rEsPeCtiVe 148 #1 Публикувано 22 Февруари, 2010 Колеги значи се двуомя какво да направя в случая,колата е с 2 гърнета и катализатор,дали няма да е по добре да се пусне една права тръба от колекторите до отзад.. какви са минусите и плюсовете,а също и възможно ли е да ми съска от спукан колектор...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #2 Отговорено 22 Февруари, 2010 ако сменяш колектора задължително си сложи 1 резунансно гърне защото може да се получи обратен ефект! Не е хубаво да ти е пукнат колектора защото сичко се нарушава според мене може да суска леко от това.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) На моя Сивик колектора беше пукнат точно на мястото където се навива ламбда сондата, карах така около 5000 км и никакви проблеми освен както го наричате съскане, ама при мен термина е друг: "поприпърдяване"След време пукнатината нарастна, всичко около колектора се опуши, а и ми направи впечатление че работата на двигателя се промени, оборотите се меняха леко и се появиха повече вибрации. Решението беше едно, замяна на колекторите. Тъпото беше че при англичанките колекторите и катализатора са едно цяло. Нямам идея колко струват нови колектори (някой ако знае да каже), ама взехме едни от японски сивик втора ръка за 80 лв, а катализатора (който беше като чисто нов) ми го откупиха за 70 лв, което значи че ми излезе почти без пари. Естествено искаше леко напасване че диаметрите на тръбите бяха различни, иначе самите колектори паснаха идеално, даже са с по-дебели стени. Ламбда сондата се навива малко по-надолу от предишното и положение, нямам резонаторно гърне и до сега не съм забелязал да има някакъв по-различен ефект от това да карам с катализатор. Малко по-шумна стана. Незнам за напред какво може да се подобри, лично за мен е по-добре да е по-тиха При всички положения ако пуснеш една тръба по цялата дължина колата ти ще стане много даже неприятно шумна. Редактирано 23 Февруари, 2010 от nch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 Както казва колегата не е съскане е припърдяване същата работа е и при мен,маи ще трябва сваляне и заваряване на мястото,дано така се оправи,ако не ще трябва да си търся нови колектори,според мен така и пада мощноста! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Percussive 2 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 Колега първо си свали колектора и виж в какво състояние е.След това щом си решил да правиш всичко назад моят съвет е да си сложиш 2 резонатора и крайно гърне,защото хондите работят най-добре така.Ако е само права тръба колата ще ти стане адски шумна!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове