Jump to content
Guest peterk

Високи обороти при студен двигател

Recommended Posts

Guest peterk

Когато двигателя е студен се форсира прекалено много не знам колко обороти държи, но като е студена си тръгвам без абсолютно никаква газ(пробвал съм на равен път държи 40-45км/ч на 3та без газ). Проблема го има когато стрелката на температурата е в най-долно положение, няма значение дали е зима или лято... И след това щом загрее малко се нормализират оборотите.Форсирането обикновенно започва след 10-15 работа на двигателя(не се получава винаги), а през тези 10 секунди двигателя си работи на обороти все едно е загрял, и понеже е чисто студена имам чувството че е на ръба да изгасне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN
:o:o Значи аз имах подобен проблем с моята D14B1. Когато запалиш държеше доста високи обороти без значение дали е студена или загряла. В последствие се оказа че, жилото за газта е понатегнато и леко позаяло. Ако имаш подобни съмнения опитай като запалиш и вдигне оборотите да издърпаш педала за газта в най-горна точка ако е нещо подобно ще окаже влияние. Между другото доколкото знам при спокоен двигател-без газ трябва да потдържа около 800об./мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

Още утре ще пробвам това с педала за газта.А за обороти нищо не мога да кажа щото ми е без оборотомер, за това давам пример със скоростта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Когато двигателя е студен се форсира прекалено много не знам колко обороти държи, но като е студена си тръгвам без абсолютно никаква газ(пробвал съм на равен път държи 40-45км/ч на 3та без газ). Проблема го има когато стрелката на температурата е в най-долно положение, няма значение дали е зима или лято... И след това щом загрее малко се нормализират оборотите.

 

Форсирането обикновенно започва след 10-15 работа на двигателя(не се получава винаги), а през тези 10 секунди двигателя си работи на обороти все едно е загрял, и понеже е чисто студена имам чувството че е на ръба да изгасне...

<{POST_SNAPBACK}>

Изглежда ми като лош конектор. Пробвай докато го прави да размърдаш конекторите на инжекторите и EACV клапата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Когато двигателя е студен се форсира прекалено много не знам колко обороти държи, но като е студена си тръгвам без абсолютно никаква газ(пробвал съм на равен път държи 40-45км/ч на 3та без газ). Проблема го има когато стрелката на температурата е в най-долно положение, няма значение дали е зима или лято... И след това щом загрее малко се нормализират оборотите.

 

Форсирането обикновенно започва след 10-15 работа на двигателя(не се получава винаги), а през тези 10 секунди двигателя си работи на обороти все едно е загрял, и понеже е чисто студена имам чувството че е на ръба да изгасне...

<{POST_SNAPBACK}>

....Май всички с EG3-ки го имаме този проблем :o ...засега никой не е предложил/поне на мен/ решение :o ....имам предположения само.

Един познат "майстор" ми каза че биметалната палстина от която зависи кога ше се включва и изключва/и кви обороти ше поддържа/ смукача...била износена....и трябвало да се смени...и проблема се решавал :o

А хич не е добре тая работа...собено зимата...студен мотор/високи обороти :D

Ако някой от колегите е отстранявал такъв проблем....нека да сподели решението плииийз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

може да прозвучи тъпо,но това не е ли нормално,като е студена колата да е на смукач,по-богата горивна смес и да повиши оборотите за опр.време. :o:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Изглежда ми като лош конектор. Пробвай докато го прави да размърдаш конекторите на инжекторите и EACV клапата.

....кви инжектори бе човек :o ....за карбуратор става въпрос :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

Изглежда ми като лош конектор. Пробвай докато го прави да размърдаш конекторите на инжекторите и EACV клапата.

....кви инжектори бе човек :blink: ....за карбуратор става въпрос :)

<{POST_SNAPBACK}>

еми това си е автом.смукач и според мен е нормално.на старата ми корола/карбуратор с автоматичен смукач/също така като я запалех вдига6е оборотите на 1800об/мин за 2-3минути ислед това спадат на 1300,1000 и 850 :) .и го праве6е и лятото,но тогава по-бярзо ги сваля6е,така 4е за мене е нормално това не6то! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

И според мен е нормално да вдигне оборотите, но не чак цялото купе да вибрира от форсирането....А не е нормално това форсиране да се получава само понякога, а при самото запалване на двигателя да няма никакво вдигане на оборотите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

И според мен е нормално да вдигне оборотите, но не чак цялото купе да вибрира от форсирането....

 

А не е нормално това форсиране да се получава само понякога, а при самото запалване на двигателя да няма никакво вдигане на оборотите...

<{POST_SNAPBACK}>

виж,карбуратора ти все пак не е първа младост и е нормално да дава отклонения от нормите :blink: това което можеш да направиш е да отидеш на диагностика,да се види каква смес ти прави карбуратора,заштото на тиа години сигурно прави прекалено богата или бедна смес,ако всичко е ок,може да ти регулират автом.смукач да работи на по-ниски обороти/аз така направих,6тото и моя по едно време вдигаше оборотите на 2300об/мин.,но след реглажа е в рамките/. :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondaka

И според мен е нормално да вдигне оборотите, но не чак цялото купе да вибрира от форсирането....

 

А не е нормално това форсиране да се получава само понякога, а при самото запалване на двигателя да няма никакво вдигане на оборотите...

<{POST_SNAPBACK}>

Абе пичове и при мен е така с акорда и аз съм карборатор и като е студена стига до 1800 дори имах един случай до 2100рпм, ама това си е нормално, все пак автоматичен смукач, лошото е че после като загрее и оборотите падат на около 600 и много и е тежко на колата. Това продължава дори и да я изрязвам на място до 7000рпм. Единствения начин е да нормализирам оборотите е да покарам към 5-10 минути в обороти 1800 и нагоре... не знам защо е така, но май ще ида да ми натегнат малко жилото на газта :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

виж,карбуратора ти все пак не е първа младост и е нормално да дава отклонения от нормите :blink: това което можеш да направиш е да отидеш на диагностика,да се види каква смес ти прави карбуратора,заштото на тиа години сигурно прави прекалено богата или бедна смес,ако всичко е ок,може да ти регулират автом.смукач да работи на по-ниски обороти/аз така направих,6тото и моя по едно време вдигаше оборотите  на 2300об/мин.,но след реглажа е в рамките/. :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ти къде отиде да ти го регулират?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

виж,карбуратора ти все пак не е първа младост и е нормално да дава отклонения от нормите :blink: това което можеш да направиш е да отидеш на диагностика,да се види каква смес ти прави карбуратора,заштото на тиа години сигурно прави прекалено богата или бедна смес,ако всичко е ок,може да ти регулират автом.смукач да работи на по-ниски обороти/аз така направих,6тото и моя по едно време вдигаше оборотите  на 2300об/мин.,но след реглажа е в рамките/. :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ти къде отиде да ти го регулират?

<{POST_SNAPBACK}>

АКО ИСКАШ даи си е-мейл да ти пратя телефона на човека.той работи в тойота,но отделно си има и сервиз,ммного ги разбира не само тоиотите,ами и другите японски,така ,че ако искаш,даи е-маил. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

да и моита имаше тъкъв проблем :hondarulez:но ми го направиха :D беше блокирало нещо по карборатора :worthy: но ми го раздвижиха и смазаха и сега е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jakala92

Еи пи4ове ясно е 4е при вси4ки 1.3 карборатори го има тоя проблем, но като гледам то маи не е проблем щото вси4ки го имаме :hondarulez: Но бих се вазползвал от тоя маистор дето вика honda legent.така 4е ако искасх пи4 даи ми тел. и на мене да отида и на мене да ми види карбуратора и смука4а jakala92@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

да и моита имаше тъкъв проблем :)но ми го направиха ;) беше блокирало нещо по карборатора :) но ми го раздвижиха и смазаха и сега е  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ще можеш ли да напишеш къде си ходил да ти раздвижват това "нещо" :) по карбуратора, щото аз ходих при едни майстори дето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

понеже гледам темата касае карбуратори - има един ВЪЛШЕБЕН спрей специално за почистване на карбуратори, но за съжаление му забравих името, нека някой ако го знае да пише, или питайте в магазините за аксесоари, там го знаят. Та при загасен двигател се напръсква навсякъде по и в карбуратора обилно, след няколко минути палиш (малко трудно), форсираш и от ауспуха излиза невероятна чернилка като от дизел на баир. Но ефекта наистина е поразителен - карба свети като чисто нов, а колата работи съвсем различно. Дори да се разглоби, не може така добре да лъсне. Но трябва да се ползва не по-често от 5-10000км до колкото си спомням. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Майна, незнам за какъв спрей говориш, но знам какво е запушен карбуратор, но все пак да допълним - чернилката не е мръсотия дето изгаря или нещо от сорт-а :) ами е лошо изгарящ бензин, който се получава от запушения, пречистващ се карбуратор. :) И щом мръсотийките си заминат, сместа си се нормализира отново и спира да пуши. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

неее, правили сме проба с карбуратор, който беше станал кафяво-черен от налепи, дето и с шкурка не можеш да махнеш, кофти прекъсваше, лапаше доста гориво........казвам ти всичко това за 5 секунди излезе през ауспуха на сажди, а карба изглеждаше лъскав, като от магазина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

да и моита имаше тъкъв проблем :)но ми го направиха ;) беше блокирало нещо по карборатора :) но ми го раздвижиха и смазаха и сега е  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ще можеш ли да напишеш къде си ходил да ти раздвижват това "нещо" ;) по карбуратора, щото аз ходих при едни майстори дето...

<{POST_SNAPBACK}>

по симеоновско шосе ;) в посока от входа на зоопарка към симеоново в ляво преди да почнат посолствата има сервиз ЮВЕ мисля че се казваше ;) там ми го поправиха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

неее, правили сме проба с карбуратор, който беше станал кафяво-черен от налепи, дето и с шкурка не можеш да махнеш, кофти прекъсваше, лапаше доста гориво........казвам ти всичко това за 5 секунди излезе през ауспуха на сажди, а карба изглеждаше лъскав, като от магазина :)

<{POST_SNAPBACK}>

мен много ме заинтересува този спреи ;) разпитаи и драсни как се казва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

Изглежда ми като лош конектор. Пробвай докато го прави да размърдаш конекторите на инжекторите и EACV клапата.

....кви инжектори бе човек ;) ....за карбуратор става въпрос ;)

<{POST_SNAPBACK}>

pod filtara ot liavo ima vakum koito ti natiska losta na droselnata klapa tova e to4no pod jiloto na gazta. ot vakuma do nakraia ima bolt4e za regulirane s edna mnooooooooogo dalga prava otverka moje da si svar6i6 i opravi6 ne6tata ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

А какво става като въртиш това болче? Например като го затягам се форсира повече а като го отвивам намалява оборотите или обратното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

pod filtara ot liavo ima vakum koito ti natiska losta na droselnata klapa tova e to4no pod jiloto na gazta. ot vakuma do nakraia ima bolt4e za regulirane s edna mnooooooooogo dalga prava otverka moje da si svar6i6 i opravi6 ne6tata

А какво става като въртиш това болче?

Струва ми се че просто си регулираш оборотите.. ;) ..а ние си говорим за смукач ;) ....регулировка на смукачаааа !!!Аз мисля да пробвам почистващия спрей за който говори Мистър Майна. ;) Ако има ефект ще ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Напоследък и при мен забелязах,че бачка на по-високи обороти на смукач от преди.И се хванах събота и неделя разглобих отгоре всичко,почистих,смазах и раздвижих всички движещи се части-смукачи,вакуми,дросели и т.н. и сега пак на звук е както преди.Имаше доста наслоена прах от кал и затова нещо не се движило както трябва.Може и при вас нещо подобно да е.А онова болтче като го затягаш увеличава оборотите и обратно.Ако е това 'дето подпира джагата,където е закачено жилото за газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Публикувано изображение

 

има го по бензиностанциите (но не всички) аз моя го купих от Шел, но и на ЛукОйл съм го виждал (пак казвам не на всички)

 

с него почистих TPS дросела и там всичко около дросела (бях отворил тема по въпроса)

 

добре е да се разглоби и свали което може да се разглоби и да се свали, и да се напръска обилно, и да се избърши с парцалче. после палиш (малко трудно) и на средна газ пръскаш по различните отвори. ако е на празен ход, ще задавиш мотора. но наистина всичко става като ново след него. ако от това е проблема де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

А какво става като въртиш това болче?

 

Например като го затягам се форсира повече а като го отвивам намалява оборотите или обратното?

<{POST_SNAPBACK}>

zvanimi i 6te te svetna za oborotite na studeno 0898642958 ima dva na4ina za reglaj edinia e spriamo temperaturata a drugia samo za oborotite kolko da gi darji na studeno obadise niama da sajaliava6 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

Мерси на всички за поща...А двигателя на последък си работи перфектно от около 2 седмици не се е форсирал излишно. Даже сега в тоя изрудски студ си работи много добре. Като се постопли времето мисля да почистя карба с тоя спреи... И ако няма ефект в което се съмнявам, ще ти званна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

значи и аз го имах същия проблем при палене при карбораторите там е с едни лосчета и те заяждат и не може да върне аз го оправих с малко мъсло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора, чета тая тема че и аз имам същия проблем с оборотите и започвам да се плаша, щото тука се споменава само до 2000об. а моя стига и до 4000 - 4500 сега лятото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...