Jump to content
Guest bvo

ABS

Recommended Posts

Guest bvo

Не знам какво ще кажете, обаче когато си с ABS и решиш да спреш на ледена повърхност, никъде по пътя няма даже малко сняг на който да се хванат колелетата, при скорост на колата 30 км/час и равен път, нито баир надолу, нито на горе, СПИРАЧНИЯ ПЪТ НА КОЛАТА Е 30 МЕТРА!!!

Мисля си че без ABS, колата ще спре много по бързо и лесно, т.е. можеш леко да натиснеш педала така че хем колата да спира/намалява, хем да не блокират колелетата.

Какво ще кажете ВИЕ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

ABS-a може да ти спаси животеца...но може и да те утрепа мн лошо...с ABS колата спира ама друг път...ае да видиме на сухо кой ще спре по добре..аа не е ABS-a а като гледам и на лед е шит...но сигурно има няква причина да са го измислили хората :worthy: ..аз нямам и съм доволен :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Аааабе Вие ... май ше откривате топлата вода :hondarulez: На сух път кола с АБС спира с пъти за по кратко разстояние ...говоря за чисто натискане на спирачния педал, а не използването на моторна спирачка и т.н. На лед е почти същото, най-малкото защото колата е "управляема", ако мога така да се изразя. Мислете каквото си искате, но аз от последния :worthy: път на кола без АБС, не искам да се качвам :D Въпроса е принципен. Познавам майстори на волана, които и с и без АБС ще спрат за отрицателно време. Просто за да са го измислили хората, а и напоследък за да се монтира серийно в един автомобил може би има причина аам, която със сигурност не е само - повишаване на теглото и оскъпяване на ремонта на автомобила :D

Редактирано от DrOxBoLi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

колкото пъти се кача на кола с абс :worthy: - почти винаги се изправям на нокти, ми немой да спира както съм свикнал с хондето. и винаги спирачния път ми е по-голям :hondarulez: , а разправят ,че хонда нямала добри спирачки :D

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

аз съм за НЕ на АБС-а !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

преди 3г кат си купих прелюда и аз казах не и го изтрагнах беше се катал в задния десен калник на хондака управлението му и ся си карам и пея! ама и да ви кажа добре е да си направите дифузиор за да олажда накладките с апаратите 4е да спирате мн по добре ако карате мн спортно из града ! помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

ама и да ви кажа добре е да си направите дифузиор за да олажда накладките с апаратите 4е да спирате  мн по добре ако карате мн спортно из града ! помага

<{POST_SNAPBACK}>

Ти имаш ли дифузиор, какво представлява и как си го монтирал?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

имах ама отлетя кат натроши джантите / ми много е просто е лек забележи как се охлаждат спира4ките в Ф1 предните аз преди ж бс кат бе6е булида на 6умахер от там видях и е мн просто!Зимаш някво пар4е ламарина и го захващаш за ока4ването няка незанм как е при теб само да не пре4и естествено де и просто премества струя ваздух кам апаратите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

мойте кат загреят - спитат по-добре, така ,че няма нужда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Предпочитам да си направя въздуховод...JoroBul, това на майтап ли го каза?!...

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

И аз съм с накладки които като загреят спират значително по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Не виждам какво ви пречи да "обирате" спирачките и като имате ABS.И колко стаж имате на автомобили със съвременни спирачни системи за да ги отричате.Автомобил снабден с ABS+EBD пира за много по кратко време и много по сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Старата и изитана работа...и съм УБЕДЕН че с нормални спира4ки без АБС ще спе6 доста по бързо от колкото с АБС 100% и на сухо...класиката води за мене :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Братлета и аз съм против ABS-a защото според мен лично той е за "Женските шофьори", но ония ден ако имах нямаше да се спра в едно такси понеже времето ми за реакция го нямаше и продължих да си натискам педала а и същевременно да се парзалям два метра и прас!!!, разбирасе не беше сериозно но да се върнем на темата а тя е ABS-a помага значително за намаляване на спирачния път при заледен или мокър участък и това е доказано при сухи терени в началото на ABS-a през 90 г. го увеличаваше леко но сега всичко е еднакво. Аз си спирам ако има лед с помпане на педала и никога не го натискам до край и не чакам последния момент за спирачния педал. А относно накладките и тяхната оптимална температура за най-добро спиране тя е точно по средата между студените и врелитепример: Автобус се спуска по наклон спира със скоростите и много рядко със спирачката защото ако прегреят накладките няма спиране или пък в Ф1 защо правят "ЗАГРЯВАЩА ОБИКОКА" за да загреят гуми спирачки мотор и т.н. а и момчета не случайно сме с вентилирани псирачки отпред! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Братлета и аз съм против ABS-a  защото според мен лично той е за "Женските шофьори", но ония ден ако имах нямаше да се спра в едно такси понеже  времето ми за реакция го нямаше и продължих да си натискам педала а и същевременно да се парзалям два метра и прас!!!, разбирасе не беше сериозно но да се върнем на темата а тя е ABS-a помага значително за намаляване на спирачния път при заледен или мокър участък и това е доказано при сухи терени в началото на ABS-a през 90 г. го увеличаваше леко но сега всичко е еднакво. Аз си спирам ако има лед с помпане на педала и никога не го натискам до край и не чакам последния момент за спирачния педал.

А относно накладките и тяхната оптимална температура за най-добро спиране тя е точно по средата между студените и врелите

пример: Автобус се спуска по наклон спира със скоростите и много рядко със спирачката защото ако прегреят накладките няма спиране или пък в Ф1 защо правят "ЗАГРЯВАЩА ОБИКОКА" за да загреят гуми спирачки мотор и т.н.

а и момчета не случайно сме с вентилирани псирачки отпред! :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Колегата slus4o е много прав!АБС-а е много важен!При мокро време (пък и каквото да е)като забиеш крак в спирачката, колата става неуправляема без АБС защото колелата блокират!Това е ясно като бял ден!Изпитвал съм го.Особено ако гумите ти са поизносени.Сега съм с АБС,и колата спира плавно и сигурно и в рискови ситуаций!По принцип най добрата технология за рисково спиране е когато колата вече изминава спирачния път,в последния момент трябва да завъртим волана за да спестим няколко метра,като изведем колата тогава когато е достигнала безопасна скорост!Ако колелата са блокирали завъртането на волана може и да не помогне!Хората отдавна са го измислили,едва ли ние сме по-умни!В момента контрола на безопасността при автомобилите е толкова висок,че едва ли някой би монтирал на колата нещо което не е сигурно ;):ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

с абс се натресох яката не че е лошо ама според мен е до усещане на колатааз предпочитам без щот така съм свикнал (спазвам дистанция) :ph34r: то ако е ситуация само късмета мое да те спаси вервай ми :rolleyes: с 30км съм имал случки дет ...............пък другия беше с 120 примерно така че за мен не е толко важно тва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Абе, аз не знам как е по другите градове, има ли лед или не!?Ама, моля, ако някой има възможност да пробва при 30 км/час на лед, без АБС колко му е спирачния път!Колкото до занасяне при натисната до долу спирачка, няма такова нещо, колата си върви на право и даже можеш да завиваш докато спираш! Всичко е контролирано, няма приплъзване на колелата!Просто ми се струва че 30 метра при 30 км/час е много голям спирачен път!Моля някой без АБС да експериментира!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Е да точно там е тънкото..с АБС колелата неможе да блокират и.....ТРЯС :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen
:rolleyes: как така "тряс"? С АБС-са си е много по-сигурно на лед и по-прецизно спира. Карам коли с и без АБС, рядко ми се налага да го задействам реално, мисля че на сухо ми е все тая, но на сняг и лед върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Можеби всичко е въпрос на...адаптация :rolleyes: примерно аз е мн по сигурно че ще се трясна някаде с АБС от колкото без АБС...така знам какво прави колата а с АБС-а тя си прави каквото иска...натискаш то неспира... :ph34r: нищо де...всеки с мнението си...аз съм против...живи-здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Пичове,не ви питам кой е за и кой против АБС, питам дали някой е пробвал при еднакви условия на пътя и скоростта на движение, кое спира за по малко разстояние-АБС или без АБС!!!Казах при мене на лед, равен път, 30 км/час, 30 метра спирачен пат, с АБС!!!Интересува ме колко метра ще е без АБС, и без да се правят газарии, караш направо, без да въртищ кормилото и гледаш да спреш!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Кажи каде има такъв път :unsure: и ще отидеме да пробваш моята ако толкова ти е важно...само кажи кога и каде :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

