Jump to content
Guest dimodi

Колата се дави при подаване на газ?

Recommended Posts

Guest dimodi

Нещо странно ставаше тая вечер като карах - при подаване на газ колата се дави за 1-2-3 секунди и ускорява много насечено, после се оправя. Особено силно изразен и очевиден е този дефект при минаване от 1-ва на 2-ра и от 2-ра на 3-та. Направо не можех да потегля нормално на моменти. Като карам на 4-та и 5-та и дам рязко повече газ, колата дръпва, после има известна пауза (0.5 - 1 секунда) и после пак ускорява ОК. Преди не беше така. На какво може да се дължи това? :lol::D Заредих бензин от Лукойл, от все същата бензиностанция, от която зареждам всеки път. Може ли да е от кофти бензин, нещо? Другото ново нещо по колата е наскоро монтирана аларма... Дайте някакви идеи ? Бензинова помпа, съединител, нямам представа :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

абсолютно същата работа с опела на бащата ... и все още немогат да разберат от кво е .кофтито е , че не всеки път го прави тва :D ... направо в чудо се е видял нашия - и аз опитвам да я карам , но на моменти направо нема каране :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Нещо странно ставаше тая вечер като карах - при подаване на газ колата се дави за 1-2-3 секунди и ускорява много насечено, после се оправя. Особено силно изразен и очевиден е този дефект при минаване от 1-ва на 2-ра и от 2-ра на 3-та. Направо не можех да потегля нормално на моменти. Като карам на 4-та и 5-та и дам рязко повече газ, колата дръпва, после има известна пауза (0.5 - 1 секунда) и после пак ускорява ОК. Преди не беше така. На какво може да се дължи това?  :lol:  :D Заредих бензин от Лукойл, от все същата бензиностанция, от която зареждам всеки път. Може ли да е от кофти бензин, нещо? Другото ново нещо по колата е наскоро монтирана аларма... Дайте някакви идеи ? Бензинова помпа, съединител, нямам представа  :P

<{POST_SNAPBACK}>

На какви обороти го прави и при топъл или студен двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

При на баща ми реиса(краислер) го прави абсолютно същото откакто сложи газова уредба...как си ускорява ита реже през врата....и най интересното е че като мина на бензин се оправя ....ако си газ може от тва да де ...низнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

Газова уредба нямам. След два карания и наблюдаване - като че ли при топъл двигател се появява това насичане. Понеже става при смяна на предавки (1 => 2, 2 => 3), е на ниски обороти - между 1000 и 2000 .... Но и на 4-та като карам, на над 2000 оборота, като съм отпуснал педала на газта и после дам изведнъж повечко, също се усеща, макар и по-слабо.

Редактирано от dimodi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Чепкали сме я тая тема бая пъти. И така и никой не даде еднозначен отговор, а и никой не е ходил при Омбре за това още (или пък е ходил и не ни е осветлил). Та аз все още чакам отговор. Иначе при мене го има при незагрял мотор това, някъде тъкмо като започне да си връща смукача. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=4340

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Газова уредба нямам. След два карания и наблюдаване - като че ли при топъл двигател се появява това насичане. Понеже става при смяна на предавки (1 => 2, 2 => 3), е на ниски обороти - между 1000 и 2000 .... Но и на 4-та като карам, на над 2000 оборота, като съм отпуснал педала на газта и после дам изведнъж повечко, също се усеща, макар и по-слабо.

<{POST_SNAPBACK}>

хе хе, че аз точно 1 => 2, 2 => 3 ги сменям в червеното, много я жалиш твойта те Хондите не обичат така :o

Иначе щом става на ниски (и на високи наистина няма проблем) може да изключиш бензиновата помпа, филтъра и регулатора. Щом го прави на топъл значи е след като мотора влезе в "closed loop" много вероятно да е кислороден датчик. Лесно се тества ама предпочитам да не давам такива съвети че ако оцапаш нещо аз ще съм виновен. Ако си с двуточков инжекцион бих видял и главния инжектор. Жалко че нямаш газ ако върви добре на газ щеше допълнително да изясни нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondaka

Братле остави го това със спирта и всички тези мании, ако си карборатор, значи си същия кат мен :blink: Акорда ми правеше същите проблеми, много зле, защото има 2 дюзи дето разпределят налягането и притока на въздух в карборатора. При мен беше така и да речем като карах до 2000 и давах рязко газ, заглухваше. Обаче ако карах над 2000 нямаше проблеми, защото се отваря и втората дюза. Просто отиваш на вулканизатор и продухваш човките дето са до въздушния филтар. Като продухаш системата всичко ще се оправи :) при мен стана перфектно :) Естествено и сега има момент на замисляне като да речем на 1000 оборота настъпя супер рязко, ама трябва да разбереш че е нормално при толкова обороти, защото кранчето за бенза се отваря и ливва горивото и двигателя изпитва нужда от повече въздух и затова има процес на компресия за да всмуче дозата въздух необходима на двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...