Jump to content
theworst

Бензиномер д13б2

Recommended Posts

Здравейте колеги!Имам следният проблем и бих желал първо да се допитам до мнението ви,преди да отида при някой некъдурник и да му дам пари да ми разбазика колата:DЗначи на Хондичката ми не и отчита уреда за нивото на бензина,който е на таблото.Стои винаги в крайно горно положение и не мога да си следя нивото на бензина.Питането ми е на какви причини може да се дължи това и дали евентуално ако е нещо елементарно бих могъл да го поправя сам,че ми е вече трета кола и ми е писнало от пишман майстори да ми барникат по колите.(поне ако осера нещо да знам аз какво съм правил) ;)Блягодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем. След като ми провериха таблото се установи че проблема е в него -> купуване на "ново" табло проблема продължи.. Момчетата при които я правих се усъмниха в кабелите и подмениха сигналния кабел от резервоара до таблото - без промяна, след това подмяна на поплавъка в резервоара - отново без промяна.. След доста досаждане от моя страна и още ровичкане от тяхна установиха, че и "новото табло" има същия дефект - взехме уред от трето(табло) и сега всичко е 6+..Според мен пробвай със 100% работещо табло първо и след това търси други проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега:huh:Дано не се наложи да взимам цяло табло че ше е маийка си и баща си сигурно :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро някой беше писал че има същия проблем и се оказа че има скъсана намотка на уреда за бензин в таблото.след една спойка и проблема се решил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ММ ще дам на моя еладжия да го види но мисля че беше казал че и след спойката не се е оправил:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем. След като ми провериха таблото се установи че проблема е в него -> купуване на "ново" табло проблема продължи.. Момчетата при които я правих се усъмниха в кабелите и подмениха сигналния кабел от резервоара до таблото - без промяна, след това подмяна на поплавъка в резервоара - отново без промяна.. След доста досаждане от моя страна и още ровичкане от тяхна установиха, че и "новото табло" има същия дефект - взехме уред от трето(табло) и сега всичко е 6+..Според мен пробвай със 100% работещо табло първо и след това търси други проблеми.

Твойта бегачка я видях неска пред Цурка мн е яка и страшно я беше излъскал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега:)Дано не се наложи да взимам цяло табло че ше е маийка си и баща си сигурно :)

Ти ще земеш само уредите (Оборотомер скоростомер и тем подобни стрелкосъдържащи кръгчета)Което не е много скъпо, но според мен първо (ако можеш сам) Провери кабела който подава сигнал от поплавака до уреда, може той да дава някъде на късо и да отчита винаги максимум.Ако не се лъжа в ауто дата трябва някъде да има стойностите в който трябва да варира сигнала от поплавака, замерваш го и виждаш. Ако е в норма значи е уреда на таблото, ако не е или кабел или поплавак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите които трябва да имаш проверявайки съпротивлението от поплавъка са: при празен резервоар 105 - 110 ома, наполовина пълен 25,5 - 39,5 ома и при пълен 2 - 5 ома.. Когато дадеш на контакт с ключа, към поплавъка трябва да отиват от 5 до 8 волта..П.П. Едва ли си видял мяота бегачка понеже не съм от Бургас пък и днес не съм я карал :plane:Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро някой беше писал че има същия проблем и се оказа че има скъсана намотка на уреда за бензин в таблото.след една спойка и проблема се решил.

Аз бях с този проблем но при мен беше стрелката на температурата и се оправи но трябва да се провери дали наистина е скъсана жичката на намотката :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега:)Дано не се наложи да взимам цяло табло че ше е маийка си и баща си сигурно :)

Ти ще земеш само уредите (Оборотомер скоростомер и тем подобни стрелкосъдържащи кръгчета)Което не е много скъпо, но според мен първо (ако можеш сам) Провери кабела който подава сигнал от поплавака до уреда, може той да дава някъде на късо и да отчита винаги максимум.Ако не се лъжа в ауто дата трябва някъде да има стойностите в който трябва да варира сигнала от поплавака, замерваш го и виждаш. Ако е в норма значи е уреда на таблото, ако не е или кабел или поплавак.
Това кабела който минава под металната пластина под задната седалка ли е ?Има две кругли прозрани прозорчета там:)Извинявам се за изразите си нов сум при Хондите и още не им разбирам.Тея японци страшна раота:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите които трябва да имаш проверявайки съпротивлението от поплавъка са: при празен резервоар 105 - 110 ома, наполовина пълен 25,5 - 39,5 ома и при пълен 2 - 5 ома.. Когато дадеш на контакт с ключа, към поплавъка трябва да отиват от 5 до 8 волта..П.П. Едва ли си видял мяота бегачка понеже не съм от Бургас пък и днес не съм я карал :)Успех

ММ не на колегада Маори имах предвид.Благодаря за стойностите иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...