devious 0 #1 Публикувано 9 Февруари, 2010 http://vbox7.com/play:b4c6ea91 --> Мисля,че клипът говори сам за себе си . Дано и вие се изкефите както аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #2 Отговорено 9 Февруари, 2010 Наистина невероятно е, но защо ми се струва че звукът в ЕВО-то не е от него ?!? Поне съм чувал как звучи мотор на 22 psi и определено блоу-офа звучи доста по солидно. Не споря че е фейк, просто нещо ми липсва в този клип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 9 Февруари, 2010 (Редактирано) завис и от офа ,защото има такива и на 30 които едвам фъщят.Такъв е модела не да свири а да изпуска без много звук,аз лично ще си взимам и аз че е по фън да не се чува ;)PP: Клипа не е толкова невероятен,имаше иклип как сивик с К 20 разцепва супра турбо Както му се вика 5та руллллллллллллллз Редактирано 9 Февруари, 2010 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #4 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) ...PP: Клипа не е толкова невероятен,имаше иклип как сивик с К 20 разцепва супра турбо ...че това колко невероятно е ?!? Почти всеки сивик с 200 коня мотор ще отупа супра турбо (сток) ... нали ти мотори тупаш, че някакви супри ще ти се опрат. Редактирано 10 Февруари, 2010 от PoweRG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 10 Февруари, 2010 несъм казал че е невероятно ,просто супрата е по бърза от евото на летящ най малкото че тя не е 4х4 с по голям въртящ момент повече коне 50% по голям двг,затова дадах сравнение.Незнам аз какво общо имам с цялата ситуация нито ми е сток колата нито е атмосферна нито съм на тяхните коне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 10 Февруари, 2010 ето го клипа, ако става въпрос за тоя,но лека корекция че не е 5-та ами 6-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naka 0 #7 Отговорено 10 Февруари, 2010 ето още един подобен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове