Jump to content
Guest bobo21

заводска аларма accord iES

Recommended Posts

Guest bobo21

Здрасти колеги с Accord iES 6 пок.Вчера, 6 месеца след като взех колата, внезапно се оказа, че имало работеща заводска аларма.Така и не разбрах точно защо, но се включи заводската аларма и след, като отключих колата с дистанционното на алармата, която сложих след като я взех ме зарадва с неистово бипкане с клаксона и мигане с мигачите. Най-странното е, че си палеше и вървеше в режим "под заводска охрана" (мига един диод на таблото при бензиомера) и съвестно ме освиркваше и омигваше при всяко отваряне на вратата.В крайна сметка я изключих с оригиналното дистанционно, което си пазя в къщи.Та да знаете, че никога не е късно да разбере човек, че кара кола с 2 аларми :lol:Въпроса ми е - явно по принцип не се включва, защото не разбира, че заклювам колата, когато е с новото дистанционно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Не знам дали ще ти бъда полезен, но моят 5ген Акорд (ES), също с оригинална аларма. Долу, в ляво от шофоьорското място, където са лостчетата за отваряне на багажника и резорвоара има една ключалка. При мен от там може да се дезактивира оригиналната аларма. На мен проблеми досега не ми е създавала и се разбира добре с тази, която аз съм слагал.П.П. И моята не разбира, като я включвам с дистанционното на втората аларма. За това я активирам като заключвам колата с ключ, а после включвам и другата с дистанционното. Опитай и ти така. Трябва да стане.

Редактирано от Honda-Z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Вчера, 6 месеца след като взех колата, внезапно се оказа, че имало работеща заводска аларма.

В крайна сметка я изключих с оригиналното дистанционно, което си пазя в къщи.

Та да знаете, че никога не е късно да разбере човек, че кара кола с 2 аларми :worthy:

<{POST_SNAPBACK}>

нещо аз ли не вдявам? Имаш си някакво дистанционно за колата, а не знаеш че то си има аларма, след 6 месеца си викаш "чакай да го натисна аз това дистанционно.........и оппаааа земи тоа подарък

:o:D:D:o:worthy:

:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Заводската аларма+имобилайзер е достатъчно добра и надеждна и няма смисъл от друга.Има възможност да се включва и от допълнителната аларма , но явно толкава разбират тези които са ти я монтирали.Блокажа на заводския имобилайзер е поне двуточков и не би трябвало да можеш да запалиш ако е включен,но явно при теб има проблем.Потърси специалист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Извода ми е, че заводската никога не се включва, защото за да се включи трябва колата да се заключи с ключ или с фабричното дистанционно а аз винаги я заключвам с дистанционнот на купешката аларма.Четох малко ръководство.Заводската се задейства 2мин след заключване на колата а ако се отвори врата се задейства по-бързо.Двигателят не е блокриран, защото имобилайзера работи отделно от заводската алармата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Именно за това става въпрос защо ти е друга аларма като си имаш фабрична а имобилайзера е в ключа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sasheff

Колеги и аз имам ключ до ръчките за багажника и резервоара но не знам за какво служи утре ще пробвам току виж и аз имам заводска аларма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Колеги и аз имам ключ до ръчките за багажника и резервоара но не знам за какво служи утре ще пробвам току виж и аз имам заводска аларма

<{POST_SNAPBACK}>

Не е аларма,там е ключалката от която можеш да заключеш лостчетата така че да не могат да ти отворят багажника и резервоара от вътре :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_m

И аз като си купих колата смятах да слагам друга аларма, но след като прочетох в ръководството и след няколко експеримента установих следното:-заводската аларма няма шоков и обемен датчик, т.е. тя действа само на отваряне на врати или капаци /това май е някакво изискване на Запад, за да не вдигат шум алармите, защото имам приятел с Nisan Maxima и тя е така/.-алармата се задейсва с бутоните на дистанционното или с оргиналния ключ, като се отключва или заключва вратата.-багажника може спокойно да се отваря с ключа, но ако се отвори от лостчето вътре при вкл. аларма, започва да пищи /т.е. ако някой счупи стъкло и отвори багажника от вътре се задейства!/-при второ натискане на бутона за заключване от дистанционното в интервал до 5 сек., колата се заключва още по сигурно - ако има човек вътре, не може да я отвори с копчетата на вратите/те не работят до отключване с дистанционното или с ключа от вън/! Същият ефект се получава при двойно заключване с ключа /пак до 5 сек./-при натискане и задържане на бутона за отключване на багажника, той се отваря, но алармата на купето си е включена.След като научи всички тези възможности и при наличието на заводски имобилайзер се отказах от друга аларма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sasheff

"Не е аларма,там е ключалката от която можеш да заключеш лостчетата така че да не могат да ти отворят багажника и резервоара от вътре "Да май си прав няма аларма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...