Jump to content
Guest GHOST

течен азот

Recommended Posts

Guest GHOST

кои ,какво знае за течния азотпреебава ли двигателя?каде може да се сложи в Бг и колко струва тукв ибеу е кам 500 долара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

В тунинг форума се разрови там са специалистите на Нитро системите.на Хонда Нитро и не требе,она си оди и без него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mafiaboyzclan

НИТРО:Идеята е повече и по-студен кислород във двигателя. това освен със налягане може да стане и чрез впръскване на газ които изстудява въздухозаборника на двигателя както също и позволява повече кислород да бъде усвоен във горивната смес. Нитроса (NOS както неправилно се нарича от това че една от фирмите се казва така) при сгъстено състояние е течен. иначе е газообразен. впръсква се във входящия колектор по 2 начина- "сух" (dry) при които инжекциона е просто поставен след въздушния филтър и "мокър" (wet) когато се впръсква във горивната смес и се доставя във двигателя през нормалните инжекциони (или директно под карбуратора както ние впръскваме газта). бутилката е винаги във багажника (или поне там трябва да бъде) поради съображения за сигурност. от там със тръбичка се извежда до двигателя. там има електрически клапан (2 за по-сигурно) които се оперират от шофьора или от устроиство закачено за оборотомера (rpm window switch). идеята е че сместа се пуска само на високи обороти където няма да представлява такъв "удар" за двигателя. всяка грешка се наказва жестоко със силни детонации, трошени бутала, мотовилки, скоростна кутия, заден мост и тн.. шега няма- особено ако пръскаш много. как се смята колко се пръска? ми инжекторите са сметнати на коне- 50,75,100,200,500,1000 и тн. разбира се тези числа са вярни за определено налягане на бутилката- затова и е желателно налягането да е винаги еднакво- да ама трудно стаа- затова хубавите системи си имат електрическо "одеалце" което топли бутилката и се грижи за налягането да е горе долу еднакво (освен като ти е почти празна бутилката- тогава нищо не помага). Повечето големи системи (от 200 нагоре) са поне 2-степенни- компютър или копче активира първите 100 коня, след малко време (0.5-2 сек.) се включва и втората.. това е със цел да не се загуби сцепление като изведнаж ти доидат още 200 коня изведнаж) друг момент за които трябва да се внимава е липса на налягане- натискаш- а то тръгва след 2 секунди като си вече до червеното- лошо така. затова и преди да се ползва системата се продухва. има си дюзи през които се изпуска малко газ- от там и като се състезават често се вижда преди старта как някои леко изпушва... Друго за което се използва много ефикасно нитроса е като допълнение към турбо или компресорна инсталация. при този случаи идеята е не да се побърка мотора от нитрос а да се пръска с цел охлаждане на нагнетения от турбото/компресора въздух. ефекта е толкова голям, че 50 коня инжекции качват 75-80 коня, 100 качват 160 и тн.. също при големи турбота нитроса се ползва да "ритне" двигателя от ниските обороти че барем завърти животното много често се пръска във радиатора (интеркоолера) за цялостно охлаждане на системата. Значи нитроса е супер, евтин, лесно се слага, нали? ... Повечето двигатели фабрично не могат да понесат много от смешния газ (същото важи и за турботата и компресорите). повече от 75 коня е рядкост при модерните коли. здраво направени американски коли със огромни двигатели като додж вайпер-ра със 8 литра могат да понесат спокоино 200 коня.. но това са изключения. турбо/компресорите/нитроса постават допълнително натоварване на двигателя. за да го понесе, трябва да е смятан за него или поне да му е помогнато малко. какво трябва да има един двигател за тази цел? легирани бутала. ниска компресия (8:1 е нормално за турбо двигатели). възможност за връщане на центровката на запалването като функция на оборотите и налягането- иначе- детонации и дупки в буталата. също така в началото хубаво казах че ще игнорираме горивото- предполага се че компютъра може да набута толкова гориво колкото е необходимо за да се поддържа идеялното съотношение гориво:въздух. ако не "знае" как да пуска повече гориво- трябва да се препрограмира. ако знае, ама горивната система е слаба, слага се по-мощна горивна помпа, допълнителни инжектори които да впръскват гориво като има налягане и тн. щото най-лошото което може да ти се случи като помпаш е да ти обеднее сместа- веднага почват диви детонации и всичко става после много бързо и буталата после и за пепелници не стават.не че текста е много по въпроса ти ама в известен смисъл поне е смислен :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

провери на ул. карамфил в магазина там имаше на ZEX система ама не помня цената и суха ли беше или мокра.само не знам във варна дали има къде да се пълни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Айде бе.... и ти ли почна да копираш чужди мнения?????лошо няма, даже е супер, ама Дай един линк към оригиналната тема де... иначе е плагиатство.Иначе по темата: преди около 6 месеца поразпитах и пообиколих и се оказа че ще излезе около 1000лв удоволствието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Айде бе.... и ти ли почна да копираш чужди мнения?????

лошо няма, даже е супер, ама Дай един линк към оригиналната тема де... иначе е плагиатство.

 

Иначе по темата: преди около 6 месеца поразпитах и пообиколих и се оказа че ще излезе около 1000лв удоволствието.

<{POST_SNAPBACK}>

 

и после още 1000 лв. за ремонти :):):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Принципно си прав.... но една добре настроена НОС система няма да ти скапе двигателя.Всъщтност, НОС-а преебава двигатели поради 2 причини. Първата е кофти настройка... това може да ти утепа двигателя много бързо и неприятно.... надрани ризи, потрошени мотовилки, дупки в буталата...... Втората причина е добра настройка, но прекалено много НОС. В този случай, двигателя се скапва просто защото не може да понесе натоварването: мотовилките или коляновия вал го отнасят :)На нормална, фарбична хонда, при наистина добра настройка на системата, много нос може да се приеме от 75-100 коня нагоре. Идва въпроса, кой ще ти настрои НОС-а...... е тука вече идея си нямам.... преди време в проспиид се хвалеха че са убили няколко двигателя, но са му хванали цаката и вече се справят :DТози НОС бая съм го мислил и стигнах до извода че една прилична прогресивна система е незаменима част от здравословния живот на двигателя, но тези системи са си доста пари.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Този НОС бая съм го мислил и стигнах до извода че една прилична прогресивна система е незаменима част от здравословния живот на двигателя, но тези системи са си доста пари.... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Кво е тва бе майна? Я раздуй малко, а не само чатлаци да фърляш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...