Jump to content
Guest Gilgamesh

Ревюта на Акорд 1998-2002?

Recommended Posts

Guest Gilgamesh

Здравейте, опитах да намеря инфо в стари теми, но не успях. Ще съм много благодарен ако някой може да ми каже къде мога да намеря статии в които да е разглеждан този Акорд. Имам предвид нещто като статиите в Авто вестниците с описание на слабите страни и т.н. Харесал съм Акорд 1999 1.8 136 к.с. автоматик и се чудя дали си заслужава и за какви проблеми да гледам. Отделно ако знаете как да проверя реланата година на производство и реални километри (има ли нещо като на БМВ с комбинацията от натискания на копчета по таблото при които изкарва реални километри)? Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

А добър вечер !Под Статии за ревюта предполагам че визираш вестника "Авто Пазар". Специално за този модел НЕ е имало все още статия, имало е за по-стария модел.Возил съм се малко в такъв модел Акорд с точно такъв мотор (но с 5 степенна мех. трансмисия) и съм останал с прекрасно впечатление от тягата (на 5-а предавка можеш да се движиш с 30(тридесет) и с 200км/ч), ускорение, безшумност в купето и стабилност на пътя. По разни чужди издания съм чел, че именно F18B2 (1,8 SOHC VTEC 136 коня) бил като най-добър компромис като цена/технич. характеристики/разход спрямо другите мотори (1.6 116 к.с./2.0 147/2.3 156к.с. - всичките SOHC VTEC) предлагани за този модел. Е, изключваме версията TYPE R с 2.2 DOHC VTEC 212 коня, там колата е коренно различна :o Друго немога да ти кажа (не че и това което казах ти е помогнало особено, но все пак :o ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ADH-Honda по този повод кажи нещо и за Акорд 2.2 ВТЕК 150кс мисле 5-та генерация се води? Икономичен ли е този двигател, как се представя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Добре дошъл.Тази кола в конкретния случай има един недостатък- все още не е твоя.Много добре балансиран автомобил-лимузина със спортен характер.При автоматика малко по-висок разход :извънградско 7-7.5 при скорости около 120-130 от там нагоре минаваш 8градско-11-13.Перфектно окачване,супер стабилна в завоите.Ьа около 120 000 км съм сменял само масла ,ремъци филтри и накладки.Подръжката не е като но ОРЕЛ но моят съвет е да се купуват само оригинални частизащото ефтинито винаги излиза скъпо.Ако имаш други въпроси питай тук или на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

Благодаря за отговорите. Коки - до колкото разбирам ти също караш автоматик? Единственото което ме притеснява е, че за такава скоростна кутия нещо счупи ли се и еле пък ако вече е отваряна става страшно. Можеш ли да ми кажеш - до колкото знам например на Рено скоростната кутия е хваната заедно с болтове и с едни пластини, които се късат когато се свали кутията. На Хонда има ли такива и как изглеждат - ако са скъсани предполагам това е единствения начин да разбера че е сваляна кутията. Разход от 11-13 е малко повече отколкото очаквах, но в крайна сметка изглежда е нормален. Иначе говоря точно за този тип статии на Авто пазар. Потърсих в интернет но намерих само една в Йахуу, англииска в която пишеше само суперлативи, но нито една лоша страна или проблем. Аз съм убеден, че това е стрхотна кола но все пак и тя има някакви проблеми, нали :blink: Та ако някой има представа къде в нета мога да намеря нещо на англииски или на руски ще съм благодарен. А иначе има ли наистина начин да се провери годината. Преди известно време се бях обаждал на обява пак за такава Хонда и ми бяха казали, че е 2001 и в хода на разговора изведнъж се оказа че продавача се бил объркал и всъщност била 1999. Та как да проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Akebono

Статия:http://www.hondaworld.ru/honda_article_22.htmГодината : 10-тата цифра от номера на рамата (VIN) :W = 1998 или 2028X = 1999 или 2029Y = 2000 или 20301 = 2001 или 20312 = 2002 или 2032Ако искаш повече инфо се обърни към Марин. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ADH-Honda по този повод кажи нещо и за Акорд 2.2 ВТЕК 150кс мисле 5-та генерация се води? Икономичен ли е този двигател, как се представя?

<{POST_SNAPBACK}>

Абе да не объркваме темата на човека, малко е кофти :blink:

 

С две думи - Акорда за който питаш е с F22Z2 мотор ако не се лъжа - 2.2 SOHC VTEC 150 коня. На DJ Sprite-а Акорд КУПЕ-то е със същия мотор, но понеже е американхска Хондата му, модела на мотора се водеше F22B5 или F22A7/F22A8 - зависи ! Принципно е същия мотор, но за различните модели ощще повече произвеждани в различни страни - различно наименование. Та нека DJ-а каже за разход, дин. характеристики и т.н.

Иначе, за ЕВРО Акорда с този мотор (за който питаш фактически):

около 210км/ч макс. скор.; около 8,8 - 9 секунди до 100км/ч ускорение, разход - 8 - 12, 13, но по каталог, в действителност колко е...

 

И друго - Акорд 5-а ген. ЕВРО модела с този мотор 2,2 150 коня VTEC се предлага САМО за модела СЛЕД фейслифта, т.е. СЛЕД 1996-а година (до 1998-а когато излиза по-новия модел). Преди 1996-а в топ листата на мотори за този модел Акорд е предлаган 2,3 мотор, 158 коня (модела се е водил нещо от типа на "Accord iSR"; мотора е 2.3 DOHC 16V - БЕЗ VTEC система), който има по-добри тех. характеристики от 2,2 VTEC-а и е много подобен мотор (ако не и точно същия по отношение на сглобка и т.н.) слаган и в Прелюд 4-а ген (1992-1997) - на Акорда се водеше модел H23A3, а на Прелюда - H23A2.

Но съм чул че, специално 2,3 мотора на този Акорд (а и на Прелюда) НЕ били от най-дурако устойчивите. Имали някакви "недомислици", горели масло или нещо от сорта - НЕЗНАМ със сигурност, просто така съм чул. Някой друг да сподели ако е по-навътре в нещата.

 

 

Направих лека корекция, тъй като бях допуснал няколко недопустими правописни грешки от бързината, така че - вече всичко е вярно и достоверно

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Akebono

С две думи - Акорда за който питаш е с F22Z2 мотор ако не се лъжа

<{POST_SNAPBACK}>

Лъжеш се. Двигателя е F18B2, sohc, 136 ph, vtec. Освен това колата 6-то поколение. Редактирано от Akebono

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

С две думи - Акорда за който питаш е с F22Z2 мотор ако не се лъжа

<{POST_SNAPBACK}>

Лъжеш се. Двигателя е F18B2, sohc, 136 ph, vtec. Освен това колата 6-то поколение.

<{POST_SNAPBACK}>

Именно - темата е точно за този автомобил и Аз още снощи съм го споменал - ето ПРОЧЕТИ :)

 

Това мнение което си ми изцитирал се отнася за друга кола, за която Maina 6th gen ме помоли да дам инфо - прочети цялата тема и ще схванеш преливането от тема в тема :) .

Именно затова Нетрябваше в една тема да намесваме ДВА модела Акорд с ДВА различни мотора, че стават недоразумения и обърквация, но... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Следващата ми Хонда смятам да бъде такава. Те за какви пари върят горе-долу? В mobile.bg почти няма предлагане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Не мога да ти отговоря на въпроса за скоростната кутия,но ако и сменяш редовно маслото мисля че няма да имаш проблем.Моята има и тип-троник и удоволствието е пълно.Забравих да спомена че съм сменял и тампони на стабилизиращата щанга ..Трябва да знаеш че на тази кола се регулира и задното окачване.Не се сещам за някакви проблеми.Това е първата кола която карам здраво без да пипам по нея нищо освен консумативи.Има един руски сайт www.hondaworld.ru където има подробно описание и един два отзива които също са само положителни,доколкото си спомням като недастатък беше посочен само големия разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

Отново благодаря за отговорите. Тъкмо разглеждах темата с линкове и четях за Вин номера. Акебоно - мерси много. Излиза наистина, че колата е перфектна. Коки - за същата кола става дума. Типтроник е - до колкото разбирам от нета те нямат чист автоматик на този модел - само с типтроник. Аз очаквах разход 10, но както вече казах предполагам че 13 е нормално. Просто изхождах от Хондата на приятел която е 1989 с 1.5 130 коня двигателя (ако не бъркам)- харчи му 9 максимум. Верно, че този Акорд е доста по-тежък и е автоматик, но се надявах на новия двигател да харчи по-малко :) С две думи това което прочетох от двете статии до тук показва, че колата е много добра. Между другото Коки - можеш ли да ми кажеш колко често трябва да се сменя маслото на автоматика. Предполагам, че него не мога да го погледна как изглежда когато гледам самата кола - нещо по-специфично на което да обърна внимание евентуално (специфичен звук при превключване, начин на зацепване при потегляне и т.н.)? И може ли да се превключва в движение от автоматичен на ръче режим - или не е препоръчително :blink::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Маслото се сменя на 60 000 км.някъде по старите теми имаше линк към друг руски сайт с подробно сервизно описание .Не се чува нищо при превключване,при потеляне се чува съвсем тихо прещракване в момента в който превключиш на скорост и леко придърпване.Аз превключвам от авт. на ръчно по време на движение и мисля че това не е проблем просто трябва да и свикнеш с оборотите и скоростта за да не свалиш на по-ниска предавка при недопустими обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ADH-Honda по този повод кажи нещо и за Акорд 2.2 ВТЕК 150кс мисле 5-та генерация се води? Икономичен ли е този двигател, как се представя?

<{POST_SNAPBACK}>

Абе да не объркваме темата на човека, малко е кофти :hondarulez:

[/i][/color]

<{POST_SNAPBACK}>

много полезна тема стана, сори че малко я пообърках, но не обичам да откривам теми без много да е нужно, а и мисля така се допълва тази и не съм много навредил :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

А можете ли да ми кажете като я водя на диагностика колко трябва да е компресията и т.н. Повтарям, че става дума за 1999, 1.8, 136 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Нормална-12.5Минимална 9.5Максимална разлика между отделните цилиндри 2.0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

Коки - мерси отново за отговора. Между другото докато търсех информация за тази Хонда намерих и нещо което може да ти е от полза и на теб а и на други хора които карат автоматици. Става дума за елементарен тест на скоростната кутия. С две думи включваш на D натискаш едновременнно на максимум спирачката и подаваш газ на максимум в рамките на 5 секунди (макар че в текста по долу е обяснено за 1 минута). Колата трябва да задържи около 2500 оборота. Ако е по-маклко - по-добре значи скоростната кутия не е сдала багажа, но пък може мотора да "отслабнал", което обаче се предполага, че бихме хванали и без този тест. Ако обаче оборотите са повече от 2500 - 3500 тогава има проблем със скоростната куртия. Треста подробно описан тук на руски е за Тойота, но от форума, в който го намерих го дават и за Хонда, като никъде не намерих точните обороти, които трябва да потдържа Акорд - но от всичко, което прочетох предполагам че трябва да са около 2500-3500 но не повече със сигурност. И така текста е :

Также довольно прост "Стояночный тест" . Его цель -- проверка рабочих качеств двигателя, гидротрансформатора и коробки передач в целом. Для обеспечения безопасности и исключения поломок необходимо: проводить тест на достаточно светлом и широком участке;тест должен проводиться двумя мастерами, работающими в паре: один из них должен наблюдать за колесами или их стопорами и немедленно предупредить о провороте колес или сдвигании стопоров, тогда как второй мастер проводит испытания и записывает измерения;длительность проведения теста не должна превышать пяти секунд.Проведение теста и оценка его результатов: Обязательно закрепите передние и задние колеса.Если необходимо, установите тахометр.Полностью вытяните рычаг парковочного тормоза.Надавите на педаль тормоза левой ногой и удерживайте её в этом положении в течение всего теста.Заведите двигатель.Установите рычаг выбора режима движения в диапазон "D" .Нажимая на педаль газа правой ногой до упора, замерьте показания тахометра.Сделайте перерыв продолжительностью не менее одной минуты.Повторите тест, установив рычаг выбора режима движения в диапазон "R" .При оценке этого теста нужно знать, что при каждом нажатии педали газа стрелка тахометра должна плавно подняться и остановиться на определенных оборотах. Например, для двигателей 4A-F, 3S-F и 3S-FE частота оборотов должна находиться в пределах от 1950 до 2350 об/мин. При этом не должновозникать никаких посторонних шумов, вибраций и ударов, а автомобиль должен оставаться на месте. Если показания тахометра не соответствуют норме:меньше номинала, но одинаковы в обоих диапазонах ("D" и "R" ), -- чаще всего причина заключена в недостаточной мощности двигателя;выше номинала в обоих диапазонах -- причина, скорее всего, кроется в неисправности гидротрансформатора или коробки передач;выше номинала в одном из диапазонов -- наиболее вероятно, что неисправность сосредоточена только в коробке передач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_m

Колега, това да не е сребристата ХОНДА от обява в Мобиле.бг с продавач от Плевен? Ако е тази, реално е над 200 000 км. Когато я докарваха, изпратих човек да я види, защото първоначално беше обявена на 90 000км и цена 14900лв, но после я промениха!Относно датата на производство на колата, на моята намерих една лепенка под капака за ел. предпазители, който се намира отстрани на таблото /вижда се като се отвори шофьорската врата/. Там имаше дата от края на 1998 год., а колата е първа регистрация 12 месец 1999год. Има голяма разлика в датите, вероятно защото колата е стояла в шоу-рум на ХОНДА в Падуа,Италия, тъй като първи собственик се оказа дилъра на ХОНДА в града.По-късно ще пусна и няколко линка към интересни теми, които открих за модела!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

Иване - не става дума точно за тази, на ако имаш впечатления и от нея - кажи. Аз лично за километрите не се притеснявам особено - не вярвам въобще на кола вкарана в България на -6-7 години да е под 200 000 км. Е може да е на малко по-малко, на в крайна сметка тия коли на запад ги купуват за да ги карат и за да дойде на нормална цена тука значи е карна, карана до припадък. Проблема е да не е дошла до БГ заради някакъв по-сериозен проблем а не защото е на много километри, ако са й много окилометрите и е само това - взимам я :shock: Та за тая в Плевен можеш ли да ми кажеш нещо повече. П.С. А твоята и тя ли е автоматик? Сподели като цяло за модела. Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_m

Аз съм голям фен на японските коли, защото въпреки че от скоро се регистрирах във форума, съм имал ХОНДА от 1993год. / модел Quintet 1.6 /и след това две Митсубишита: Галант 1.8 '89 и Лансер 1.3 '93 и затова ще ти кажа само хубави неща!Акорда го взех август 2005 и показваше 63000!?! Склонен съм да вярвам, не само защото е много запазена / купето е като ново /, но беше с оригиналните гуми и с оригиналните ремъци / сменят се по сервизната книжка на 120 000км /, има си оригинална сервизна книжка / гледаха я в представителството на Хонда в Пловдив / и т.н. С една дума колата е шест!!!Пълно щастие обаче няма: на четвъртия ден ми спря климатроника: скапа се компресора, изглежда е нямал достатъчно масло и сега търся евентуано втора употреба, но май ще слагам нов! Така че , ако си купиш кола с климатик, иди в специализиран сервиз за климатици да го обслужат.Иначе съм много доволен от колата /не е автоматик/. Купето е много тихо, има много добро ускорение, много добре се държи на пътя, комфортна е, оригиналната музика е супер: Bose Sound System със Subwoofer.Като разход ми дава средно 8.2-8.9 литра на 100 км 95, като градското ми преобладава.Преди няколко месеца имаше тема за ръководство на руски. Аз си го свалих и съм много доволен, защото върши много хубава работа!А плевенската кола искахме да я видим за съдружника ми и затова помолихме един приятел от Плевен да я види, но той каза че не отговарят километрите /сега може вече и да отговарят/, и че вътре изглежда леко захабена /например страничните опори на седалките са съвсем омекнали и т.н./ Иначе гледам че има обява и за една черна в Пловдив, но я видях само веднъж и то в движение.Ако имаш други въпроси, питай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sasheff

Здравей колега да се изкажа и аз карам Акорд 89' година автоматик и нямам никви грижи с него карам и се кефя.Казват че Хонда правят много здрави (и дуракоустоичиви) автоматици така че не се притеснявай за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gilgamesh

Иване - ма това за километрите как го е разбрал? Само по външен вид и предположение или още не е бил пренавит километража? Ще я гледам и тази Хонда и ми се ще да събера максимум инфо преди да бия път до Плевен. Иначе твоята поръча ли я или по случайност попадна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_m

Относно плевенския Акорд: както писах, в обявата в Мобиле.бг беше обявен на около 90 000км, но когато моя човек го видял, колата си била на около 212 000 км. По-късно обявата беше променена: и цената и километрите. Не вярвам да е втора кола, защото всичко друго отговаря на първата обява, само нямаше снимка.Колкото за моята кола-всичко стана случайно: по принцип аз търсех Митсубиши Галант '98 или '99год., защото са японско производство, а и от 95 година когато си продадох старата Хонда до август 2005 карах само Митсубиши. Заради митото обаче Галантите са много скъпи или повече внасят дизели /а дизела на Митсубиши не е най-добрия /, а и не съм видял много запазен на добра цена. Случайно ходих в един салон в Пловдив да гледам една Каризма 2001 год., когато видях Акорда. Бяха го докарали току що.Веднага разбрах, че това е КОЛАТА!!! И от вътре и от вън беше като нов! След 2 проби по 1-2 км / не съм ходил и на майстори за проверки / го взех и не съжалявам! Както каза един приятел с когото я гледахме: има само един проблем - колата няма проблеми! Е после изгоря компресора, но това да е!Това са снимки от срещата на пловдивската група на 2.10.2005 в галерията, разгледай ги:http://forums.hondabg.com/index.php?act=mo...&cmd=si&img=107http://forums.hondabg.com/index.php?act=mo...&cmd=si&img=120

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

верно е - Акорда отвсякъде си е уникално нов! :) току-що правих горепосочения тест за автоматични скорости на Колта и съм супер доволен - показа че е в перфектна форма ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo
http://www.carsurvey.org/model_Honda_Accord.html Тук има мнения на собственици на акорди. За смяната на маслото в ск. кутия прочети в книжката за експлоатация, ако има такава рабира се. Късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...