Jump to content
Guest MVM

Коментари !

Recommended Posts

Guest MVM

Колеги какав ще е резултата ,ако се пуснат от старт ( до 160/170 км/h).. Honda Civic Hetchbek ( D15B2) срещу Honda Civic Седан (D16Z6) ( Седана е с кьси скорости , работи и на газ и на бензин ако това има зна4ение , а се пускат и 2-те на бензин . Мисьлта ми е D15B2 като е по-лека ще земе ли старта .. и двете са с 15-ки лети джанти няма разлика .

Редактирано от MVM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

Dragi4 , хет4бека ще ме размаже така ли ? Изброи тогава при4ините ... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Пуснете са на 400м и 6е си отговори6...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

добре ... така да бьде .. ама ква е при4ината ,4е Седана е по тежьк ? Се едно 90 коня Хонда ,а онова е 125 ВТЕК ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

просто причината е в Драгича, който изпитва неистово удоволствие да е компетентен по всяка тема . Tова съм го забелязал отдавна, още като даваше акъл каде да си правим седмичните срещи софиянците .тогава не му го казах ,но сега се чуствам длъжен и с най-голямо удоволствие го правяsorry за :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg

просто причината е в Драгича, който изпитва неистово удоволствие да е компетентен по всяка тема . Tова съм го забелязал отдавна, още като даваше акъл каде да си правим седмичните срещи софиянците .тогава не му го казах ,но сега се чуствам длъжен и с най-голямо удоволствие го правя

sorry за  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

нищо лично но сам склонен да се съглася.

понякога човек не трябва да е толкова краен и убеден в преценката си и поне като е така то трябва да подкрепи тезата или трвърдението си с аргументи и факти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

моето мнение е, че са на кантар и най-вече зависи от моментното състояние на колата и разбира се задкормилното у-во :) това че едната е с газова е минус, поради теглото на уредбата и отрицателното и влияние в горивната система (намален приток на въздух, позапечени инжектори....), затова съм леко за Д15Б2-ката, която и на старт е по-пъргава :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest target

За мен е много интересно кои ще е победител ако има дръпка моля за снимки- клипче...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

и разбира се задкормилното у-во :) това че едната е с газова е минус, поради теглото на уредбата

<{POST_SNAPBACK}>

....отчитайки горните 2 факта ....все пак залагам за D16-та :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Седана незнам колко е тежак като се има в предвид 4е е с газова. но стандартния не е много по-тежък от хечбека. Ако го олекоти6 с резервна гума крик и такива оборудвания за момента и бутилката ти е празна смятам че седана 6те го скъса. Но зависи от шофера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

седана е по-тежък от хечбека само 50 кг. така че това не от голямо значениесивик Д15Б2 90к.с - 0-100км. - 9.7 сексивик седан 125к.с - 0-100км. - 8.8 cек.обаче седана ако е осакатен с АГУ, ако ще и керосин да сипе дифозиора за въздуха е скопен примерно от 60мм - 37мм но колкото и скопен да е поне 100 к.с са останали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest italiata

д15ката няма шанс нито до 100км. нито по нататак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

седана е по-тежък от хечбека само 50 кг. така че това не от голямо значение

 

сивик Д15Б2 90к.с  - 0-100км. -  9.7 сек

 

 

сивик седан 125к.с  -  0-100км. -  8.8 cек.

 

обаче седана ако е осакатен с АГУ, ако ще и керосин да сипе дифозиора за въздуха е скопен примерно от 60мм - 37мм но колкото и скопен да е поне 100 к.с са останали

<{POST_SNAPBACK}>

При демонтиране на АГУ-то става ли си Д16-ката както трябва за 125-те си кон4ета !??!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

просто причината е в Драгича, който изпитва неистово удоволствие да е компетентен по всяка тема . Tова съм го забелязал отдавна, още като даваше акъл каде да си правим седмичните срещи софиянците .тогава не му го казах ,но сега се чуствам длъжен и с най-голямо удоволствие го правя

sorry за  :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

Почуствах са мноо добре като знам 4е си си направил ду6евна 4екийка с горния си пост.Явно си ми голям фен и аз с най голямо удоволствие ти давам СВОБОДНО!!!!!!!!

По темата ако направите гонка на 400м пак съм за Д15-ката,верно на финала няма да минете със 160-170км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

просто причината е в Драгича, който изпитва неистово удоволствие да е компетентен по всяка тема . Tова съм го забелязал отдавна, още като даваше акъл каде да си правим седмичните срещи софиянците .тогава не му го казах ,но сега се чуствам длъжен и с най-голямо удоволствие го правя

sorry за  :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

Господин между галактически,аз пък съм на същото мнение....но за теб....мистър компетенция по всички въпроси.Доколкото ми е известно Драгича е покарал доста Хондета и то все 5ген,май трябва да е наясно.Още повече че е имал с конкретните двигатели ;) От скоро е ве4е на 6ген....вече и там е компетентен :D Пък днес гледам едни валове от В18С в гаража му....скоро и там няма да можеш да го барнеш :angry:

Няма ли да ти е малко тъпо ако на националната среща се засечете :o кво през крив макарон ли ще се гледате,без да си кажете ни една дума....нали за тва сме се сабрали тук всеки свободно да си изразява мнението :D подобни твои коментари са меко казано тъпи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

не мисля да прецаквам темата на човека и за това ще ти отговоря на лични.а по темата мнението ми е ,че седана ще бие !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

и аз с мойта баба яга ша го скъсам и то на газ :o:thumbs1::angry::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Аз мисля, че на 400м ще го скъсам.... излизам със 140 ( по километраж), но до 160-170 може да ме скъса.... все пак на 140 вече трябва да включа 4-та а мойта на 4-та забравя да ускорява.фабрично седана е със 150кг по-тежък, а този има и газова бутилка....Фабрична Д15-ка обаче май няма шанс..... такива коли дават около 18сек на 400мЗасечете си седана на 400м и вече ще е мноооооого по ясно.Ако все пак ти е интересно, аз правя 400м за 17.08сек без да съм олекотявал колата, с резервна гума и съндък инструменти. време 0-100: 8.5сек.Но ако се пускате с фабричен хечбек, ще го скъсате според мен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

И аз си мисля, че ако и двете са сток и в добро състояние Z6-цата ще бие въпреки по-голямата си маса. Иначе аз и 1net не трябва да се слагаме в тази класация, защото от одавна сме минали фабричните данни за модела. Ако D15B2 бие Z6 на 400 метра, проблема може да е само в състоянието на автомобилите при положение, че и двата са сток.п.п. Пичове, а нали знаете как се разрешават подобни спорове! Винаги съм твърдял, че ако само се спореше, нямаше да има олимпиади и др. състезания. Щяха да събират отборите и да водят спорове кой колко е добър. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

резултат от днешна гонка между Д15Б2 (90КС) сток на iceman1234 и Д15З7 (101 или 105кс) седан с газова уредба:разгромяващ в полза на Д15Б2-ката (документирано) :angry: не мисля че двайсетината кончета в повече при Д16З6 ще и дадат много аванс, по скоро ще е равен резултата, ама знам ли :thumbs1: в интерес на истината на седана му предстои влизане в бокса скоро, може и това да е причината :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Наистина сте прави, че за крайния резултат най-добре се вижда от самата гонка :thumbs1:Но ако ви е интересно, понеже всичко си е опит и споделяне, на мен ми се случи да стартирам с моята кола (101кс, 1000кг) до една калибра (115кс, 1400кг.) За килограмите на калибрата вече не си спомням, но мисля че толкова беше серииното производство.Превключването и оборотите ми бяха добри, ... както явно и неговите...Но резултата беше, че аз при старта дръпнах с предния капак и така останахме до към 100км/ч.Т.е. 400 кг. се компенсират с 15к.с. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Така на числа само трудно се сравняват автомобили.Не е само двигателя има и скоростна кутия и куп други работи.Ако скоростната кутия е с къси скорости може да вземе старта на доста по-мощен опонент.Например виждал съм как Рено 75к.с. взема старта и води 50-тина метра с една своя дължина Митсубиши Еклипс 150к.с.(с вдигащите се фарове).Обаче майсторчето каза,че е с много къси скорости.Освен това не мисля че 400 к.г. се неутрализират с 15 коня.Ако е така то 2.5х400кг=2.5х15к.с. ,т.е. 1000 килограма кола трябва да припка с 37 коня и половина.Абе в крайна сметка най-сигурният начин е двубой и това е.П.С.Абе калибрата не беше ли 1232 к.г. примерно там някъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

Какво стана от срещата на Д16Z6 с газовата уредба с/у Д15Б2 .... зна4и какво напавих изхар4их газта в бутилката до дупка .... и излезнахме на старта ... дарпахме се до 200 км/h ..... на старта Д15-ката ме драпна с един капак ... ама аз превьртях гуми ( още си карам с летни гуми :Д ) ,но после като вкарах 2-ра ( скоростите са ми много кьси ) натам просто го разбих !!!! до 140 го даржах с 4-5 коли .... после като минахме 150 км/h до 200 км/h напрао го загубх както се казва в огледалата :angry:) ,а и най-интересното гадното копеленце беше свалил и крика и резервната гума напрао си4ко зад 3-тата врати4ка !!!! .. А аз бях и с газова бутилка и с гума и с крик и с пожарогасител и с туба и с усилвател !! .... просто като вкарах 2-ра единственото нещо което правех беше газта даржах до 200 км/h do ламарина без да отпускам газта на7800 некаде обората предавах предавките кьм 5-та и те така :ojoro_bul - колега твоята баба яга с какви скорости е ??? както каза "cls" това и помогна да разбия хет4бека :DС тая скоросна кутия дет сьм в момента с толко кьси скорости така ли си е изязла фабри4но или това е допалнително ? Какво мислите колеги ? Ето и красавицата с АГУ-то :D)) от което скоро време май ще я отарва жал си ме е за това двигател4е !!- http://img309.imageshack.us/img309/1200/ho...ec160hpp9vg.jpgHONDA VTEC RULEZZ :thumbs1::D

Редактирано от MVM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

HONDA VTEC SEDAN RULEZZ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

не знам кви са, ама са оригиналните на D14A1 - 1 и 2 -ра, ги сменям много бързо, ама на 2-ра се изтрелва кат за последно :cool: . и със Д14 беше така, но кат сложих Д16 -та стана още по-страшно :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

много яки джанти :cool:за спора - погледнете техническите данни на 2те коли и ще разберете, че спора е безмислен. поне по данните, които имаме за 2те коли. и 2те са хонда, да кажеш някой опел с надписани коне, дето и от тях не са останали много, че да има надежда по-слабата по каталог кола да бие, но тук и 2те са хонда.и щом имат толкова разлика от 0-100, то по-мощната кола ускорява по-бързо след това, независимо от по-голямата и маса. по-леката кола може да има предимство единствено на старта ... но там пък гумите и шофьора си казват по-тежка дума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Какво стана от срещата на Д16Z6 с газовата уредба с/у Д15Б2 .... зна4и какво напавих изхар4их газта в бутилката до дупка .... и излезнахме на старта ... дарпахме се до 200 км/h  .....  на старта Д15-ката ме драпна с един капак ... ама аз превьртях гуми ( още си карам с летни гуми :Д ) ,но после като вкарах 2-ра ( скоростите са ми много кьси ) натам просто го разбих !!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, супер е Хондичката, ама вземи махни това АГУ, че хич не и отива. Поздрави за колата и джантите са супер. Аз съм фен на седана също и се скъсах от обикаляне докато намеря моя. Имаш ли идея обаче за колко време изминаваш 400 метра на Божурище? Защото моята е D15B2, купето е като твоето на тегло са също еднакви. Малко съм я попроменил и бих искал да я съпоставя с някой друг седан, че на Божура са все хечбеци.....освен това Z6 е добра база за сравнение. Моето време което дадох за последен път беше 17.32 сек., финала пресичам с около 140 км/ч. Тогава обаче като пробвахме колите с 1net нямах центровка и още някой неща куцаха. После я донагласих и тръгна малко по-бързо, но в никакъв случай не падам под 17 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

хехе колеги вече мога да пиша...нещо ме беха кикнали...знам ли :cool: както и да е..какво толкова му мислите..??? 1.5 срещу 1.6 Vtec ???? според вас...некъв си багажник дали ше забави Vtec-а ?? Тва че е седан...нищо не му пречи...само дето го загрознява :D сори за пичовете със седани...аз сигурно понеже съм със хечбег и...за тва хечбега ми е по симпатичен..но няма спор че Vtec-а е класи над стока на 1.5...но спецялно твоя седан е красавица... :cool: живи-драви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

еееее, искам възможност да защитя достойнството на хечбека :DМВМ, айде да се пробваме някой ден, та да знам за в бъдеще дали да се пъна на такива седани или да потвивам опашката :( Сериозно, много ми е интересно, и мога да губя.... ама да не е 0-200 щото там си ме изял.... аз след 140-150 спирам да ускорявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

.... аз след 140-150 спирам да ускорявам

<{POST_SNAPBACK}>

Емо, трябва с теб да се пробваме 0-200, ама преди да сложиш главата :( Защото за втори път чета май в мнение от теб, че след 150 спираш да ускоряваш, а на мен не ми се струва, че Д15-ката ми спира след 150. Може причината да е в мен или наистина да ми върви добре автомобила и след 150. Трябва да го пробваме, за да разберем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Хехе някой да се пробва и с мене :) ?! аз съм на газчица така че няма да е лошо и опонента ми да е на газ ако може...може и седана за който говориме...и аз умея да гобя :lol:

Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

нямаш ядове, готов съм за 400м. на гъз. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

Няма проблеми колеги ще се пробвам сьс си4ки ! 1net ,ako падна от теб с Д15-ката зна4и си правил много декодери :D) ... защото оня ден свалих поло4ката дет затиска колицата да ми ходи както трябва на бензин и се пускахме с Хет4бек( тои свали си4ки от багахника си ) и Опел Вектра 2000 I 16в(140 коня) и 2-те ги скьсах ... хет4бека трьгна с 1 капак преди мен аз малко превьртях щотото карам още с летни гуми ... с Hondata се дьрпахме до 170 км/h ,а с Вектрата до 210 км/h .Hondata Hetchbek би много яко Вектрата до 140/150 после вектрата го подмина когато хет4бека влезе в 160-те ! А аз свьрших на финала с 4 коли пред вектрата ... като се има предвид ,4е тя ве4е след 180 зе да ме настига ,а в на4алото до 130 напрао мислех ,4е той е спрял и се 4уди каде отидох :lol: Хет4бека го дьржах с 4 коли някаде до 110 км/h ама после след 120 км/h до 150/160 км/h Het4beka по4ваше да изостава .... 1net с право иска да се дарпа до 160 км/h :) Hetchbeka e реза4ка до 120 на там затихва ето защо и боклукьт " Опел" го подмина ...Сега се 4удя каква ще бьде разврьзката ,ако се пусна с/у Опел Астра 2000i 16V GSI - 150 коня ? Ще ме бие ли :D Аз неискам да се пусна с/у него докато нямам така някаква сигурност .... защотот за сега в града ми няма кои да ме драпне с Хондата и неискам да излагам тая заслужаваща си марка !!! Примерно пускам се като олекотявам Седана с си4ко от багажника си даже махам и газовата уредба барабар сас си4ко по нея ... махам и поло4ката и карам сьс Супер 100 и добавки в него :))Но като свалих поло4ката напрао разликата беше огромна .... преди не ми се вклю4ваше В-тек-а така както трябва на 5300/5600 обр. С поло4ката ми се и подавяше като ре4а да ускорявам .. Без нея напрао NO COMMENT и ХОНДА В-ТЕК -РУЛЕЗ ! Имам планове да си взема с B16A1 да вида кво прави тоя КОТ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Хет4бека го дьржах с 4 коли някаде до 110 км/h ама после след 120 км/h  до 150/160 км/h  Het4beka  по4ваше да изостава .... 1net с право иска да се дарпа до 160 км/h :) Hetchbeka e реза4ка до 120 на там затихва ето защо и боклукьт " Опел" го подмина ...

<{POST_SNAPBACK}>

Абе внимавай с хечбека 4G на 1net, не е за подценяване :)

Неговата е в добра форма и ако следиш темите ще си видял, че е с добре настроена пълна инжекция. Неговата D15-ка не е като тази с която си се дърпал. Ще е интересна развръзката, като се дърпате и аз ще дойда да се пробвам. Поне ще си направим кефа и аз съм с D15B2, но е седан :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Няма проблеми колеги ще се пробвам сьс си4ки ! 1net ,ako падна от теб с Д15-ката зна4и си правил много декодери :D) ... защото оня ден свалих поло4ката дет затиска колицата да ми ходи както трябва на бензин и се пускахме с Хет4бек( тои свали си4ки от багахника си ) и Опел Вектра 2000 I 16в(140 коня) и 2-те ги скьсах ... хет4бека трьгна с 1 капак преди мен аз малко превьртях щотото карам още с летни гуми ... с Hondata  се дьрпахме до 170 км/h ,а с Вектрата  до 210 км/h  .Hondata Hetchbek  би много яко Вектрата до 140/150 после вектрата го подмина когато хет4бека влезе в 160-те ! А аз свьрших на финала с  4 коли пред вектрата ... като се има предвид ,4е тя ве4е след 180 зе да ме настига ,а в на4алото до 130 напрао мислех ,4е той е спрял и се 4уди каде отидох  :lol:  Хет4бека го дьржах с 4 коли някаде до 110 км/h ама после след 120 км/h  до 150/160 км/h  Het4beka  по4ваше да изостава .... 1net с право иска да се дарпа до 160 км/h :) Hetchbeka e реза4ка до 120 на там затихва ето защо и боклукьт " Опел" го подмина ...

 

Сега се 4удя каква  ще бьде разврьзката ,ако се пусна с/у  Опел Астра 2000i 16V GSI - 150 коня ? Ще ме бие ли  :D  Аз неискам да се пусна с/у него докато нямам така някаква сигурност .... защотот за сега в града ми няма кои да ме драпне с Хондата и неискам да излагам тая заслужаваща си марка !!! Примерно пускам се като олекотявам Седана с си4ко от багажника си даже махам и газовата уредба барабар сас си4ко по нея ... махам и поло4ката  и карам сьс Супер  100 и добавки в него :))

 

Но като свалих поло4ката напрао разликата беше огромна .... преди не ми се вклю4ваше  В-тек-а така както трябва на 5300/5600 обр. С поло4ката ми се и подавяше като ре4а да ускорявам .. Без нея напрао NO COMMENT и ХОНДА В-ТЕК -РУЛЕЗ ! Имам планове да си взема с B16A1 да вида кво прави тоя КОТ  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

вехтрата и тя е със същия двигател като астрата, 150 коня е, и доста върви. аз с CRX-a дето съм с D16A9 виждам голям зор че даже и падам (ако е пипана) от Astra GSI

 

да не се окаже, че вехтрата е била 8 клапанова 2литрова?

И тези 210 къде ги вдигате, за това трябва доста повече от километър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

16 клапана е ! А каде сме се пускали Габровница ! Аз сам от Монтана и там ми е най-близко там има километри колко щеш :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest italiata

16 клапана е ! А каде сме се пускали Габровница ! Аз сам от Монтана и  там ми е най-близко там има километри колко щеш :Д

<{POST_SNAPBACK}>

аз имам седан б16а2 и мога да ти кажа 4е ако вектрата е 150 кониа и е в добро састояние трудно може6 да я бие6.кажвам го жа6ото сам се пробвал много пати с моита и жнам жа какво става вапрос да не говорим 4е ако е астра 150 кониа там пак няма6 никакви 6ансове ако 6е да си правил какажто и да е тунинг.не разбрахте ли 4е тежи хонди не се тунинговат толкоз лесно /имам предвид джигателя/ а о6е пове4е с малко пари.това е мое мнение просто го споделям от опит за6ото тожа което 4ета в тоя форум за вси4ки не6а които някои от вас са правили по колите си сам ги правил и аз сас моите коли/хонда/ а и сам давал не малко пари и накрая ефекта е по4ти никакьв.имам предвид смяна на мотори инжекци моноинжекци инсталаци контролери филтри аспуси и сякакви такива не6а.резулта е даване на пари и празни надежди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...