Jump to content
Guest no1else

Въпрос за термолента

Recommended Posts

Guest no1else

Здравейте, четох днес за тази термолента предназначена за обвиване на колекторите. За Сивик давала добър резултат (8-10коня поне така пише в сайта на Проспийд). Искам да попитам има ли някой с такава лента на колекторите....има ли действително ефект. Каква точно е технологията на намотаване и дали една опаковка лента (2.5см ширина и 15м дължина) е достатъчна за колекторите на Сивика ? Задължително ли е да се купят и скобите за стягане които се продават отделно и струват близо 60лв или има и друг вариант. За тези които ще ми дадат линк на форумите на Тунинг.бг да ви кажа че изчетох там темата...разбрах само че се навлажняват преди поставяне и трябва да са яко стегнати. Искам мнение от първа ръка ;) по възможност на Хонда-джия ;)И още нещо...колко слоя трябва да се намотаят в/у колекторите от тази лента? Един слой достатъчен ли е или е малко ? ;)

Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Първо на първо, ако си си с стандарните колектори - няма особен смисъл да слагаш т.н. бинт. Ако наистина си решил да вдигаш мощността по този начин - търси колектори, а бинта слагай на тях. Има си цяла тема по този въпрос. Колегата демон е спец вече в областта! Консултирай се с него! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Първо на първо, ако си си с стандарните колектори - няма особен смисъл да слагаш т.н. бинт. Ако наистина си решил да вдигаш мощността по този начин - търси колектори, а бинта слагай на тях. Има си цяла тема по този въпрос. Колегата демон е спец вече в областта! Консултирай се с него! ;)

<{POST_SNAPBACK}>

;) а и от лента до лента има разлика ,гледах в един каталог там имаше и ефтини и скъпи ленти . но ефект има наистина само дето ти трябват изпускателни колектори има 2 варианта 4 в 2 , или 4 в 1 което е по скъпият вариант . колко пари искат в проспиид за колектори? Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Значи гледай какво става, цитирам: " Специалната термоизолационна лента за изпускателни колектори е задължително допълнение към всеки спортен или тунинг изпускателен колектор изработен от тънкостенни тръби ." Ами нашите сток (заводски) колектори, не са нито спортни, нито тунинговани, а и особено не тънкостенни (до колкото знам са чугунени). Ще си подкрепя твърдението и със снимки:

 

заводски колектор

 

Публикувано изображение

 

спортен колектор

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Относно до чугунения колекор, аз навремето и такъв увих и имаше смисъл, но бая по-малък от колкото на спортния колектор. Разликата при чугунения беше най-вече в спада на температурата в коша.

Относно до вдигането на мощността при спортен колектор, ефект има, но не си мислете, че е чак 10 коня. Вдигането на мощността при тази термолента е много зависещо и от цялостния тунинг на автомобила. При мен 10 коня се вдигнаха от спортен колектор + проходна генерация + термолента. Докато на Ники Златков на рали автомобил с много по-мощен тунинг се вдигнаха 6 киловата само от слагането на такава термолента.

 

Това е колектора увит с термолента:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Това е крайното гърне от генерацията:

http://demons.data.bg/Honda/My%20Honda/Honda%20Civic%20(

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

стандартния колектор е чугунен а и има и термощит над него (стандартно се вижда щита а колектора не се вижда) това е направено със същата цел, за която се използва и бинтанадолу двуцевката, която тръгва от колектора до катализатора или първото гърне, тя пък е двуслойна - има вътрешна тръба и външна тръба около вътрешната, разделени със въздух а въздуха е най-добрия изолатор така че хонда са го измислили, както 1нет казва, хонда колектора е доооооста мисленно е и доста рестриктивен, с доста малък диаметър - целта е да заглушава добре.така че един добър колектор може да вдигне доста коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Ами ако реша да си направя такива колектори от какъв материял трябва да бъдат, с каква дебелина и с какъв отвор е най-добре да са!? :angry: Значи стана ми ясно че, с колкото по-малко чупки са и колкото "по-късно" ако мога така да се изразя се съединяват е по-добре!? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ако тръгнеш сам да си го правиш по-скоро ще сгрешишправените колектори най-често са копие на колектори от известна фирма, най-често на DC Sport че те са едни от най-добритенай-добре е някой който разбира да ти ги сметне. аз не разбирам толкова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

стандартния колектор е чугунен а и има и термощит над него (стандартно се вижда щита а колектора не се вижда) това е направено със същата цел, за която се използва и бинта

 

надолу двуцевката, която тръгва от колектора до катализатора или първото гърне, тя пък е двуслойна - има вътрешна тръба и външна тръба около вътрешната, разделени със въздух а въздуха е най-добрия изолатор така че хонда са го измислили.............

<{POST_SNAPBACK}>

Оригиналния ламаринен щит не е по-добър изолатор от термоизолиращата лента. Не може да става изобщо сравение. Освен това колектора е само чугунен, а тръбата която продължава след него не е. Аз бях тогава с външен спортен филтър и разликата след термолентата беше драстична. Оригиналния щит го "изхвърлих".

Освен това на D15B2 след колектора не продължават 2 тръби до катализатора, а само 1 тръба. Ефекта от спортния колектор е много усезаем при тези мотори особено при нужда от ускорение при 100+ км.ч.

Всичко което съм описал по върпоса е от личен опит и наблюдения. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...