Jump to content
pitbuls

библия на дрифта

Recommended Posts

P2Ptorent-the drift bible.който иска може да си я изтегли :)

който го мързи http://vbox7.com/play:55e2b2c9наставлиенията сd дадени от истинксия Drift King Keiichi Tsuchia :) Редактирано от CapMa_B_MpaKa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лошото е че много малко от хондаджиите са drift-терииначе The Drift Bilble е велико направена

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нема кинти за s2k ... имам я библията от бая години и си е супер урок за "танци" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха рацер аз затва съм си купил по истинската кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нема кинти за s2k ... имам я библията от бая години и си е супер урок за "танци" !

S2K така или иначе не е кола за дрифтене :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да S-ката не става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе .. кфи са и кусурите .. я споделете ... да не се къпем в мечти ?!! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-евтиния вариант за истинска дрифтиг машина е АЕ86 Hachi roku за мой най-голям кеф съм карал такава няма такъв кеф няма камшици няма недозавиване дърпаш крака от газта и оп всичка е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Drifting Honda RS-R S2000Накратко: 1. С2000 е с неутрално и късо шаси, което е направено перфектно за писта2. Electric Power Steering3. В ниските обороти хич я няма 4. Диференциала не е сред най-здравите :) Аз все още не съм успявал да изпусна С2000-то, като се има в предвид, че ми е първа кола със задно и редовно я пробвам :) Винаги се мъчи да се изправи когато задницата тръгне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-евтиния вариант за истинска дрифтиг машина е АЕ86 Hachi roku

Според мен е Nissan s13 200sx. АЕ86 са рядкост в Европа и държат цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с други думи много стои в пътя тази кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-евтиния вариант за истинска дрифтиг машина е АЕ86 Hachi roku

Според мен е Nissan s13 200sx. АЕ86 са рядкост в Европа и държат цена.
или дори Е30 и даже Е36

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е лукчо, за японски автомобили говорим... Някак си не се виждам да се метна в БМВ, с неуважение към БМВ форума. Просто тези коли са по-скоро за гъзария. Поне моите разбирания са такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е лукчо, за японски автомобили говорим...

Къде го прочете това ? и Е30 е един наистина много гъзарски автомобил ... и хич не става за дрифт ... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И то какво остана за дрифт с хонда - само NSX?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не съм много убеден, че NSX e по-добре от S2000 за дрифт :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вижте сега,който си го може=си го може.Кейчи дрифти и с МР2,а това са го отписали тотално за дрифт.така че който казва че С2000 не става просто да вземе още уроци:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукчо, аз така говоря, не съм го прочел, просто за мен БМВто не е кола за дрифт. Не съм видял световно състезание по дрифт и да участва БМВ в него, освен King of Europe. Макар че и Американ Мъсълите не стават /Dodge Viper/ по мое мнение, но е факт, че Formula D в САЩ използват мъсъл карс. А за мен S2000 си става за дрифт. Явно кой каквото му е удобно, приятно и е свикнал с него това ползва. Важното е да е със задно, да има LSD и достатъчно пауЪр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Насе .. ти пак ма върна в първи клас ве ... :argue: Кисело викате гроздето ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да става успешен дрифта трябва кола турбо заради въртящия момент , докато при ондите трябва да даржиш само високи обороти за да стават работите реално погледнато за нашите условия най-достъпната като коне и части е Е30 поне 2.5 , но с повече търсене може да се намери и някое хачи року даже скоро продадоха едно турбо за около 6000 така че всеки си прави сметките а за коя да е от силвиите за читава да става за каране поне 10000според мен NSX кола с средно разположен двигател не мисля че е най удачния вариант за лъзгание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да става успешен дрифта трябва кола турбо заради въртящия момент , докато при ондите трябва да даржиш само високи обороти за да стават работите реално погледнато за нашите условия най-достъпната като коне и части е Е30 поне 2.5 , но с повече търсене може да се намери и някое хачи року даже скоро продадоха едно турбо за около 6000 така че всеки си прави сметките а за коя да е от силвиите за читава да става за каране поне 10000според мен NSX кола с средно разположен двигател не мисля че е най удачния вариант за лъзгание

