theworst 0 #1 Публикувано 22 Февруари, 2010 Здравейте колеги!Имам следният проблем и бих желал първо да се допитам до мнението ви,преди да отида при някой некъдурник и да му дам пари да ми разбазика колатаЗначи на Хондичката ми не и отчита уреда за нивото на бензина,който е на таблото.Стои винаги в крайно горно положение и не мога да си следя нивото на бензина.Питането ми е на какви причини може да се дължи това и дали евентуално ако е нещо елементарно бих могъл да го поправя сам,че ми е вече трета кола и ми е писнало от пишман майстори да ми барникат по колите.(поне ако осера нещо да знам аз какво съм правил) Блягодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #2 Отговорено 22 Февруари, 2010 Имах същият проблем. След като ми провериха таблото се установи че проблема е в него -> купуване на "ново" табло проблема продължи.. Момчетата при които я правих се усъмниха в кабелите и подмениха сигналния кабел от резервоара до таблото - без промяна, след това подмяна на поплавъка в резервоара - отново без промяна.. След доста досаждане от моя страна и още ровичкане от тяхна установиха, че и "новото табло" има същия дефект - взехме уред от трето(табло) и сега всичко е 6+..Според мен пробвай със 100% работещо табло първо и след това търси други проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theworst 0 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 Благодаря колегаДано не се наложи да взимам цяло табло че ше е маийка си и баща си сигурно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maori1505 2 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 скоро някой беше писал че има същия проблем и се оказа че има скъсана намотка на уреда за бензин в таблото.след една спойка и проблема се решил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theworst 0 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 ММ ще дам на моя еладжия да го види но мисля че беше казал че и след спойката не се е оправил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theworst 0 #6 Отговорено 23 Февруари, 2010 Имах същият проблем. След като ми провериха таблото се установи че проблема е в него -> купуване на "ново" табло проблема продължи.. Момчетата при които я правих се усъмниха в кабелите и подмениха сигналния кабел от резервоара до таблото - без промяна, след това подмяна на поплавъка в резервоара - отново без промяна.. След доста досаждане от моя страна и още ровичкане от тяхна установиха, че и "новото табло" има същия дефект - взехме уред от трето(табло) и сега всичко е 6+..Според мен пробвай със 100% работещо табло първо и след това търси други проблеми.Твойта бегачка я видях неска пред Цурка мн е яка и страшно я беше излъскал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #7 Отговорено 23 Февруари, 2010 Благодаря колегаДано не се наложи да взимам цяло табло че ше е маийка си и баща си сигурно Ти ще земеш само уредите (Оборотомер скоростомер и тем подобни стрелкосъдържащи кръгчета)Което не е много скъпо, но според мен първо (ако можеш сам) Провери кабела който подава сигнал от поплавака до уреда, може той да дава някъде на късо и да отчита винаги максимум.Ако не се лъжа в ауто дата трябва някъде да има стойностите в който трябва да варира сигнала от поплавака, замерваш го и виждаш. Ако е в норма значи е уреда на таблото, ако не е или кабел или поплавак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #8 Отговорено 23 Февруари, 2010 Стойностите които трябва да имаш проверявайки съпротивлението от поплавъка са: при празен резервоар 105 - 110 ома, наполовина пълен 25,5 - 39,5 ома и при пълен 2 - 5 ома.. Когато дадеш на контакт с ключа, към поплавъка трябва да отиват от 5 до 8 волта..П.П. Едва ли си видял мяота бегачка понеже не съм от Бургас пък и днес не съм я карал Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #9 Отговорено 23 Февруари, 2010 скоро някой беше писал че има същия проблем и се оказа че има скъсана намотка на уреда за бензин в таблото.след една спойка и проблема се решил.Аз бях с този проблем но при мен беше стрелката на температурата и се оправи но трябва да се провери дали наистина е скъсана жичката на намотката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theworst 0 #10 Отговорено 24 Февруари, 2010 Благодаря колегаДано не се наложи да взимам цяло табло че ше е маийка си и баща си сигурно Ти ще земеш само уредите (Оборотомер скоростомер и тем подобни стрелкосъдържащи кръгчета)Което не е много скъпо, но според мен първо (ако можеш сам) Провери кабела който подава сигнал от поплавака до уреда, може той да дава някъде на късо и да отчита винаги максимум.Ако не се лъжа в ауто дата трябва някъде да има стойностите в който трябва да варира сигнала от поплавака, замерваш го и виждаш. Ако е в норма значи е уреда на таблото, ако не е или кабел или поплавак.Това кабела който минава под металната пластина под задната седалка ли е ?Има две кругли прозрани прозорчета тамИзвинявам се за изразите си нов сум при Хондите и още не им разбирам.Тея японци страшна раота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theworst 0 #11 Отговорено 24 Февруари, 2010 Стойностите които трябва да имаш проверявайки съпротивлението от поплавъка са: при празен резервоар 105 - 110 ома, наполовина пълен 25,5 - 39,5 ома и при пълен 2 - 5 ома.. Когато дадеш на контакт с ключа, към поплавъка трябва да отиват от 5 до 8 волта..П.П. Едва ли си видял мяота бегачка понеже не съм от Бургас пък и днес не съм я карал УспехММ не на колегада Маори имах предвид.Благодаря за стойностите иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове