Jump to content
Dimteam

Проблем с кормилната уредба на Акорд 6г.

Recommended Posts

Здравейте Колеги! От около 2-3 седмици имам следния проблем когато завивам на ляво волана го усещам доста лек , но на дясно го няма това олекване. Другото което е че при натискане на спирачката се усеща леко придърпване , но не винаги на една и съща страна и не винаги го има. Карах миналата седмица колата в сервиза мои приятел качиха я на подемник погледнаха окачването и кормилните щанги и казаха че няма нищо. Пича даже направи едно кръгче да види дали не е рейка и каза че не е от нея. Казаха само че горните шарнири и от двете страни са за смяна и я оставих да ги сменят. Проблема си остана. Само и да уточня че придърпването при спиране се осеща като затягане във вулана не толко че колата ходи на една страна. Чакам идей и какво да проверя. Мисля си дали не е нещо по хидравликата? Или пък изпуснал амортесьор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Левият преден спирачен апарат как работи, погледнахте ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ушким го гледаха и казаха че е наред. Ама тук от скоро колата като седи примерно 1 ден без да се кара и след това при спиране първите няколко пъти се чува едно стържене и после изчезва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това стържене от къде идва ?Погледнете пак същия апарат, накладки, водачи, нещо... !

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами стърженето не мога да го локализирам точно от къде е , но е все едно че диска се е нацапал с нещо и след 2-3 спирания изчезва. Обаче никой не каза нищо по въпроса с омекването на волана ? Сетих се че в сервиза казаха че можело от минаване през голяма дупка да е изчезнал реглажа на предницата и от това да се получава. Дали наистина е възможно? Аз декември направих един лек удар отпред ама това се появи след повече от месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може от загуба на сходимост да има разлика, но и колата ще е нестабилна в завой.Силно вероятно е и от апарата да го прави олекването при ляв завой, но... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че със спирачки не ми се е налагало да се занимавам и незнам дали сам ще се справя да го проверя. Може ли колега да ми дадеш някакви напътствия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш джантата погледни как е феродото на накладките / щото не е ясно скоро сменяно ли е /, после виж супорта движи ли нормално по водачите или стои на едно място, следва проверка хода на буталото при натиснат / пуснат педал и т.н.Иди при някой да погледне !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси отново колега. Тия дни като имам време ще я вдигна на крика да видя ама без да разглобявам нищо че после да не се пребия някаде :P Феродото съм го гледал и си е добре има го. А за буталцето трябва ли да е запален двигателя за да го проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стърженето при първите 2-3-4 спирания според мен го има при всички автомобили. Обяснявам го с това, че спирачните дискове, проектирани да издържат на висока температура и да са издържливи на триене, подложени на всякакви тежки условия, сняг, дъжд, висока температура.... са податливи на ръжда, която пада с 2-3-4 натискания на спирачката и след това стържещия звук който мога да определя като "ххххххххх", изчезва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислех че е от това защото се получаваше като колата не се кара повече от 24ч. и затова и не му обърнах много внимание. Ама пък странното е че при големите студове и снегове го нямаше а сега когато е по-топло се появи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По топло е, но и влажността на въздуха не е малка а и вали, локви на всякъде, редовно си мием колите по дупките...Иначе това за изчезването на реглажа изглежда интересно, възможно ли е да стане? Ама на такива въпроси за проблеми които не са известни, най добре е директно да се ходи в сервиз, там най-точно ще кажат, ако е за реглаж да се ходи на реглаж и тогава проверяваш какво е поведението.Иначе ще стане като темите за това как шуми от някъде и се чува бжжжж, скръц, хъррррр, кхххххх, туп-туп, последвани със супер яките коментари и хората дават такива предположения че, направо бракуват изправна кола с малък проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на мен това за реглажа което ми казаха ми се видя много интересно и питах да видя дали няма някой колега на които да се е случвало. Аз старата хондичка почти 3г. съм я карал и през какви ли не ями е минавала а подобен проблем е нямало и всъшност не е и помирисвала реглаж поне не и докато е била моя собственост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...