а филмчето започва точно с думите,че за дрифт една сток силвия ще свърши работа с много леки доработни откъм окачване....Искрен от Плевен дрифтеше по-готино с 1.8-цата на Е30-ката отколкото с 2.8-цата.....така че много си зависи до стила на каране според мен и практиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукчо, аз така говоря, не съм го прочел, просто за мен БМВто не е кола за дрифт. Не съм видял световно състезание по дрифт и да участва БМВ в него, освен King of Europe. Макар че и Американ Мъсълите не стават /Dodge Viper/ по мое мнение, но е факт, че Formula D в САЩ използват мъсъл карс. А за мен S2000 си става за дрифт. Явно кой каквото му е удобно, приятно и е свикнал с него това ползва. Важното е да е със задно, да има LSD и достатъчно пауЪр.

1. аз никъде не съм твърдял, че С2000 не става за дрифт2. мнението ми за е30 беше че е едно от най-ефтините неща ( няма да казвам коли ), които можеш да си купиш и с които можеш да дрифтиш прилично - а не че на световните по дрифт ги карат :argue: там няма много голямо разнообразие на коли - също както във формула едно няма много коли от инди ... те не че ас бавни, но просто не са конкурентни

за да става успешен дрифта трябва кола турбо заради въртящия момент , докато при ондите трябва да даржиш само високи обороти за да стават работите реално погледнато за нашите условия най-достъпната като коне и части е Е30 поне 2.5 , но с повече търсене може да се намери и някое хачи року даже скоро продадоха едно турбо за около 6000 така че всеки си прави сметките а за коя да е от силвиите за читава да става за каране поне 10000според мен NSX кола с средно разположен двигател не мисля че е най удачния вариант за лъзгание

не си Българин или не си грамотен ? Едвам те разбрах ! "За да е успешен дрифта" трябва кола с определен клас мощност на килограм, което често се случва с турбо колите, но не е закон ... Това е след като изключиш другите фактори - пилот, задвижване, окачване, разпределение на масите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P:D както кажеша за другото си прав лично съм виждъл човек с Лада 1500 да прави страхотни изпълнения ,но просто казах че за начало Е30-ките са най-евтиния вариант все пак темата е за филм с настъвления защото има безброй примери за перфектно лъзгание с доста станни машини ,които нямат никакви заложби за това въпрос на задкормилно устройство Редактирано от CapMa_B_MpaKa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм искал да те обидя, а зададох въпрос. Просто ако си прочетеш изречението ( защото то е едно ) в което има два препинателни знака на 4 реда, ще разбереш, че мисълта ти трудно се хваща ... просто се старай малко повече, за да не се чудят колегите, какво си написал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята при дрифтачките не е ли да са N/A, за да няма лагове, забавяния и тем подобни, сещам се ся за z350 и ae86, които си ги карат без турбота и са всепризнати дрифтачи, 200sx явно заради малкото турбо не дава големи лагове и не е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с турбо си има нейните приемущества и недостатъци . Големият + и е ,че имаш голям въртящ момент на ниски обороти ,който реално прави гумите на пушек ,но както каза колегата има и лаг и не трябва да влиза в него . Същото е и с атмосферните ,но точно обратното примерно ае-то трябва яко ръчка или както кейчи казва в филма Pedal to the metal и оп готово , защото все пак е количка 130 коня ( най-мощната )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с турбо .... Големият + и е ,че имаш голям въртящ момент на ниски обороти ...

:) :) :) Колега или нещо не мога да те разбера или не си се изказал правилно. Къде видя голям въртящ момент на турбо колите в ниски обороти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей за това само чета по форумите като напиша нещо излиза една голяма глупост Имах предвид , че турбо брамчилките имат по-голям въртящ момент на по-ниски обороти спрямо атмосферните на които им трябват обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-ката не става :)

Що бе .. кфи са и кусурите .. я споделете ... да не се къпем в мечти ?!! :)
...3. В ниските обороти хич я няма ...
Абе не знам, дали в ниските я няма, знам само, че на Хачирокутата им слагат мотори от S2k :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...