bigkolio 0 #1 Публикувано 12 Януари, 2010 Става въпрос за хеч 94 год. вече 210К.Карам я от 2 год. и съм минал 80К без да правя ремонти,освен термостат преди 9 месеца затова очаквам всичко.Снощи колата ми загря за първи път от както я имам.Изгасих я,вдигнах капака и видях че антифриза е намалял.Не съм стоял повече от 2 мин. с изключен двигател и като запалих стелката пак беше в нормално положение.Днес долях не повече от 150 мл. антифриз.На място не загря повече от нормално,затова тръгнах да я пораздвижа.Минах около 3 км. без да я жаля и отново загря.Перката на радидиатора не се включи.Реших,че е изгорял предпазител,паля и пак температурата е нормална.3 км. към нас без да загрее.Пред блока вдигам капака при работещ двигател барам маркучите-горния топъл,докосвам долния и той и перката се включи.На място не загрява и повече антифриз не съм доливал.Накратко-загрява,но изтива много бързо(по-малко от мин.)Някакви насоки преди да тръгна по сервизи.Към колегите от Бургас-кажете някой майстор който разбира от Хонди(без Апостолов-без лоши чувства,но като си взех колата ми се видяха много 350 лв за ремък,ролка и труд,а и 2 седмици да чакам за елком-СОРИ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #2 Отговорено 12 Януари, 2010 Колега за първо време си провери маси'те по двигателя.Ако са хлабави или имат лош контакт ти базика уредите по таблото.Едната маса е на главата към предната маска,а другата е точно над скоростната кутия.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 12 Януари, 2010 въздух в системата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigkolio 0 #4 Отговорено 17 Януари, 2010 Благодаря на колегите-Fero и pitbuls за изказаните мнения. Днес най-накрая ми се отдаде възможност да си погледна колата.Оказа се,че тече от кранчето за изпускане на водата от радиатора.Стегнах го на мах. но за съжаление продължава да капе от там.Смятам да запълня отвора с някакво лепило. Ако на някой му се е случвала подобна мизерия нека да пише как я е отстранил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове