Jump to content
Guest Plevelcho

pove4e kon4eta za civic D15z3

Recommended Posts

Guest Plevelcho

Здравейте!какво е необходимо за да вдигна малко кон4етата на този сивик?Преди него карах кола със 115 коня,но реших да сменя марката.освен че трябва да започна от въздушен филтър....................та до чип?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Здравейте!

какво е необходимо за да вдигна малко кон4етата на този сивик?

Преди него карах кола със 115 коня,но реших да сменя марката.

освен че трябва да започна от въздушен филтър....................та до чип?

<{POST_SNAPBACK}>

по тоя въпрос е изписано много използвай търсачката :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Взел си си хубав и икономичен автомобил, за какво ти е да го съсипваш :(Поста ми не е безмислен, заслужава си да си помислиш. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GHOST

направия като моита :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Взел си си хубав и икономичен автомобил, за какво ти е да го съсипваш  :dry:

Поста ми не е безмислен, заслужава си да си помислиш.  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Колегата е много прав ако искаш карай само на 3000 + вярвай ми много си върви колата но икономията просто зачезва. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

да де уточня карах вектра GTама тая HONDA не върви така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

АЗ ПО-ПРИНЦИП СЪМ ФЕН НА ХОНДАИ ОЧАКВАХ ПОВЕЧЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Не забравяй все пак, че това е двигател, който трябва да е икономичен, а не вървящ. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

сръвняваш кола 1.5, 90кончета с кола която е 2.0, 115 магарета няма как да стане лесно.защо не се метна на някой сивик 125 или нагоре кончета пък нека е 1.5 или 1.6 тогава тая вектра щеше да ти се струва като загубено време :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

АЗ ПО-ПРИНЦИП СЪМ ФЕН НА ХОНДА

И ОЧАКВАХ ПОВЕЧЕ

<{POST_SNAPBACK}>

Нямаме против да ти помогнем, но не си избрал подходящия автомобил за целта. Аз също карам Хонда Сивик 1.5 и не мога да се оплача. Такава Вектра за която спомена ще ми види само накрайника на ауспуха. Най-подходящия модел от 1.5 кубиковите мотори за тунинг е D15B2. Защото като цена ще ти излезне най-изгодно да го преправяш, много е популярен, евтини са моделите с този мотор, освен това носи в себе си неизползван потенцял от мощност, който ме изуми. Пак подчертавам, че е може би най-добрия избор из между 1.5 кубиковите мотори, а не изобщо!

При мен без да е преправян изобщо мотора, а само е подобрено пълненето и изпускателната система са налице около 121 коня на вала на двигателя. Ако сменим и главата съм 100% убеден, че има шанс да удари и 140 коня на вала. Но дори и при това положение с дооптимизации може да се изкара и още малко мощност.

В галеията на форума има снимки, можеш да ги разгледаш ако те интересува.

 

Ето линк.

 

На втората страница от галерията има графика от динамометър, както и снимки на модификациите, които съм направил.

 

п.п. Мотора който имаш се среща сравнително рядко, но е много добър икономичен мотор. Безмислено е да се тунингова, не е добра база и не си заслужава да се разваля автомобила и да правиш от D15Z3 -> D15B2 :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

Даааааааа,определено като я държа над 3000 до към 5500 оборота,колата си върви :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Колега при тия коне, които имаш, и при килограмите които ти тежи колата, смятам че си направо върха!Не се занимавай с нищо, не тунинговай, моля те!Ако искаш яка машина, просто си купи Хонда 1.6 VTEC 160 hpС нея можеш да се мериш с европейски мащини до 200 коня съвсем спокойно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...