Jump to content
Guest Hronos

Не иска да тръгне новата ми пералня

Recommended Posts

Guest Hronos

От днес съм собственик на пералня Gorenje.

Около 17ч. ми доставиха новата пералня и се заех с монтажа и прочитане на ръководството за монтаж и експлоатация.Махнал съм транспортните болтове.

Моделът на машината е Gorenje WV 63122

След като монтирах новия уред,настроих сензора за чиста вода и заредих машината с пране.

Да обаче тя няма никакво желание да ми изпере прането.Изобщо не му се работи на това високо технологично чудо на инженерната мисъл.

Задавам и някоя от програмите за пране,на дисплея ми изкарва информацията и времето за изпълнение на програмата,натискам бутона Старт и нищо не се случва.Брояча в горния десен ъгъл на дисплея си отброява времето назад,все едно че програмата се изпълнява обаче машината си кротува и няма никакво желание да извърши каквото и да е действие.

 

Още 2 пъти и направих теста на сензора за чиста вода защото освен това нищо друго не и работи.След 2-рия тест ми изписа грешка-9.

Маркуча за източване е на височина 70см.,Има налягане във водопровода.

 

А се двуомях м/у Gorenje и Miele.Вече съжалявам за избора си.

И нали се сещате че днеска е Петък-13,и по рано от вторник,сряда техник да я оправи няма да се появи.Направо съм бесен.

_________________

HONDA - The Power Of Dreams

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

От днес съм собственик на пералня Gorenje.

Около 17ч. ми доставиха новата пералня и се заех с монтажа и прочитане на ръководството за монтаж и експлоатация.Махнал съм транспортните болтове.

Моделът на машината е Gorenje WV 63122

След като монтирах новия уред,настроих сензора за чиста вода и заредих машината с пране.

Да обаче тя няма никакво желание да ми изпере прането.Изобщо не му се работи на това високо технологично чудо на инженерната мисъл.

Задавам и някоя от програмите за пране,на дисплея ми изкарва информацията и времето за изпълнение на програмата,натискам бутона Старт и нищо не се случва.Брояча в горния десен ъгъл на дисплея си отброява времето назад,все едно че програмата се изпълнява обаче машината си кротува и няма никакво желание да извърши каквото и да е действие.

 

Още 2 пъти и направих теста на сензора за чиста вода защото освен това нищо друго не и работи.След 2-рия тест ми изписа грешка-9.

Маркуча за източване е на височина 70см.,Има налягане във водопровода.

 

А се двуомях м/у Gorenje и Miele.Вече съжалявам за избора си.

И нали се сещате че днеска е Петък-13,и по рано от вторник,сряда техник да я оправи няма да се появи.Направо съм бесен.

_________________

HONDA - The Power Of Dreams

<{POST_SNAPBACK}>

абе ще питам един тъп въпрос ама ти включи ли пералнята към водата ???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg

"WV" - нещо да ти напомняето това е отговора.... ;) впрочем им дигни скандал и ги заплаши с антирекламна кампания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

"WV" - нещо да ти напомня

ето това е отговора.... ;)

впрочем им дигни скандал и ги заплаши с антирекламна кампания!

<{POST_SNAPBACK}>

не се бъзикай , ;) че горкият кой знае колко пари е дал и сега му е тъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Разбира се ;)

Нали написах че 3-пъти и правих теста на сензора за чиста вода,тя се пълни и изпомпва 2 пъти за да запомни характеристиките на водата,после да си знае дали да направи допълнително изплакване ако е останал още перилен препарат във водата.

 

ТРЯБВАШЕ ДА СИ КУПЯ "MIELE",макар че е 2 пъти по скъпа.

 

Гадна нова техника,преди 20 дни купих на жена ми,Soni-Ericson W800 от Глобул и вече 2 пъти ходи на сервиз.

За нашия пазар всичко е ниско качество,спечиално за БГ. и Румънския пазр.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grizli

Абе човек, вие не перете ли на ръка? ;) Щото ние с жената само така перем и нямаме проблеми с новата техника ;) Майтапа на страна, ама нали си имаш гаранция? Ползвай я. Не знам как е в БГ ама в белите страни до 1 седмица можеш да върнеш това което си закупил ако не ти харесва независимо дали има дефект или не. Дори на дрехите които копувам имам по 1 година гаранция и дори 1 копче да падне отивам и връщам без никакво обяснение. Провери за някакви организации на потребителите, които могат евентуално да те защитят от недобросъвестни търговци.Успех! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Така,така.

Ти скоро май не си се прибирал в България.

Известно време съм прекарал в Deuchland,жена ми до коледа живееше постояно в Есен.

Там е така но тука попадаш в Зоната на здрача.

 

п.с.Гаранцията на дрехите в германия е 15 дни.Има изключения за дрехите на определените марки и това си го пише на самата касова бележка.

 

Не иска да тръгне проклетата машина и това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

ами би трябвало да ти уважат гаранцията.иначе че е друго качествотро на стоката за нашия пазар е ясно. и че не можеш да върнеш нещо като си гу купил пак е ясно.ама БГ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ама вий не четете добре постовете:Ясно е че ще ми уважат гаранцията бре хора,обаче какъв ден сме днеска-Петък.В понеделник като им се обадя за проблема и техник ще се появи или във Вторник или Сряда.И какво правим,купувам си домакински уред който струва колкото една евтина и стара лека кола,инсталирам го и той не иска да мецне.А не е изключено и от хиляда кладенеца вода да ми докарат и да искат и пари за ремонта.Ако прочетеш гаранционната карта ще се запиташ кое по-точно е в гаранция.Всички отделящи се части от уреда/гумени уплатнения,маркучи,клапани и т.н/не подлежат на гаранционна подмяна.Програматор ако изгори от токов удар също/ходи им разказвай че не е имало токов удар/,бутони.И още 15 точки с такива идиотщини.Да им таковам таковата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Добре дошъл в клуба на знаещите (прочелите гаранционните условия ) ;) Ползвай телефоните от гар.к. може да ти свършат работа по тел. Можеш да отидеш и до магазина. И от там може да изкочи полезен съвет ;) п.п. Прочети гар. карта на някой телевизор или компютър ;););)

Редактирано от johnyboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo
http://www.gorenje.bg/3805?aid=6384 Може би си сбъркал една буква и това е твоят модел. Виж на сайта телефоните им, може те да ти помогнат, макар и да е събота утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

глей сега колега; в гаранционните условия пише, че тез уреди се монтират от оторизиран техник на таз марка и ако не си го ползвал тоз хитрец при старта, проблемите си остават за твоя сметка. :hondarulez: sorry ама кат чета кво си сторил, ша береш ядове с тез гадини. :worthy:

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

глей сега колега; в гаранционните условия пише, че тез уреди се монтират от оторизиран техник на таз марка и ако не си го ползвал тоз хитрец при старта, проблемите си остават за твоя сметка. :worthy:  sorry ама кат чета кво си сторил, ша береш ядове с тез гадини. :D

<{POST_SNAPBACK}>

точно така е за съжаление:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grizli

п.с.Гаранцията на дрехите в германия е 15 дни.Има изключения за дрехите на определените марки и това си го пише на самата касова бележка.

Така е. Аз обаче си купувам дрехите от реномиран магазин с реномирани марки и там гаранцията е точно 1 година на стоките. Магазинът се казва H§M. Иначе и в другите магазини има дрехи и обувки с по 1 година гаранция, но това са по-скоро изключения и са на някой марки. Една от марките е JEP`S. Не знам какви са гаранционните условия, но все ми се струва, че трябва да са синхронизирани до някъде с европейските. Нали на там сме се запътили. Според мен в твоя случай отиваш в магазина и връщаш това което си купил и в зависимост от желанието ти връщат парите или ти дават друга пералня. Поне така според мен трябва да е. Гаранционните условия се определят от производителя, а "Горение" са световно известна и реномирана марка която едва ли може да си позволи някакви компромиси в това отношение. Е, нещата ако са побългарени сигурно ще има проблеми, хабене на нерви и простотии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Преди да монтирам пералното чудо звънях в сервиза и макар и трудно се свързах с тях.Обясниха ми че тоя тип уреди не е необходимо да се монтират от техен техник.да си я монтирам спокойно.Относно Европата,Жена ми една година работеше в Karstadt,наясно съм със всичко там колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

тва чудо няма ли ECU та да му видим грешките :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

Разбира се :hondarulez:

Нали написах че 3-пъти и правих теста на сензора за чиста вода,тя се пълни и изпомпва 2 пъти за да запомни характеристиките на водата,после да си знае дали да направи допълнително изплакване ако е останал още перилен препарат във водата.

 

ТРЯБВАШЕ ДА СИ КУПЯ "MIELE",макар че е 2 пъти по скъпа.

 

Гадна нова техника,преди 20 дни купих на жена ми,Soni-Ericson W800 от Глобул и вече 2 пъти ходи на сервиз.

За нашия пазар всичко е ниско качество,спечиално за БГ. и Румънския пазр.

<{POST_SNAPBACK}>

не е гадна техниката,просто ти не знаеш какво да купуваш,трябваше да си вземеш самсунг пералня и самсунг телефон,за да немаш грижи.аз си взех самсунг хладилник и съм много доволен,а пък и телефона ми е самсунг 3 години няма грешка :worthy: .нали знаеш,взимаш японско или кореиско и нямаш грижа. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

Колега, ето им официалният сайт за Бг има и адрес и телефон на сервиза, а в страницата на сервиза има и форум. Може да ти е полезно.http://www.gorenje.bg/http://www.gbgs.net/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Вече работи нормално.Датчика против теч вътре в машината се е задействал при транспорта.Дойде техник пипна нещо отзад и тръгна машината. Не е зле да се проверяват в склада на вносителя примерно защото е доста неприятно да си купиш нова техника и да не работи. А и доста ангажиращо да чакаш техник, и да се обръщаш към сервиза на следващия ден след като са ти я доставили.Samsung ли:shock: Корейска мотика в къщата си не искам.Ти защо не си купиш ''Hyundai'' примерно.Знам им всички видове координати но това не помага и чакаш да им дойде кефа да ти изпратят техник._________________HONDA - The Power Of Dreams

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...