АБС системата е създадена за да имаш контрол върху управлението на автомобила при екстремни спирания.В смисъл,автомобила завива по време на действието на АБС-а.Когато караш нормално и не очакваш рязко спиране можеш да я контролираш.Ако караш екстрмно си подготвен за такава ситуация и очакваш в всеки един момент да ти се наложи екстремно спиране имаш нагласа за реакция и не ти е толкова необходим АБС,а и който е решил да кара на Въпреки се предполага че има добри шофьорски способности.На расовите спортни автомобили АБС-системата е с възможност да се изключва.С добър контрол върху спирачното усилие на суха настилка без АБС се спира за по кратко време докато на хлъзгава настилка границата на сцепление е много малка и много по лесно блокират колелата на автомобила.В тоя случай тая система е доста полезна.Има плюсове има и недостатъци.Просто е създадена за да има водача контрол върху посоката на автомобила при екстремни спирания особенно на хлъзгави настилки и намалено сцепление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mafiaboyzclan

Можеби всичко е въпрос на...адаптация :unsure: примерно аз е мн по сигурно че ще се трясна някаде с АБС от колкото без АБС...така знам какво прави колата а с АБС-а тя си прави каквото иска...натискаш то неспира... :lol: нищо де...всеки с мнението си...аз съм против...живи-здрави

<{POST_SNAPBACK}>

що да не спира бре приятел!? ако става въпрос за спиране на права отсечка и на мокро, сняг или лед е направо дар божи! може би не си свикнал да нагазиш спирачката до ламарината!просто го направи и вярвай в чудото на прогреса:angry: мен ме е отървавало доста пъти

да не говорим че ако се заблееш и стане "случка" е по лесно да набиеш кучките до край нали!

аз все пак мисля че е по-лесно да натиснеш педала на спирачката веднъж и докрай, и да спираш с мотора докато управляваш колата, отколкото да помпаш спирачката, да спираш с мотора и между спирането да се опитваш поне малко да завиваш!!!! все пак бабите ни не са карали винаги с ABS:), а и моята хонда няма /добре че е с 4 диска/, така че се оправяме с каквото разполагаме:cool:

предлагам да признаем заслугата на мерцедес за въвеждането на ABS и въпреки оплакванията аз съм ЗА !

PEACE :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

На мен ми се налага вече почти два месеца да карам на сняг и лед. Понякога разбирам, че пътя е поледен чак като започна да спирам и усещам АБС-а. Миналата неделя ако не беше той щеше да си имам разправия с тенекеджии, застрахователи и прочие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

абс-а определено помага на мокър и заснежен път :cool: ,но НЕ и на сух :angry: .мойте впе4атления са 4е на сух път се спира по-бавно с абс :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

.... мойте впе4атления са 4е на сух път се спира по-бавно с абс :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Това определено е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mafiaboyzclan

е то за сухо си зависи от шофера! :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

АБС системата е създадена за да имаш контрол върху управлението на автомобила при екстремни спирания.В смисъл,автомобила завива по време на действието на АБС-а.Когато караш нормално и не очакваш рязко спиране можеш да я контролираш.

