Jump to content
J's Racing BB8

Двигател от мотор,в кола?

Recommended Posts

Здравейте.

 

1-Как стоят нещата със слагането на двигател от мотор в коша на кола?

2-Каква е причината да въври повече колата с такъв двигател?(Все пак,по-малко кубици,по-малко коне,единственото предимство което виждам е,че е по лек и по високооборотен?)

3-Как ще стане задвижването,че движението да стигне до колелата?

4-Какви са предимствата примерно в едно състезание?

 

 

Ето малко примери

Голфа който беше на ралитата тук До колкото разбрах е с двигател от Honda CBR 1100 .(Сигурно сте го виждали) http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry377429

 

Снимкa

 

Публикувано изображение

 

Примерни клипове:

http://www.vbox7.com/play:1e5ed713&al=1&vid=9992

http://www.vbox7.com/play:4079e42f

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко ще ти помогна, но съм гледал много подробно клипче как двигател от yahabusa(не знам как се пише) го вкарват в Смарт.Успех.едит:Клипчето е в ютюб.

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предимството според мен е, че двигател с обем 1.1 е почти 200 коня, много е лек и с турбо отново влиза в 2 литра, а мощноста му става несравнима :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ванкеловите мисля не се броят като буталните кат остава дума за обем ... май и там имаше коефициент и 1.3 ванкел не се нарежда заедно с 1.3 бутален ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по другите въпроси някой да знае? :huh:

Колега,първо не си наясно с мощността и кубатурата.Има си формули как се смята мощност в конски сили или киловати,там кубатурата не играе роля,а игрят роля оборотите и въртящия момент.Съответно мотоциклетният двигател има висока мощност,защото има високи обороти.Но страда от въртящ момент.С подходящото предавателно число обаче,няма проблем да задвижва по-тежки от проектираните рамки.Повечето технически решения за слагане на мотоциклетен двигател в купе от кола са като при картинга.Поне така си мисля.От изходящия вал на скоростната кутия на мотоциклетния двигател,посредством зъбно колело с определен размер и верига,въртящият момент се предава на цяла задна ос с друго зъбно колело,което е с размер по-голям от предното.Има и коли на които слагат мотоциклетни двигатели отпред на мястото на стандартния двигател-пример са Мини Купър с ДВГ от Ямаха Р1.На същото купе слагат и В16-ки де.Съответно почти всички такива симбиози са със задно предаване. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...