Jump to content
Guest bubble

Разход и чип тунинг на Сивик '97

Recommended Posts

Guest bubble

здравейте, аз се похвалих вече, но от 2-3 месеца карам Сивик 6-та ген. хечбек. двигателя е слабичък обаче - 75 кс. не му знам точния модел, понеже талона не е в мен в момента :shock: сега ги гледах, трябва да е D14A3 видях в един сайт - http://digitaltuning.bg/products.php, че този двигател има по-голям разход (може би комбиниран) - 7.5 л, а за другия двигател, дето е 90кс разхода е 6.4. какво мислите за това? и още нещо, има ли начин да се вдигнат малко конете и да се смъкне разхода, или най-добре двигателя да стане същия като този 90кс?!

Редактирано от bubble

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

и аз съм с Д14А3, това 7.5 е смесения разход, а голямата разлика с другия двигател идва от това че градското на Д14А3 е по техн. данни 8.8л/100 км, т.е. доста ...извън града държи около и под 6/100.а иначе 1.4 iS (90к.с.) (не му знам означението) си е по-як, не знам каква е точно разликата, може би iS e пълна инжекция, а д14а3 моно, но не съм вещ в тези работи и не съм сигурен ...определено й липсват кончета на 4 и 5 (особено) скорост, така че успех ако решиш да ги повишаваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Здрасти бе пичове,аз карам 1.4, 75 коня, пълна инжекция, разхода на бензин при скорост 100-110 км/ч, но не по вече е 5.5 - 6 литра/100 км.Не ти знам мотора, пълна инжекция ли е или моно, както пише колегата ИСПИДЕР, аз бях се интересувал, какво ще стане ако си сложа софтуера, или направо ECU на 90 конската хонда. За съжаление никой не успя да ми каже дали може да стане или не. Не намерих и да се продава такова ЕСU, и май до тук бях с пробите!!!Успех ти желая, и непременно кажи като направиш нещо!Погледни и тази тема: 75 към 90 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

момчета аз съм с Д14А2 90кс....за тези двигатели се знае много малко не знам що...и нямат голяма възможност за подобряване.....Единствено Генерация...гърнета....спортен филтър...тва е ....аз смятам да го направя това + един експеримент и да си трая докато забода нещо с по голем двигател...предлагам ви и вие да направите това :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Някак си се съмнявам в резултата, който твърдят че ще постигнеш. Но няма лошо някой най накрая да ги пробва. А ако минеш и на дино ще е незаменимо....

И все пак... цената е безумна!

 

Имай предвид, че ако наистина на твоя двигател вдигнат 11коня и 14Нм само от чип, то цената почти се осмисля. Аз лично не им вярвам и според мен ако докарат половината на това което казват ще е добре, но тогава пък цената става прекалено висока. Имай предвид че за твойто ЕЦУ, те май са единствените които могат да направят нещо.... За ОБД2 няма да има безплатен софтуер още поне година... дори 2 според мен.

 

Колкото и да не ми се иска да го казвам, това май ти е единствения шанс, но за тези пари, аз бих претендирал да получа и последната конска сила която казват че ще получиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bubble

май наистина не си заслужава - 800 лева, даже и да го направят... ще се размина с тези 11 коня ми се струва :shock: а за разхода, предполагам на градско са приблизително еднакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

до колкото знам тези двигатели работят на ниска компресия - 9.2, ако е така са почти готови за турбиниране, а едно 30-40 магаренца ще ритат много яко :) Аре някой да пробва.......и аз съм втория ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bubble

и откъде толкова много? 30-40? онези пишат че 11 дават само :) кажи дали наистина има начин и колко пари, едно от най-важните неща ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Хмммм....майна не трябваше така да зарибяваш .....Ако не излезне скъпо и не скъси с много живота на ДВГ-то съм навит да пробвам....ама сериозно:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

а ~ 2500$ за турбокит? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

еми да евтинко е и тряя да си развала банкнотите по 100 000 щото не ползвам по дребни :):):););)

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

а ~ 2500$ за турбокит? :)

<{POST_SNAPBACK}>

и къде в бг ша ти го направат за хонда като хората ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

вече го има в Пловдив на С2000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

вече го има в Пловдив на С2000 ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ма чувам че доста ядове създал тоя охлюв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

то май на чат го обърнахме, ама.....ето всичко което знам по въпроса - говорил съм с пича и точно обратното каза. Не е имал никакви проблеми, той и още един негов приятел са монтирали целия кит, дори било супер лесен монтажа, освен това не е понижавал компресия, нито е сменял бутала, просто го е надул само до 0.6 бара и това е. Ако той ме лъже, то и аз те лъжа :) Само че неговата турбина е огромна, целия кит е над 90 кг и струвал към 5000$, а сега чака да пристигне и управляващата го електроника, с която ще вдигне още съществено мощността и въртящия момент, докато за нашите лагерници трябва доста по-малък и съответно евтин кит от порядъка на 2500$(с доставните разходи). Всъщност в щатските сайтове за тунинг има доста информация и цени по този въпрос, но нека който се справя добре с езика преведе нещо актуално по въпроса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...