Jump to content
sodit

проблем с парното

Recommended Posts

колеги имам проблем с парното на моят прелуд 2.0 16 v 4-генерация смених термостата и я обезваздуших но ми духа студено ,колата си загрява добре ,термостата отваря но духа студено в купето ,някои ми казват че може да е от ватрешното радиаторче ,ако е така как да го почистя или трябва да го сменя,моля ви за помощ . :lol::lol::lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама винаги си духа еднакво студено? независимо в какво положение си сложил връката? възможно е да е скъсано жилото на клапата... като го преместиш във най-крайно положение чува ли се един звук от затваряне на клапа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да чува се и се вийда че се мести аз и свалях корите на таблото тези при скоростния лост и се вижда как се мести и се чува щтракането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да смениш термостата и да правиш какви ли не интервенции по колата имаше ли парно??? ако да, значи нищо не си обезвъздушил :lol: радиаторчето не се запушва изведнъж.ако и преди не си имал бутни маркуча, който влиза в радиатора на парното дали е горещ, след това и този, който излиза от рад. ако втория е студен, имаш запушване или въздух. ако имаш кранче за парното може и то да ти прави беля!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркуча който излиза от главата на двигателя и влиза в радиатора е горещ,както и този който излиза от радиатора кам двигателя и тои е горещ и термостата отваря ,имам кранче което открих вчера точно под радиатора от там не сам я обезваздушавал ,само от болченцето което е след термостата,а за това дали преди е имала парно не сам много сигурен но маи не защото аз я взех септември и не ми е трябвало ,но нямаше и преди това но е било от термостата таи като като отворих се беше скапал

 

извинявам се за правописните си грешки, но малко ми е трудно да пиша на кирилица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай сега, говоря ти да провериш маркучите, който влизат в радиаторчето на парното, НЕ в радиатора за охлаждането :lol: . имаш два маркуча(доста по- тънки от тези от двигателя към рад за охлаждането)който влизат в купето. ако входния е топъл, а изходния студен значи нямаш циркулация на охл теч през това рад, и или е запушено, или има въздух в него. ама ако има въздух ще ти прави възд тапа и колата ти ще отива да прегрява. така, че най-вероятно е позапушено. или кранчето на парното не ти отваря, щом казваш, че имаш и не циркулира антифриза през радиаторчето на парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да сетих се за тези маркучи ами единият е топал , другият е студен ,колата не прегрява ,аз го отварях ,имам предвид че махах корите които са около радиаторчето и когато колата работи на место радиаторчето загрява много малко в горната си част , а и друго забравих когато я карам на далаг пат започва да духа топло но това е само на далаг пат на место и градско си духа студено ,даже неможе да ми издуха стаклото когато е на место а сам я оставял да работи по 10-15 минути

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи проверяваш си кранчето дали отваря/затваря и ако е добре свалаш радиаторчето и го чистиш или сменяш. може да го накиснеш като го свалиш с течност за прочистване на охл системи(10тина лева струва), може да ползваш оцет, лимонтозо(от бабините девитини-някои казват, че вършат работа), и го продухай с компресор ако имаш, но на не много високо налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а става ли както е на колата ,просто да искарам маркучите и да го продухам така или да пробвам с вода с маркуч да мушна в отвора и да го промия ако става така или трябва да го сваля непременно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става без проблем.Вкарваш маркуча от чешмата и до краи 10 минути,после сменяш на другия маркуч да върне и обратно.Така няколко пъти и си готов.Моя тъка се беше задръстил че счм осилил до краи а от другия маркуч като ракия варвеше.След тази интервенция всичко е О.К

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусна тема за продажба в "Технически" и "ключ"! :D:) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...