Jump to content
Guest japan

Лампи на таблото Civic 6 ген. Aerodeck

Recommended Posts

Guest japan

Здравейте,имам питане за 2 лампи на таблото на Civic 6 ген. Aerodeck с D15Z3 двигател (1.5 VTEC 114 к.с.).1. Лампата "Econo" трябва ли да свети когато работи двигателя и кога?Когато дам на контакт преди да запаля двигателя лампата свети но когато запаля не свети на никакви обороти.2. Лампата SRS свети. И се чудя каква е причината - катастрофа, проблем в ел. инсталацията или др.Как се оправя?Благодаря на всички предварително. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

ми когато си в икономичния режим свети "ECONO"....a SRS на мене ми светеше от грешка в компютъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

ми когато си в икономичния режим

<{POST_SNAPBACK}>

а кога двигателя работи в този режим?

 

когато запаля колата не свети независимо дали е на ниски обороти или на високи?

при теб кога свети от какво зависи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

мисля че при определени обороти се включва и иключва....не съм сигурен...някой от колгите който зане със сигурност да помогне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Здравейте,

 

 

имам питане за 2 лампи на таблото на

Civic 6 ген. Aerodeck с D15Z3 двигател (1.5 VTEC 114 к.с.).

 

1. Лампата "Econo" трябва ли да свети когато работи двигателя и кога?

Когато дам на контакт преди да запаля двигателя лампата свети но когато запаля не свети на никакви обороти.

 

 

2. Лампата SRS свети. И се чудя каква е причината - катастрофа, проблем в ел. инсталацията или др.

Как се оправя?

 

 

Благодаря на всички предварително. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

За лампата SRS, дето ти свети, това значи, че патрона на ербега е за смяна!!!

Обаче се оказва че като ти падне малко акомулатора, въпросната лампа пак свети. ;)

Отиваш в Бултрако, изтриват грешката от компютъра, лампата угасва, но след няколко часа светва пак!

Зареди си акумулатора, въпреки че ти се струва че е наред и върти като луд и т.н. ако не се оправи значи е патрона на ербега!!!;)

За лампата "ЕКОНО" нищо не мога да ти кажа, аз съм с кола като твоята (6 ген. само дето не е комби и не е ВТЕК, абе то май почти нищо общо нямат ;))))), и нямам такава лампа!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Лампата ECONO свети, когато двигателят работи в "икономичен режим", т.е. с 12 от 16те си клапана и това се случва до около 2500 оборота. После лампата изключва и тръгват и останалите 4 клапана. Доколкото разбирам от медицина, D15Z3 = D15Z1 и е 90 коня (и то с някои уговорки), а не 115. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

Лампата ECONO свети, когато двигателят работи в "икономичен режим", т.е. с 12 от 16те си клапана и това се случва до около 2500 оборота. После лампата изключва и тръгват и останалите 4 клапана.

Когато запалиш колата и е още студена, лампата свети ли или трябва да загрее двигателя?

Доколкото разбирам от медицина, D15Z3 = D15Z1 и е 90 коня (и то с някои уговорки), а не 115. :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

в тази тема ADH-Honda потвърждава че D15Z3 e 115 коня :lol:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=197&hl=vtec-e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Тази тема е 1. много стара и 2. ADH тогава още не беше виждал ингилизки сивик с такъв мотор на живо. Вече много колеги във форума имат такива и стана ясно, че Z3 е същото като Z1, само дето се слага на английската пета-и-половина-генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Akebono

Лампата "еконо" свети когато караш икономично. За проба - когато караш на 3-та или 4-та скорост (ако колата не е автоматик де) при загряла кола м/у 2000 и 2500 об/мин на равно лампата трябва да свети. Диагностика на лампата :ТУК и ТУК Мисля обаче, че компютъра на колата те преценява колко си луд - ако я изпържиш на втора до 5000 об/мин после лампата еконо не свети доста време, независимо от режима.

Редактирано от Akebono

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Тази тема е 1. много стара и 2. ADH тогава още не беше виждал ингилизки сивик с такъв мотор на живо. Вече много колеги във форума имат такива и стана ясно, че Z3 е същото като Z1, само дето се слага на английската пета-и-половина-генерация.

<{POST_SNAPBACK}>

А и спокойно може да не го е видял според мен.... 90 коня си е и това е... самия факт че имаш ЕКОНО лампа ковори че си с икономичен втек... а те са по 90коня за момента :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...