Jump to content
Guest NCN

Ко(у)лектори

Recommended Posts

Guest NCN

Здравейте колеги, :D имам следното питане: Има ли някой сред нас който да е с правени(не фабрично) колектори!? Ако е така може ли да ме светне как е гимнастиката. В смисъл схема, вид на материала:дебелина, Ф, ъгли и други особенности. Или пък ако може направо да ми помогне с цена!!!!! :lol:

Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Вземаш една стара гарнитура на колекторите и по нея като шаблон поръчваш на некой фрезист да ти направи същата от стомана с дебелина м/у 10 и 14 мм.Също така не е зле да ти направи и фрезенг за гайките.Това ти е фланеца на който ще се заварят тръбите после.С готовия фланец,колата и една две картинки или схеми отиваш в Ем КомплектИ искаш да ти извият тръбите и да ти ги заварят,да ти направят тръбарската част,имат добри алуминизирани и галванизирани тръби.По тоя начин ще си доста близо до истинския колектор и общо би ти струвало около 200 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а вярно ли е че трябва да са с еднаква дължина?четирите тръби де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

а вярно ли е че трябва да са с еднаква дължина?

четирите тръби де

<{POST_SNAPBACK}>

ХУбАВО Е НО НЕ ЗАДЪлЖИТЕлНО :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Вземаш една стара гарнитура на колекторите и по нея като шаблон поръчваш на некой фрезист да ти направи същата от стомана с дебелина м/у 10 и 14 мм.Също така не е зле да ти направи и фрезенг за гайките.Това ти е фланеца на който ще се заварят тръбите после.

С готовия фланец,колата и една две картинки или схеми отиваш в Ем Комплект

И искаш да ти извият тръбите и да ти ги заварят,да ти направят тръбарската част,имат добри алуминизирани и галванизирани тръби.По тоя начин ще си доста близо до истинския колектор и общо би ти струвало около 200 лв.

<{POST_SNAPBACK}>

Фланеца е ясен но,пичовете в Ем Комплект друг път дали са произвеждали нещо подобно(питам защото не съм от София и не съм запознат с тази фирма) или са просто "железари" ако мога така да се изразя? Защото ако са "железари" при нас също има такива елементи които мисля че, могат да се справят с това! :D

А по въпроса за схемата: Откъде, може ли някой да помогне?! :o:o:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

а вярно ли е че трябва да са с еднаква дължина?

четирите тръби де

<{POST_SNAPBACK}>

Ами мисля че, има логика да са с еднаква дължина за да може скороста и изминатият път до надката да са равни(в противен случай би се получила разлика в работата на силиндрите) Поне аз така си го обяснявм! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Писал съм по подобни теми 1000 пъти. Но все пак сме тук, за да си помагаме и няма да кажа да четете стари теми, но ще бъда кратък.

Аз съм с правени колектори. Излиза 250 лв. с материал и работа. Като казвам маетриал имам предвид неръждавейка. За диаметри и прочее е най-добре да се говори с човека който ми ги прави. Спора за ефекта от тях спря след като замерихме автомобила на динамометър и ефект имаше и то достатъчно добър.

Ето снимка:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Писал съм по подобни теми 1000 пъти. Но все пак сме тук, за да си помагаме и няма да кажа да четете стари теми, но ще бъда кратък.

Аз съм с правени колектори. Излиза 250 лв. с материал и работа. Като казвам маетриал имам предвид неръждавейка. За диаметри и прочее е най-добре да се говори с човека който ми ги прави. Спора за ефекта от тях спря след като замерихме автомобила на динамометър и ефект имаше и то достатъчно добър.

 

Да, снимките съм гивиждал и знам че, е писано много по темата. Просто ме интересуваше по-подробна информация, за което Благодаря от сърце. Mислq, че ми се изяснява ситуацията.

Все пак неисках да те карам да се повтаряш. Tenk's! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ето ти снимки на класиката в жанра, DC Sport, които по-скоро копират успешни колектори от известните (и не толкова известни) японски тунинг фирми отколкото сами да изработват нещо. но пък ги правят качествено и евтино ... та на темата:

 

4-2-1:

Публикувано изображение

 

ето и красивия 4-1:

Публикувано изображение

но пък виси надолу повече и по-лесно може да го сплескаш в някоя дупка или на камък

 

има и 4-2-1 от 1 част

Публикувано изображение

но според мен по-добре да го направиш от 2 части - хем ако едната се счупи по-лесно може да се смени

дължината на тръбите много трудно се прави да е еднаква. така че колкото са по-дълги тръбите, толкова разликата в дължините им е по-малка като процент.

 

забележи на 4-2-1 колектора как две по две тръбите се събират под ъгъл, за да се образува нещо като ромб там където се събират, и става по-компактно и дължината на тръбите става по-близка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Ми аз да продължавам да питам. :o Някои казват че, като крайно гърне било възможно :o да се присадят две от мотоциклет :D Например моята както била 1400куб. да се сложели две гърнета от 700куб. мотори и то при възможност от HONDA :D:worthy::o:worthy::o:o Та въпросът ми е: Имали таков дзвер и имали той живот по нашите земи? :o

Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ще ти излезне много солено да сложиш гърнета от мотор и то х2. Трябва ти само едно проходно гърне с необходимия диаметър на генерацията. Но не слагай такова ако не си със спортни колектори. Иначе ефекта ще е само повече шум, без повече мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eclips

Здравейте колеги, :D имам следното питане: Има ли някой сред нас който да е с правени(не фабрично) колектори!? Ако е така може ли да ме светне как е гимнастиката. В смисъл схема, вид на материала:дебелина, Ф, ъгли и други особенности. Или пък ако може направо да ми помогне с цена!!!!! !!!

Правят фабрично,но е около 400лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

 

Здравейте колеги, :D имам следното питане: Има ли някой сред нас който да е с правени(не фабрично) колектори!? Ако е така може ли да ме светне как е гимнастиката. В смисъл схема, вид на материала:дебелина, Ф, ъгли и други особенности. Или пък ако може направо да ми помогне с цена!!!!! !!!

Правят фабрично,но е около 400лв.

 

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

 

Здравейте колеги, :D имам следното питане: Има ли някой сред нас който да е с правени(не фабрично) колектори!? Ако е така може ли да ме светне как е гимнастиката. В смисъл схема, вид на материала:дебелина, Ф, ъгли и други особенности. Или пък ако може направо да ми помогне с цена!!!!! !!!

Правят фабрично,но е около 400лв.

 

И къде е тва нещо! :D:D Дай повече инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ето една стара тема по върпоса:Линк: Въпрос за Колектори и Мощността, Тестът е направен....По друг повод я търсих, заради един друг запален наш съклубар. Дано ти помогне с повече информация.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...