Ако караш екстрмно си подготвен за такава ситуация и очакваш в всеки един момент да ти се наложи екстремно спиране имаш нагласа за реакция и не ти е толкова необходим АБС,а и който е решил да кара на Въпреки се предполага че има добри шофьорски способности.

<{POST_SNAPBACK}>

Абсолютно!

Нямам каквито и да е претенции, че съм факир в шофирането.

В момента моя Акорд и Сивика на майка ми имат АБС. Астрата на бащата няма... Каква е разликата за мен:

С АБС на заснежен завой при спускане надолу при натискане на спирачка се завива. Без АБС се продължава по права линия към мантинелата!

Имал съм и други изживявания без АБС, така че за мен спор няма - твърдо ЗА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Не знам какво ще кажете, обаче когато си с ABS и решиш да спреш на ледена повърхност, никъде по пътя няма даже малко сняг на който да се хванат колелетата, при скорост на колата 30 км/час и равен път, нито баир надолу, нито на горе, СПИРАЧНИЯ ПЪТ НА КОЛАТА Е 30 МЕТРА!!!

Мисля си че без ABS, колата ще спре много по бързо и лесно, т.е. можеш леко да натиснеш педала така че хем колата да спира/намалява, хем да не блокират колелетата.

Какво ще кажете ВИЕ???

<{POST_SNAPBACK}>

Изключително избягвам да натискам спирачки на заледен път - има момент ,който е най -труден от психическа гледна точка -да издържиш на изкушението да натиснеш спирачката -но така трябва. По- добре да минеш завой с малко по-голяма скорост -отколкото да се подадеш на първоначалния инстинкт и да направиш колата неуправляема ,чрез натискане на средния педал. Разбира се когато е наложително съвсем -гледам да бия спирачки само в правия участък преди завоя -и ако няма никой на среща използвам цялото платно . Мразя да натискам спирачката и да въртя излишно волана- предпочитам да избирам правилната предавка и да мина с прецизиране на газта.

Айде със здраве-пожелавам ви винаги правилната скорост в завоите и особено по проходите на Стара планина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest relentless

Пичове, според мен липсата или наличието на АБС не могат да помогнат много на спирачния път, ако се кара с неподходящи, калпави или стари гуми. Пример: Дайхатсу-то ми е с всесезонни гуми Гудиър Вектор 5 и без АБС. Четири дискови спирачки, предни вентилирани. Дискове и накладки са сменяни миналото лято. Определено спира добре. Хонда-та е с АБС и зимата е обута с Дебица Фриго, през другото време с Мишлен Пилот. Отпред дискове, отзад барабани. Не знам кога са сменяни накладки ( отскоро я имам колата ), но изглеждат добре....поне предните :-)Хонда-та спира значително по добре на мокро, сухо, заснежено, заледено и т.н. плюс това спирането е по-контролируемо.Освен това при екстремни ситуации обикновено няма време за мислене и помпане на спирачките - дано не се случва на никого.....Първичната реакция е да скочиш с всички сили на спирачките. После си викаш - мамка му, нали уж щях да помпам спирачките....да не оставям гумите да се пързалят и т.н.Така че аз лично съм за АБС и читави гуми. И спазване на дистанция. А зимата карайте една идея по-бавно. И имайте предвид че движещия се зад вас може да няма АБС - няколко пъти за малко да ме изфраскат......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Пичове, според мен липсата или наличието на АБС не могат да помогнат много на спирачния път, ако се кара с неподходящи, калпави или стари гуми.

 

Пример: Дайхатсу-то ми е с всесезонни гуми Гудиър Вектор 5 и без АБС. Четири дискови спирачки, предни вентилирани. Дискове и накладки са сменяни миналото лято. Определено спира добре.

Хонда-та е с АБС и зимата е обута с Дебица Фриго, през другото време с Мишлен Пилот. Отпред дискове, отзад барабани. Не знам кога са сменяни накладки ( отскоро я имам колата ), но изглеждат добре....поне предните :-)

Хонда-та спира значително по добре на мокро, сухо, заснежено, заледено и т.н. плюс това спирането е по-контролируемо.

 

Освен това при екстремни ситуации обикновено няма време за мислене и помпане на спирачките - дано не се случва на никого.....Първичната реакция е да скочиш с всички сили на спирачките. После си викаш - мамка му, нали уж щях да помпам спирачките....да не оставям гумите да се пързалят и т.н.

 

Така че аз лично съм за АБС и читави гуми. И спазване на дистанция. А зимата карайте една идея по-бавно. И имайте предвид че движещия се зад вас може да няма АБС - няколко пъти за малко да ме изфраскат......

<{POST_SNAPBACK}>

колега не ти подхожда ника! изцяло съм съгласен с теб, особено с bold частта - и аз уж така а веднъж се разсеях, изгубих идея за пътя, и докато реагирам къде е първата ми реакция беше да скоча на спирачките - и влязох в една канавка. добре че точно дето излязох от пътя започваше горски път та нямаше поражения.

не във всяка ситуация дори и шумахер може да реагира правилно (особено пък той) едно е да си на полигона 2 коли една до друга да си тествате спирачките, друго е да си полузаспал на извънградско и да ти изскочи глиган на пътя. особено когато виждаш как и при най-добро помпане на спирачките няма да ти стигне пътя да спреш, колкото и да ти стиска не можеш да си мръднеш крака от спирачката!

 

първите и най-прости ABS-и са едноканални - там ако една от гумите започне да блокира, ABS-а отпуска спирачката на всички колелета.

разбира се, че и най-пишман шофьора може да спре по-добре от това. особено ако едната спирачка е заяла или на хлъзгав участък, и блокира много лесно - ще я оставиш тази гума да се влачи но с другите ще спреш пълноценно. въпреки че е опасно, губи се управление и колата занася, но спирането е по-кратко.

но модерните многоканални ABS системи правят невъзможното и за най-добрия състезател - регулират спирачното усилие на всяко колело по отделно като прилагат максималното спирачно усилие, за да се поддържа приплъзването в границите на 5%-20%, където и спирането е най-добро.

за съжаление нашите хонди са с доста архаични ABS системи, където трябва спирачките да са регулирани много добре, да няма някоя която не хваща или някоя блокирала, трябва и 4те гуми да са добри, и тогава спирачния път е добре. иначе по-добре да го изключиш (аз не бих)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

е как може да се изключи абс-а,аз знам че само аудитата имат копче за таиа работа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tirex

е как може да се изключи абс-а,аз знам че само аудитата имат копче за таиа работа :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Трябва да имаш отделен предпазител за него,просто го извади.Ама по добре недей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Хора при всички положения не забравяйте , че при леда спасение няма !!! и наистина човек никога не знае как да реагира !!! аз се оглеждам наляво и надясно като се хлъзгам ( сериозно хлъзгане тази зима ми се е случвало само по стръмните улици на Драгалевци ) и ако няма никой минавам стараейки се да контрулирам колата !!! Един път от кеф с Шътъл-а тръгнах на полу лед полу сняг с добри гуми ГудЯр 6 на около 15000 км и тръгване с 3000 оборота така се завъртях и се сурках настрани и първата ми реакция като видях че няма да се се изправи въпреки 4х4-то му , завъртях волана наляво посока занасянето и блокирах спирачките като първичен инстинкт и успях само 180 градуса да се завъртя :lol::D 100% съм сигурен , че ако имаше АБС колата щях да успея да завъртя волана на надясно и колата да се изправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest relentless

колега не ти подхожда ника! изцяло съм съгласен с теб, особено с bold частта - и аз уж така а веднъж се разсеях, изгубих идея за пътя, и докато реагирам къде е първата ми реакция беше да скоча на спирачките - и влязох в една канавка. добре че точно дето излязох от пътя започваше горски път та нямаше поражения.

