Guest фена #1 Публикувано 24 Януари, 2006 Колеги, има ли някой с новия дизел на Акорд?При -10 градуса се включва на авариен режим и работи макс. до 2000оборота или горе долу 110 км/ч. Сипвам нафта от Лукойл и от Бултрако казаха, че проблема е в горивото. Иначе с паленето - никакъв проблем. Ако имате опит относно този проблем споделете, коя нафта е най-добра и евентуално какви добавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #2 Отговорено 24 Януари, 2006 Аз не съм с такъв дизел,за жалост,но съм почти убеден че проблема е в горивото.Лично аз слагам от ОМВ Алпин дизел и днес на -15 нямах проблеми.Пробвай да смениш бензиостанцията.п.п:Днес сервиза беше пълен със замръзнали дизели,така че го приемам като нормално за тези температури Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #3 Отговорено 24 Януари, 2006 Сипвай на ОМВ-Алпин Дизел и би трябвало да ти изчезне проблема.Аз не съм с новия двигател но дори и с обикновенната нафта от ОМВ пак нямам ядове.А за добавки има добра добавка на Хелиос мисля се казваше фирмата продават я в ЛукОйл,за 50 и за 200 литра разфасовки.Има и вносни специално за Комон Рейл двигатели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest фена #4 Отговорено 24 Януари, 2006 Аз не съм с такъв дизел,за жалост,но съм почти убеден че проблема е в горивото.Лично аз слагам от ОМВ Алпин дизел и днес на -15 нямах проблеми.Пробвай да смениш бензиостанцията. п.п:Днес сервиза беше пълен със замръзнали дизели,така че го приемам като нормално за тези температури <{POST_SNAPBACK}> Ще пробвам на OMV, явно тоя мотор е с много финни настройки и не е за нашия скапан дизел, а иначе в лукойл ме убеждаваха че държат стандарт до -18градуса. Имам инфо, че и Балканстар препоръчват да се зарежда само на OMV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #5 Отговорено 24 Януари, 2006 Колега по БДС пределната минусова температура на дизеловото гориво е -18.Но няма контрол и не се спазва тоя стандарт,повярвай ми.А като се смеси и с малко Леко корабно гориво и разни други съставки за по дебела печалба на бензиностанциите и става коктел от водорасли.Няма как да работят безиностанциите с официалната печалба от 140-160 лв за тон гориво.Просто е невъзможно колкото и да е оборотна дадена бензиностанция.Сипвай Алпин Дизел него не го закачат-информ.ми е достоверна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest фена #6 Отговорено 24 Януари, 2006 ОМV ми казаха че те държат стандарт за България до -22 градуса за Алпин, и не би трябвало да има проблем при сегашните температури. А и техния дизел не е от нашата рафинерия, а от рафинерията на OMV в Румъния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest emko #7 Отговорено 24 Януари, 2006 Всичките ми колеги, които карат дизели тия дни идваха на работа с автобуса не съм ги бзикал много ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc #8 Отговорено 25 Януари, 2006 (Редактирано) И аз съм с положително мнение за OMV алпийският дизел. Никакви проблеми сутринта, но да не забравяме, че горивният филтър редовно се проверява за вода и утайки, а акумулатора е на 2-3 месеца, 78 амперчаса, 720 ампера стартов ток Редактирано 25 Януари, 2006 от DundyTheCroc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bellinda #9 Отговорено 25 Януари, 2006 не вярвайте на лукойл и петрол. карам на бензин и като заредя за 20 кинта минавам 110-120 км градско , а от тях минавам около сто и даже по-малко . не знам дали е от фирмите или от самите бензинджийници ама е гадно и дребнаво така, че може и да ментят с диэела също, което е още по-гадно. копелета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest se7en #10 Отговорено 26 Януари, 2006 Карам (с нежелание вече ) Opel Caravan F 1.7D (може би най-смотания и бавен двигател на Opel). Зареждам само от Shell, обикновен дизел, без добавки нито в двигателя, нито в горивото - безпроблемно палене от 1-я път след тройно потгряване по всяко време на денонощието (потгряващите свещи са ми на над 50000км, акумулатора е на над 3 години, а мотора започва да загрява след около 10мин работа). Не хваля опелите, (решил съм следващата ми кола да е Civic 6G 1.4iS), но не разбирам как не могат някои да си палят дизеловите или бензинови хонди при тези температури. Явно не си поддържате добре колите... не зная на какво друго би могло да се дължи... освен ест' и на некачествено гориво. Странното е, че наскоро горещо ми препоръчваха LukOil, и то човек, който работи в петролната индустрия. П.С. Нямам гараж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest фена #11 Отговорено 26 Януари, 2006 Колега, колата е на 25000км, купена чисто нова от Бултрако и пали от раз. Проблема е, че нафтата от Лук на тези температури става гъста като боза и компютъра отчита, че е свършила и след като поработи окло 20 сек. гасне, а в най-добрия случай се включва на авариен режим и може да я товариш макс. до 2000оборота. Така че проблема е в скапаното гориво. От лук ойл ни казаха, че като не ни харесва да ходим да си зареждаме скъпите дизели в Австрия. Това е положението - MADE IN BULGARIA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Roger #12 Отговорено 26 Януари, 2006 От лук ойл ни казаха, че като не ни харесва да ходим да си зареждаме скъпите дизели в АвстрияВерно ли така са казали??? Аз пък ти казвам, че ако Златев разбере за това, тоя дето ти го е казал ще си търси работа на Северния полюс.Имам някаква идея за политиката на Лукойл в това отношение.А иначе - Лукойл, Шел, Петрол, ОМВ... всичките са една стока - скапани горива с примеси, добавки и ядове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest GReddy #13 Отговорено 27 Януари, 2006 Ами камиона ми е ДИЗЕЛ и наи см доволен от нафтата на ЛукОил и на ОМВ.Във вторник вечерта заредихме в ОМВ сряда сутринта запали на четвърт както се вика.Заредих днес от ШЕЛ за първи път и нокога няма повече да го направя.Страничните капаци до ауспуха бяха станали черни и камиона нямаше никаква мощност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest The_fastest #14 Отговорено 28 Януари, 2006 Колега, колата е на 25000км, купена чисто нова от Бултрако и пали от раз. Проблема е, че нафтата от Лук на тези температури става гъста като боза и компютъра отчита, че е свършила и след като поработи окло 20 сек. гасне, а в най-добрия случай се включва на авариен режим и може да я товариш макс. до 2000оборота. Така че проблема е в скапаното гориво. От лук ойл ни казаха, че като не ни харесва да ходим да си зареждаме скъпите дизели в Австрия. Това е положението - MADE IN BULGARIA <{POST_SNAPBACK}> Колега, аз карам Хонда 2.2 дизел и нямам НИКАКВИ проблеми! Малката подробност е че зареждам САМО и ЕДИНСТВЕНО в MADE in GREECE, т.е. на бензиностанции ЕКО ЕЛДА ( лошото е че имат малко бензиностанции ). Да не ви казвам когато ходих до Гърция как колата започна да гори с 1.5литра по-малко ( заредих на бензиностанция до Солун, която приличаше на бомбардирана)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове