Jump to content
Guest kventzi

Civic не пали при топъл двигател

Recommended Posts

Guest kventzi

kventzi@mail.ru

 

колата пали когато е студена , но при топъл двигател при опит за палене светва жълтата лампа на инжекцията , гасне, при опита за запалване отново светва и не пали. Моля за мнение , каква може да бъде причината ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

kventzi@mail.ru

 

колата пали когато е студена , но при топъл двигател при опит за палене светва жълтата лампа на инжекцията , гасне, при опита за запалване отново светва и не пали. Моля за мнение , каква може да бъде причината ?

<{POST_SNAPBACK}>

Много вероятно да е от главно реле, но без да се види е трудно да се каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kventzi

kventzi@mail.ru

 

колата пали когато е студена , но при топъл двигател при опит за палене светва жълтата лампа на инжекцията , гасне, при опита за запалване отново светва и не пали. Моля за мнение , каква може да бъде причината ?

<{POST_SNAPBACK}>

Много вероятно да е от главно реле, но без да се види е трудно да се каже.

<{POST_SNAPBACK}>

възможно ли е да е температурен датчик ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

kventzi@mail.ru

 

колата пали когато е студена , но при топъл двигател при опит за палене светва жълтата лампа на инжекцията , гасне, при опита за запалване отново светва и не пали. Моля за мнение , каква може да бъде причината ?

<{POST_SNAPBACK}>

Много вероятно да е от главно реле, но без да се види е трудно да се каже.

<{POST_SNAPBACK}>

възможно ли е да е температурен датчик ?

<{POST_SNAPBACK}>

Всички датчици се четат от ECU-то, ако проблема е в датчик ECU-то ще хвърля код за него (жълтата лампа е не само за инжекция а и за много други работи). Кажи какъв код дава ??

Във всеки случай ако беше t датчик щеше да влияе на работата на двигателя. Щом колата си върви добре топла, но като я загасиш не пали не може да е от датчиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

Братле аз, ти , Суфикс и май още едно момче от форума имам един и същ проблем. Всички казват че е от това главно реле ама.... май е 4есто срещана болка при Хондичките :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

глейте сеа :P хващате се всичките и идвате в Пловдив. :( имам едно здраво реле. :P почвате да си го сменяте и на който се опраи :( , си взима релето и при жичкаджия на ремонт :) . немой така да ни се оплаквате с едни и същи проблеми и никой да не може да ги оправи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

Ти ако си мислиш че като дойдем там ще минеш само с едно реле си в голяма заблуда значи :blink::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

mmda :unsure: така или иначе сме отишли требе да се почерпим :blink: а и може некой и друга част за кончертото да си купа :o а релето..... ще го водя на един доктор да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kventzi

питах дали е възможно да е температурен датчик , защото ми казаха че на друга хонда е имало подобен проблем и се е оказал такъв датчик който е на блока на двигателя. И се случвало следното : двигателят е топъл , а датчика дава информация за студен двигател , в следствие помпата хвърля повече гориво и дави колата. Как мислите възможно ли е ? и какво е това главно реле?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

питах дали е възможно да е температурен датчик , защото ми казаха че на друга хонда е имало подобен проблем и се е оказал такъв датчик който е на блока на двигателя. И се случвало следното : двигателят е топъл , а датчика дава информация за студен двигател , в следствие помпата хвърля повече гориво и дави колата. Как мислите възможно ли е ? и какво е това главно реле?

<{POST_SNAPBACK}>

Виж какъв код дава ECU-то. Всеки път когато жълтата лампа светва (с изкл. на първите 2сек. като даваш на контакт) ECU-то запомня грешката. Ако не знаеш как се проверява, в долната страна на таблото при дясната предна врата има клема на две жици (по някога трудно се намира). Издърпваш жиците (махаш гумената капачка ако още е там) и закъсяваш клемата с кламер. Жълтата лампа започва да свети записаните кодове - всяко дълго светване е 10, всяко късо - 1. Ако дава код 16 (едно дълго 6 къси), както предполагам, значи инжекторите не получават напрежение - което е от главното реле (служи да захранва ECU-то горивната помпа и инжекторите, намира се под таблото при лявата предна врата. Това е често срещан проблем при Хондите и причината са студени спойки на релето, лесно се оправя.

Другия начин е да откачиш клемата на някой от инжекторите и докато въртиш стартера някой да мери напрежението, трябва да има 10V м/у единия край и маса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kventzi

питах дали е възможно да е температурен датчик , защото ми казаха че на друга хонда е имало подобен проблем и се е оказал такъв датчик който е на блока на двигателя. И се случвало следното : двигателят е топъл , а датчика дава информация за студен двигател , в следствие помпата хвърля повече гориво и дави колата. Как мислите възможно ли е ? и какво е това главно реле?

<{POST_SNAPBACK}>

Виж какъв код дава ECU-то. Всеки път когато жълтата лампа светва (с изкл. на първите 2сек. като даваш на контакт) ECU-то запомня грешката. Ако не знаеш как се проверява, в долната страна на таблото при дясната предна врата има клема на две жици (по някога трудно се намира). Издърпваш жиците (махаш гумената капачка ако още е там) и закъсяваш клемата с кламер. Жълтата лампа започва да свети записаните кодове - всяко дълго светване е 10, всяко късо - 1. Ако дава код 16 (едно дълго 6 къси), както предполагам, значи инжекторите не получават напрежение - което е от главното реле (служи да захранва ECU-то горивната помпа и инжекторите, намира се под таблото при лявата предна врата. Това е често срещан проблем при Хондите и причината са студени спойки на релето, лесно се оправя.

Другия начин е да откачиш клемата на някой от инжекторите и докато въртиш стартера някой да мери напрежението, трябва да има 10V м/у единия край и маса.

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kventzi

питах дали е възможно да е температурен датчик , защото ми казаха че на друга хонда е имало подобен проблем и се е оказал такъв датчик който е на блока на двигателя. И се случвало следното : двигателят е топъл , а датчика дава информация за студен двигател , в следствие помпата хвърля повече гориво и дави колата. Как мислите възможно ли е ? и какво е това главно реле?

<{POST_SNAPBACK}>

Виж какъв код дава ECU-то. Всеки път когато жълтата лампа светва (с изкл. на първите 2сек. като даваш на контакт) ECU-то запомня грешката. Ако не знаеш как се проверява, в долната страна на таблото при дясната предна врата има клема на две жици (по някога трудно се намира). Издърпваш жиците (махаш гумената капачка ако още е там) и закъсяваш клемата с кламер. Жълтата лампа започва да свети записаните кодове - всяко дълго светване е 10, всяко късо - 1. Ако дава код 16 (едно дълго 6 къси), както предполагам, значи инжекторите не получават напрежение - което е от главното реле (служи да захранва ECU-то горивната помпа и инжекторите, намира се под таблото при лявата предна врата. Това е често срещан проблем при Хондите и причината са студени спойки на релето, лесно се оправя.

Другия начин е да откачиш клемата на някой от инжекторите и докато въртиш стартера някой да мери напрежението, трябва да има 10V м/у единия край и маса.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Докато е топъл двигателя е съвсем нормално да пали много трудно..дори да не пали...но ако упорито не пали трябва да се види от доктор... :(

Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

:(

Докато е топъл двигателя е съвсем нормално да пали много трудно..дори да не пали...но ако упорито не пали трябва да се види от доктор... :D

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

НАПРАВО ГЛУПОСТИ ГОВОРИТЕ :( ДОКАТО БИЛ ТОПЬЛ ДВИГАТЕЛЯ, НОРМАЛНО БИЛО ДА ПАЛИ ТРУДНОДРЬН-ДРЬН!"Т-ДАТ4ИКА" НЯМА НИЩО ОБЩО С ПАЛЕНЕТО, ТОЙ ДАВА СИГНАЛ, САМО И ЕДИНСТВЕНО, НА УРЕДА В КУПЕТО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

опаааааа, соунз ... :D това за скапан Т датчик и НЕ-палене на топло е стара хондова болест :(за съжаление обаче незнам дали дава код за грешка.... Ако дава си щастливец :DМейн-реле идея си нямам дали може да е, но КВЕНЦИ е напълно прав.... когато ЕЦУ-то отчете ниска температура и се опиташ да запалиш, то изкуствено обогатява сместа... може да пръса до 10пъти повече бензин. На студен двигател, това е добре дошло, защото горивото трудно се изпарява, но на топъл двигател.... направо я задавя, и то зверски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Миналата година имах същия проблем.На мен ми бе6е от главното реле. Препипах всички спайки и зачистих контактите и е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

аз ходих на доктор и ми каза абе братле всичко е наред колата и не би трябва ло да имаш проблем :( МАЙСТОРИ а тоя Т датчик каде да го търся?я кажете как точно се прави тая самодиагностика?да се опитам да видим какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

опаааааа, соунз ...  :lol:

това за скапан Т датчик и НЕ-палене на топло е стара хондова болест :)

за съжаление обаче незнам дали дава код за грешка.... Ако дава си щастливец :)

Мейн-реле идея си нямам дали може да е, но КВЕНЦИ е напълно прав.... когато ЕЦУ-то отчете ниска температура и се опиташ да запалиш, то изкуствено обогатява сместа... може да пръса до 10пъти повече бензин. На студен двигател, това е добре дошло, защото горивото трудно се изпарява, но на топъл двигател.... направо я задавя, и то зверски.

<{POST_SNAPBACK}>

Ако t датчика на входящия въздух отчита студено сместта ще е обогатена и при нормална работа не само при палене. Той казва че му светва "check engine" така че си дава код.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Температурния дат4ик, за който говоря, не се от4ита от ECU-to.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Не се засягай ;)да има и такъв, който е само за таблото... и е с 1 жица... намира се под делкото, завит в главата.... този датчик вобще не може да е проблем. Аз не се съгласих 4е такива проблеми не можели да дойдат от такъв датчик... могат, но дай да не спорим.Как да си провериш кода за грешка... някой вече го описа това в тази тема.... Писано е и къде ли не.п.с. Не твърдя че проблемът е от температурния датчик, просто или е майн-реле или е датчика. Виж си кодовете за грешка и пиши тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Под делкото е термо сензора за водата - следи се от ECU-то и въз основа на него се определят оборотите на празен ход. Ако колата си поддържа добри обороти при студен двигател и като загрее оборотите падат значи тоя сензор си е наред.Датчика за термометъра на таблото е над масления филтър той не се гледа от компютара, но няма и нищо общо с работата на мотора.

Редактирано от VTEC-power

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

НАПРАВО ГЛУПОСТИ ГОВОРИТЕ  ;)

ДОКАТО БИЛ ТОПЬЛ  ДВИГАТЕЛЯ, НОРМАЛНО БИЛО ДА ПАЛИ ТРУДНО

ДРЬН-ДРЬН!

"Т-ДАТ4ИКА" НЯМА НИЩО  ОБЩО С ПАЛЕНЕТО, ТОЙ

ДАВА СИГНАЛ, САМО И ЕДИНСТВЕНО, НА УРЕДА В КУПЕТО

<{POST_SNAPBACK}>

е какво ще отречеш ли че когато е топъл двигателя трудно пали колата ??? като ти загасне некаде..кво после врътва6 и драс...а ? веднага ти пали ??? на друг тия мой човек....колата докато е топла непали лесно...може да пали но не и лесно...мн съжалявам... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

НАПРАВО ГЛУПОСТИ ГОВОРИТЕ  ;)

ДОКАТО БИЛ ТОПЬЛ  ДВИГАТЕЛЯ, НОРМАЛНО БИЛО ДА ПАЛИ ТРУДНО

ДРЬН-ДРЬН!

"Т-ДАТ4ИКА" НЯМА НИЩО  ОБЩО С ПАЛЕНЕТО, ТОЙ

ДАВА СИГНАЛ, САМО И ЕДИНСТВЕНО, НА УРЕДА В КУПЕТО

<{POST_SNAPBACK}>

е какво ще отречеш ли че когато е топъл двигателя трудно пали колата ??? като ти загасне некаде..кво после врътва6 и драс...а ? веднага ти пали ??? на друг тия мой човек....колата докато е топла непали лесно...може да пали но не и лесно...мн съжалявам... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Едно време карах Жигула която палеше единствено така: на студено смукач, а на топло с докрай натисната газ. Сменил съм 3 Хонди и всичките си палят след 3,4 завъртания както на топло така и на студено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Жив и здрав..дано не ти се налага да не запали ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

хммм много странно....не че разбирам много ама моита и на топло и на студено до сега е палила от 1-я път като изключим недостатъчното завъртане не ключа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Щастливци сте вие... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kventzi

Наистина се оказа,че е от споиките на главното реле,за което много ви благодаря. Сега си пали всяко завъртане на ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ааааааааа, не можах да ви сабера всички, та да почепите :shock: за едно реле бая пиене щеше да падне :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kventzi

Това реле носи ли много пиене :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

колеги не се косете от утре ще става бая студено и двигателите ви ще палят ;) смисъл няма да загряват ,че да берете мъки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...