назад моят съвет е да си сложиш 2 резонатора и крайно гърне,защото хондите работят най-добре така.Ако е само права тръба колата ще ти стане адски шумна!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...