jamo 93 #1 Публикувано 20 Януари, 2010 (Редактирано) Здравейте! Тъй като обиколих 2 сервиза и неможаха да ми кажат дали дистрибуротната капачка и палеца ми са за смяна реших да пусна една тема със снимки. Тъй като според мен неравномерната работа на двигателя ми когато карам спокойно или на празен ход се дължи на тези 2 части или на ламбда сондата.Та според запознатите тези изядени и наранени части по дистрибуторната капачка и палеца предпоставка ли са за лоша работа на двигателя или не са толко страшни. Снимал съм ги след като ги почистих от нагара който имаше по тях.палецЦъкЦъккапачкацъкцък Редактирано 20 Януари, 2010 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 20 Януари, 2010 Може и да не е това причината за твоя проблем, но според мен са за смяна, най вече капачката. И да не се оправи, то поне би трябвало да се подобри работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #3 Отговорено 20 Януари, 2010 Палеца според мен е ОК.Виж капачката ти може да се смени.Проблемът по скоро ти е от финният прах който се образува от износването на графита (по средата на капачката където се натиска в полеца) Аз навремето имах подобен проблем с оборотите.Какво направих: смених си капачката с нова -от Бултрако за да съм по сигурен,почистих си палеца(с възможно най финната шкурка-след това на едно парцалче малко финна полир паста и почистваш това което си шкурил до блясък за да неостане и помен от шкуренето) и внимателно избърсах по горе опоменатият прах от графит и всичко заспа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #4 Отговорено 20 Януари, 2010 Искам да отбележа, че палеца в задната си част т.е. от лявата страна на снимката е около 0.5 мм по-нисък от предната и преди да го почистя беше като наварен отгоре. Може да си го запазя палеца, но според мен трябва да се сменят заедно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #5 Отговорено 20 Януари, 2010 Ами сменяй и двете да ти е мирна главата!И да не забравиш да забършеш графитения прах!Защото не го ли направиш и нови да сложиш едно наелектризирване вътре и всичко равномерно ще полепне по новата ти капачка и......... пак ще се питаме защо се менят оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #6 Отговорено 20 Януари, 2010 Благодаря за отговорите. След смяната ще пиша за евентуалния резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове