Jump to content
Guest hondaka

Единия от цилиндрите

Recommended Posts

Guest hondaka

Ами значи днес за пръв път ми се случи това. Значи оставил съм колата на бояджия за освежаване. След 2 дена отивам и като реших да врътна ключа и запалих, обаче взука от двигателя беше супер странен и в ниските обороти колата се разтрисаше леко и взучеше зле.. Времето беше -5 градуса ( студ як) и отворих капака и миришеше много на бензин ( с карборатор съм ). След леко вслушване останових че единия от цилинтрите не работи. Горивото се подава явно, щом мирише, ама не се изгаря. Форснах колата 7-8 пъти до 4-4500 оборота и взе че тръгна нормално. Като я угасих и пак запалих всичко беше наред. От какво може да е???? Помислих си че е от свешите, защото чесно казано и аз не знам от кога са ( някакви БОШ ). Добре че MIYAMOTO ми прати сега едни NGK и ще видя дано се оправи. Прави го явно като е много студено, защото принципно я държа в подземен гараж и е топло там и за сефте откривам че след една нощ под звездите, може да има такива проблеми. Кажете какъв може да е проблема, освен свещи евентуално, защото аз и без това утре ще ги сменям ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

Ами значи днес за пръв път ми се случи това. Значи оставил съм колата на бояджия за освежаване. След 2 дена отивам и като реших да врътна ключа и запалих, обаче взука от двигателя беше супер странен и в ниските обороти колата се разтрисаше леко и взучеше зле.. Времето беше -5 градуса ( студ як) и отворих капака и миришеше много на бензин ( с карборатор съм ). След леко вслушване останових че единия от цилинтрите не работи. Горивото се подава явно, щом мирише, ама не се изгаря. Форснах колата 7-8 пъти до 4-4500 оборота и взе че тръгна нормално. Като я угасих и пак запалих всичко беше наред. От какво може да е???? Помислих си че е от свешите, защото чесно казано и аз не знам от кога са ( някакви БОШ ). Добре че MIYAMOTO ми прати сега едни NGK  и ще видя дано се оправи. Прави го явно като е много студено, защото принципно я държа в подземен гараж и е топло там и за сефте откривам че след една нощ под звездите, може да има такива проблеми. Кажете какъв може да е проблема, освен свещи евентуално, защото аз и без това утре ще ги сменям ?

<{POST_SNAPBACK}>

това е свещ /90%/,точно на студено се ебават или кабели,те имат същите признаци. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

миналата година мойта я бях оставил при тенекеджийте и после и тя го направи този номер и като я покарах 1 км. се оправи . не се шашкай :blink:А БЕШЕ ЛЯТО

Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

иди на елкон да ти замерят кабелите, че ако имаш някой избил, мой да ти разкаже играта на комутатора :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

На мен също ми се е случвало , всеки път се е образувала някаква влага на самите лули !!! мястото където държа колата е такова просто :) но интересно , че това започна да ми се случва след като един път един селянин ми загаси колата от влизане в гьол :blink: Забравих да кажа , при навлажнени свещи не мога да запаля !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

не би трябвало след като влезнеш в локва да се мокрят свещите и кабелите, ... при мен дори и с вода да заливаш отгоре, не се мокрят и работи без проблем :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

хондите не обичат да стоят на едно място. и моята като излезе от тенекеджията ако се е застоявала доста там (а той не е от бързите) и малко по-трудно пали, усеща се как по-грубо работи първите няколко минути, по-кофти вози ... докато се разработи (или аз и свикна)ако единия цилиндър не работи, а после се включва, почти сигурно е от свещта както колегите ти казаха.а кабелите дали са за смяна лесно се разбира - вземаш препарат за прозорци, пълниш го с вода и вечер както работи колата почваш да пръскаш по кабелите ама не да пръскаш като със воден пистолет, а да пулверизира. може и по капачката на делкото да пръснеш. ако почне да става дискотека, да прескачат искри, значи кабелите са си отишли

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

а кабелите дали са за смяна лесно се разбира - вземаш препарат за прозорци, пълниш го с вода и вечер както работи колата почваш да пръскаш по кабелите ама не да пръскаш като със воден пистолет, а да пулверизира. може и по капачката на делкото да пръснеш. ако почне да става дискотека, да прескачат искри, значи кабелите са си отишли

<{POST_SNAPBACK}>

....Идеята е велика....евала на автора..... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

а кабелите дали са за смяна лесно се разбира - вземаш препарат за прозорци, пълниш го с вода и вечер както работи колата почваш да пръскаш по кабелите ама не да пръскаш като със воден пистолет, а да пулверизира. може и по капачката на делкото да пръснеш. ако почне да става дискотека, да прескачат искри, значи кабелите са си отишли

<{POST_SNAPBACK}>

....Идеята е велика....евала на автора..... :hondarulez:

<{POST_SNAPBACK}>

не съм аз, четох го някъде из нета :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

има и друг по-лесен начин :worthy: --- палиш матора и се хващаш за всеки кабел поотделно, на който ти изтръпнат ноктите на ръката и настръхне вълната на задника :D .... той е мамка му :P:P;) за смяна е :hondarulez::D пп - от опит :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondaka

има и друг по-лесен начин  :worthy: --- палиш матора и се хващаш за всеки кабел поотделно, на който ти изтръпнат ноктите на ръката и настръхне вълната на задника :D  .... той е мамка му ;)  :P  ;)  за смяна е :hondarulez:  :D

 

пп - от опит :D

<{POST_SNAPBACK}>

хахаххаххахаааха :P;);):P:P баси личните опити дето имате бе колеги ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

има и друг по-лесен начин  :D --- палиш матора и се хващаш за всеки кабел поотделно, на който ти изтръпнат ноктите на ръката и настръхне вълната на задника :worthy:  .... той е мамка му :P  :P  :P  за смяна е :hondarulez:  :D

 

пп - от опит :D

<{POST_SNAPBACK}>

Аз на това му викам Садо Мазо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...