не във всяка ситуация дори и шумахер може да реагира правилно (особено пък той) едно е да си на полигона 2 коли една до друга да си тествате спирачките, друго е да си полузаспал на извънградско и да ти изскочи глиган на пътя. особено когато виждаш как и при най-добро помпане на спирачките няма да ти стигне пътя да спреш, колкото и да ти стиска не можеш да си мръднеш крака от спирачката!

 

първите и най-прости ABS-и са едноканални - там ако една от гумите започне да блокира, ABS-а отпуска спирачката на всички колелета.

разбира се, че и най-пишман шофьора може да спре по-добре от това. особено ако едната спирачка е заяла или на хлъзгав участък, и блокира много лесно - ще я оставиш тази гума да се влачи но с другите ще спреш пълноценно. въпреки че е опасно, губи се управление и колата занася, но спирането е по-кратко.

но модерните многоканални ABS системи правят невъзможното и за най-добрия състезател - регулират спирачното усилие на всяко колело по отделно като прилагат максималното спирачно усилие, за да се поддържа приплъзването в границите на 5%-20%, където и спирането е най-добро.

за съжаление нашите хонди са с доста архаични ABS системи, където трябва спирачките да са регулирани много добре, да няма някоя която не хваща или някоя блокирала, трябва и 4те гуми да са добри, и тогава спирачния път е добре. иначе по-добре да го изключиш (аз не бих)

<{POST_SNAPBACK}>

 

За ника - знам :D , ама ми излезе навремето от Quake - а :lol:

Глиган не ми е излизал, но язовец - да. Ама голям, направо не знаех, че порасват толкова. И аз - яко на спирачката. При положение че много пъти съм премислял как трябва да се реагира в такива случаи и имам доста голям шофьорски стаж и изминати км. Естествено започнах да се пързалям, не можах да спра и го ударих. Изкривих предната броня (Шкода 105) - метална. А номера беше станал на г.с (исках да напиша гъс :P ).

Друг случай: нощно време заради насрешните светлини в последния момент виждам спряла на пътя кола без никакви светлини. Никакво време за размисъл - яко на спирачката. Едвам спрях Дайхатсу-то. Добре че беше сухо.

 

Първичната реакция на всеки (или на повечето), когато опасността приближава е че колкото по-бързо и по-силно натиснеш спирачката, толкова за по-кратко време ще спреш. Това естествено не е така и точно тогава АБС-а помага.... Но не може да върши чудеса. Още повече че различните системи са различно ефективни, както Магнум пише.

Та всичко това го пиша, за да подтикна към размисъл. Шофирайте разумно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Venan

Аз също съм против абс-а.Действително ако спирачките и гумите са ти читави ще спреш значително по-добре отколкото с абс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз също съм против абс-а.Действително ако спирачките и гумите са ти читави ще спреш значително по-добре отколкото с абс.

<{POST_SNAPBACK}>

Казваш читави, ти от къде знаеш , че читавите ти спирачки са наистина читави :P на определен уред ли си ги замервал или просто според теб си спират добре :P Не се заяждам , но и моята кола спираше много добре и продължава да си спира добре , но се оказа , че ми задържат ( или не се прибират цилиндърчетата ми !!! ) , което явно е често срещано явление на вече ( според мен ) старите ни хондички на по 14 години ;) Наистина , май няма спортна кола ( истинска спортна рали/пистова или т.н. ) на която шофьора ще разчита да спре на абс системи или т.н. , но не това е целта която са вложили производителите на коли в тези системи и май вече темата която искаше да коментира колегата отдавна не беше тази :P:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...