Jump to content
Guest d15b2

Спортно гърне за СИВИК 1,5

Recommended Posts

Guest d15b2

здравейте нов съм тук а и от скоро имам хонда, но съм възхитен от нея. Та въпроса ми е от каде мога да си намеря, спортно гърне за нея. Става въпрос за сивик 5ген. 95 година 1.5. не искам опт тези правените гърнета а нещо по-марково. Търсих apexi, hks или нещо такова но тук май може да се намери само ремус. Но и на това ще съм доволен.Благодариа ви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec
picspic2pic3Ако нещо подобно те интересува казвай :cool: Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Пич не съм сигурен че искаш подобно гърне!Аз съм с такова накрая и е лудница...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Не искам да правия сечено на колегата по горе, но на Симеон има един магазин, като свиеш от Ботев се пада от ляво казва се Мобилна Мания или нещо подобно, там има за около 100 лв много яки само дето не сам сигорен дали са качествени, вчера точно бях там да си търся крила за чистачките, и ги огледах изглеждат доста добре направени, провери там и сам си прецени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Не искам да правия сечено на колегата по горе, но на Симеон има един магазин, като свиеш от Ботев се пада от ляво казва се Мобилна Мания или нещо подобно, там има за около 100 лв много яки само дето не сам сигорен дали са качествени, вчера точно бях там да си търся крила за чистачките, и ги огледах изглеждат доста добре направени, провери там и сам си прецени

АутоМания.Гърнетата изглеждат добре, но отвътре са направени адски куцо, не са трайни също. Плюс е че в цената влиза и накрайника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

picspic2pic3Ако нещо подобно те интересува казвай 

:angry: точно такова ме интересува като това на първите две снимкицена, марка, и може ли да се прати до варна или само на място в софия?може да ми пишеш на funsms@mail.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Пич не съм сигурен че искаш подобно гърне!Аз съм с такова накрая и е лудница...

защо, много реве ли? е нали това е целта :angry: , ама звука хубав ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Javor

Не смятам че разбирам нещо от коли обаче се съмнявам че целта на спортното гърне е да реве много :angry: По-скоро да създава по-малко съпротивление при отделянето и с това да намалява губенето на мощност от двигателя. На брат ми Аудито си ревеше много и без спортно гърне :( Неговото просто го нямаше по едно време ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Не смятам че разбирам нещо от коли обаче се съмнявам че целта на спортното гърне е да реве много :angry: По-скоро да създава по-малко съпротивление при отделянето и с това да намалява губенето на мощност от двигателя. На брат ми Аудито си ревеше много и без спортно гърне :( Неговото просто го нямаше по едно време ;)

Както винаги, гърнето (и изпускателния тракт като цяло) е компромис.Трябва да има възможно най-малко съпротивление като при това осигурява възможно най-висока скорост на изгорелите газове - две противоречащи си неща....Проблема се решава с по-голям диаметър на тръбите, плавни преходи и добра термоизолация (по-горещи газове=по-висока скорост на потока). Резонансните ефекти са допълнителен плюс !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Javor

Плюс, който сериозно бърка в здравето на човек :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

e да прави сте обаче само от последното гърне не мисля че ще има промяна във вървенето. Виж ако се сменят всичките тръби ще се качат 10-15 коня може би. А от крайното гърнемаксимум 2-3 коня, според мен поне. Аз лично го сменям заради звука и защото ми е много смешно сега с тази тръбичка малка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Хайде и аз да се обадя като на барабан малката палка.Дочух, че от спортния ауспух по-бързо съхнели цилиндрите и се ебава мамата на сегментите.Ама колко е вярно незнам.Аз специално от половин година карам без заден ауспух :( Звука е убииствен ама бая ДРАЗНИ !!!:angry: И с нетърпение си чакам гърненцето за да си го сложа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе мисля си че най-добре е да си сложих само накрайник , все пак са си го измислели хората , за какво и ние трябва да го мислим ;) А че увеличава конете сигурно , няма и съмнение , затова да ви се увеличат конето до 20 махайте всички тръби и оставете само колекторните :angry: и ей тогава ще видите кво е яко , и звука , и скороста ще стане яка ( просто ще си викат хората от километър напред , бегайййй иде некой дзвер ) :(;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ще бръмчи повече, отколкото ще върви - трябват дълги тръби, да увличат газовете. Иначе ще се връщат обратно в цилиндъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

IMO The need for backpressure is a myth, whats needed is called exhaust scavenging. An obstruction such as a cat or muffler will slow down the flow and therefore decrease scavenging and power output. The following links discuss it in detail.http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t13199.htmlhttp://www.bmw-forums.com/forum/index.php?showtopic=6652My quickie explanation (probably too basic) is this: You want an exhaust pipe that is big enough that it does not inhibit flow of exhaust gasses out of the engine to any great degree, but small enough so that the gasses will be traveling through the pipe very quickly. Exhaust gasses with high velocity want to keep moving away from the exhaust ports even when they are closed, thus creating a small vaccum behind the exhaust valve that "sucks" the gasses out of the cylinder when the valve opens.The optimal size of the pipe is determined by how much exhaust the engine is putting out. You have to consider the displacement of the engine, wether its supercharged or not (you can't get scavenging with a turbo since it creates backpressure), and what rpm range you want power in (higher rpm = more flow to deal with). For a NA 1.5L or 1.6L Hondas I've heard 2-2.25 inch is a good size for high rpm power. I think 2" will get you more midrange.

Това е от Red Pepper Racing форума http://www.redpepperracing.com/forums/inde...?showtopic=8299

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

много благодаря, бях го чувал това но тук е по-добре обеснено.10x :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе мисля си че най-добре е да си сложих само накрайник , все пак са си го измислели хората , за какво и ние трябва да го мислим :( А че увеличава конете сигурно , няма и съмнение , затова да ви се увеличат конето до 20 махайте всички тръби и оставете само колекторните :angry: и ей тогава ще видите кво е яко , и звука , и скороста ще стане яка ( просто ще си викат хората от километър напред , бегайййй иде некой дзвер ) ;););)

Мани като настъпа направо скачат по тротоарите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

И аз съм само със спортен филтър и накрайник, и да ви кажа доста глави се обращат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

( просто ще си викат хората от километър напред , бегайййй иде некой дзвер ) :angry:;):(

При мене го има тоя момент, а аз съм само без последния заглушител .... :(;):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

е да ама само накрайник някак си половинчата работа.пък и не ми се вярва да променя звука толкова. мисля че от въздушния филтър ще има по голяма разлика в звука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Монтираи си една свирка на края на ауспуха :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Монтираи си една свирка на края на ауспуха :(

аххахахахахаахха и направо ще избиеш рибата с това нещо.Само при форсаж да не те помислят за линейка ;):angry:;);):(:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Монтираи си една свирка на края на ауспуха :(

Разхилих се на глас и още не мога да спра. :angry:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Добре де сложете някоя по БАСОВА свирка :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а може и като на колелетата едно време им слагахме една пластамса от кофичка за кисело мляко, да плющи на спиците, триабва да видя само как да я закрепя със щипка за пране за калника :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

а може и като на колелетата едно време им слагахме една пластамса от кофичка за кисело мляко, да плющи на спиците, триабва да видя само как да я закрепя със щипка за пране за калника ;)

:angry::(:):( абе май яко на комедия го ударихме :) То лошо няма де ;) Смехът е здраве ;):D d15b2 ако питаш мен, намери някой кадърен оксиженист, който да ти цепне ауспуха и да го попреработи. Може даже да ти го усили с неръждавейка. Тъкмо ще махне ватата от ауспуха (а по всякаква логика ще се уверичи спортния глас на колицата) и да попреработи малко тръбиците отвътре. Ще реве в стил The Fast and The Fourius :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

А Буги нали като си сложи спортния въздушен филтър ти се е увеличил разхда на гориво???Я кажи как избегна това препядствие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Аз съм измислил една гъзария ама нямам време да я реализирам :)Значи взимаш едни яки колони за кола (с Бум Бокс) и един микрофон прикрепящ се за ларинкса. Та лепваш го на двигателя и надуваш "музиката" до край :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ако искаш басов звук сложи си право крайно гърне :)Иначе да се прават свирки на успуха не е много дравословно и не се дигат коне :) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Разхода се качи от 8 на десет и нещо градско, за изван градско незнам още но реве и варви като Руски истребител ;):):):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Разхода се качи от 8 на десет и нещо градско, за изван градско незнам още но реве и варви като Руски истребител ;):):):P

Само от филтъра ли го вдигна разхода толкова? Е това пък защо, не разбирам... освен че ако наистина върви повече, си трябва и повече бензин, пък и ти като я виждаш че може, и я натискаш още по-зверски?Но пък мен ме съмнява да се промени вървежа само от един филтър (камо ли разхода) - освен ако Хонда не са сгафили сериозно със серийният филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Разхода се качи от 8 на десет и нещо градско, за изван градско незнам още но реве и варви като Руски истребител ;):):):P

Вземи от Омбре регулатор повреден беееееееееееее !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

ОМБРЕ ПОЧИВА До 22ри СИРЕЧ ДНЕСДо колкото разбрах харчи повече щото компютъра се опитва да компенсира за многото въздух а и след като си смених свещите с NGK, когато двигателя работи на празен ход оборотите се качиха на 1250 а трябва да са на 750 850 по докимент

Редактирано от BOGIE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

ОМБРЕ ПОЧИВА До 22ри СИРЕЧ ДНЕСДо колкото разбрах харчи повече щото компютъра се опитва да компенсира за многото въздух а и след като си смених свещите с NGK, когато двигателя работи на празен ход оборотите се качиха на 1250 а трябва да са на 750 850 по докимент

Е, това със свещите е добре - значи сега работи по-добре. Свали си оборотите (или посети Омбрето - когато е на работа вече) :-)ПП: Компютъра наистина се опитва, с другия регулатор работата и ще заспи окончателно. За съжаление не мисля обаче че като върви повече ще си пак на 8 л. разход градско както някога - но едва ли и над 10 сте е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Вие почвате да ме разубеждавате против спортен филтър :)То не че съм се засилил, трябва амортесьори и съединител да правя преди това, ама си го мислех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Вие почвате да ме разубеждавате против спортен филтър :)То не че съм се засилил, трябва амортесьори и съединител да правя преди това, ама си го мислех...

Вземи я оправи като цяло и после слагай екстри бате :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Вземи я оправи като цяло и после слагай екстри бате :-)

Правилно - всичко по реда си! Първо наложащите, после екстрите.Но пък пука ми, че дъното изгнило - тъкмо да ми се проветряват краката ;))Бъзикам се - не е толкова зле. Малко ръждичка тук-таме, но като остане време ще я махна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами аз си обяснявам по-големия раздох с това че идва повечко въздух от вънка и двигателя се изстудява по-бързо и двигателя му трябва евентуално повечко работа и гориво за да си поддържа нормалната температура.А ако Буги я напъва или пък се състезава тогава предназначението му ще влезне в нормата :) Ама голяма работа нали вади якия звук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jungle

трябват дълги тръби, да увличат газовете. Иначе ще се връщат обратно в цилиндъра

Пълни глупости!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Пичове аз карам CIVIC D15B2 преди седмица си сложих спортен филтър,за звука да ви кажа честно няма огромна разлика но за вървежа да осеща се и то не малко но при мен гарнетата са доста.Имам катализатор,средно резонансно и разбира се задно.Дайте съвет и на мен как да ги преработя за да докарам звука на тези"Голфовете".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...