Jump to content
Guest JeepersCreepers

дроселови клапи

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

итерисувам се колко мм е клапата ми на прелюд 2ка 133кс 92/96г искам да я сменя с по голяма така 4е ако някои ме светне от каква кола мога да зема да сложа и по колко мм.Ако ми дадете и инфо моита колко мм е и ваобще на вс хонди над 130кс данни за клапите ще е супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

итерисувам се колко мм е клапата ми на прелюд 2ка 133кс 92/96г  искам да я сменя с по голяма така 4е ако някои ме светне от каква кола мога да зема да сложа и по колко мм.Ако ми дадете и инфо  моита колко мм е и ваобще на вс хонди над 130кс данни за клапите ще е супер

<{POST_SNAPBACK}>

Не съм разглеждал как е при Прелюда, но клапата по принцип трябва да е толкова голяма колкото диаметъра на тялото където се намира. Как ще сложиш по голяма :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

спокооо нека да е намерим пук слагането лесно например мисля 4е 6те стане от 2,2втек а там инжекцията е еднаква но клапата трябва да е по голяма и се зима и слага тва е наи добрия вариант ако не се насосва малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

И с по големия дросел какво целиш.Ако искаш да подобриш пълненето и с горивото имаш игра.А и само със промяна на сечението няма да подобриш засмукването значително.Все пак е атмосверен двигател.Като се промени газоразпределението и степента на сгъстяване,се подобрява пълненето като се увеличи времето на засмукващия тракт,хода на смукателния клапан и сечението на клапан.При по голямата степен на сгъстяване се увеличава и под налягането в цилиндъра в следствие на което се подобрява пълненето като се променя скороста на въздушния поток.С увеличено сечение само няма как да пълни повече цилиндъра просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

И с по големия дросел какво целиш.

Ако искаш да подобриш пълненето и с горивото имаш игра.

А и само със промяна на сечението няма да подобриш засмукването значително.Все пак е атмосверен двигател.

Като се промени газоразпределението и степента на сгъстяване,се подобрява пълненето като се увеличи времето на засмукващия тракт,хода на смукателния клапан и сечението на клапан.При по голямата степен на сгъстяване се увеличава и под налягането в цилиндъра в следствие на което се подобрява пълненето като се променя скороста на въздушния поток.

 

С увеличено сечение само няма как да пълни повече цилиндъра просто.

<{POST_SNAPBACK}>

То ECU-то определя съотношението на горивото като следи подналягането след дроселовата клапа така че това едва ли ще е проблем. Но съм съгласен че пълненето при високи обороти зависи основно от степента на отваряне, времетраенето и застъпването на клапаните. Не ми е ясно за каква степен на сгъстяване говориш?? Редактирано от VTEC-power

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Компресия.1 кофа=10.5/1:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Няма логика да са еднакви инжекциите на 2.0 16v и 2.2 vtec прелюдите. Освен това няма логика да направят голямо тротелбоди и малка дроселова клапичка отпред. Не е само това разликата между инжекциите както си мислиш.

И аз поддържам изказването на колегата VTEC-power:

Не съм разглеждал как е при Прелюда, но клапата по принцип трябва да е толкова голяма колкото диаметъра на тялото където се намира. Как ще сложиш по голяма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

абе хора даите ми инфо за дроселови клапи бе моля ви а другото е ве4е измислено разширява се леглото на клапана ис е слага голям после пускам регулатора от 4 до 6 атносфери и сам на 6-Преди време тук бях споменал 4е колата ми бяга много пове4е без филтъра ама пак се изказаха доста хора 4е даже щяла да ти4ка по малко ! и за свещите ако им увели4а разтоянието пак никои невярваше 4е ще бяга пак пове4е ама пак се оказа тва което казах!така 4е верваите в мен бе хора :blink::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

абе хора даите ми инфо за дроселови клапи бе моля ви а другото е ве4е измислено разширява се леглото на клапана ис е слага голям после пускам регулатора от 4 до 6 атносфери и сам на 6-

Преди време тук бях споменал 4е колата ми бяга много пове4е без филтъра ама пак се изказаха доста хора 4е даже щяла да ти4ка по малко ! и за свещите ако им увели4а разтоянието пак никои невярваше 4е ще бяга пак пове4е ама пак се оказа тва което казах!

така 4е верваите в мен бе хора :blink:  :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Ми ти си свършил сериозната работа пък сега за клапа питаш :o

виж по магазините по Симеон примерно, сигурно ще намериш каквото ти трябва.

За филтъра ясно че ще върви повече без него (те хората затва правят спортни филтри), за свещите обаче се съмнявам. Голяма междина значи голяма искра -> по бързо изгаряне на сместта което не е оптимално (ако си с турбо вече е друг въпрос).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Утре вечер 6те поровя в една спец.програмка със сервизна информация.Дано да има инфо за диаметъра и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Нямам информацията която имаш, но.....разликата която търсиш е от порядъка на 2-3ммТакова увеличение можеш да постигнеш и ако разсрържеш твойто тротъл-боди и си направиш нова пластинка за дросела.Мойто като го мерих беше 55мм и можеше да стане максимум 58-59. При теб ситуацията е много подобна. Само не очаквай че на 2.2 втек ще е чудовищната дроселова клапа :(п.с. ако растъргваш твойта, не прекалявай, сечението на дроселовата клапа е свързано с обема на пленума и от един диаметър нагоре, ефектът ще е отрицателен. Съсветът ми е, сваляй твойта, мери и растъргвай... само гледай да не прекалиш и да я отрежеш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

за 2 3 5 мм нестава дума трябва ми мин 15мм наи добре е 20мм отгоре 4е ми трябва да е по 4уствителен педала ако мога така ад се изразя абе накратко ми трябва много пове4е ваздух от сегашния!!!а на хронос ще съм му много благодарен ако ми даде инфото за което така моля МОЖЕ И ЗА ЕВРОПЕИСКИ КОЛИ ХОРА!!! НЕ Е ЗАДАЛЙИТЕЛНО ДА СА ЯПОНСКИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

с Драгича разглеждахме един сайт, където пише какви са промените на Civic Type-R спрямо Civic VTiгърнетата увеличени, клапаните по-големи, фазите по-отворени.Но throttle body-то беше същото.Така че това едва ли е ограничаващия фактор. Дросела се сменя при коли с принудително пълнене или при покачване на макс. оборотите с над 1500.Съмнявам се да има хонда с толкова голям дросел, 75мм е увеличение с 80% на площта (и съответно дебита) спрямо 55мм, може да мине 2 пъти и отгоре въздух - не мисля, че останалата част от intake-а е оптимизирана да поеме двойно въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

няма да има ниски обороти или ниските ще се покачат право пропорционално на повишението на мах. обороти. ако вдигне мах. с 1000об. - то ниските ще са 1500/1700 об. :lol: или поне така си мисля. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

От прелуда 2.2 втека ще стане дроселовата клапа но вапроса е да се разбере с кав диаметар е дросела естествено ще иска преработки но ще стане.Само trotal positional треа да е сащия :).Само треа даа си намерим такаа кла с Ивчо.Ко некой мои да немри ше е идеално :lol:

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...