emosms 0 #1 Публикувано 13 Декември, 2009 Някой може ли да разясни как става така че моторите D14A2 (или 8) и D15Z3 са равни по 90 конски сили.Единия е 1,4 другия 1,5 vtec-e, защо втория е със същата мощност и какви са предимствата му.На кой може да се сложи газова не ГИ, и ще работи ли добре.Не намирам информация въпросните двигатели моно или пълна инжекция са.Също по принцип как се отразява комбинацията газ + vtec (e), задължителен ли е газов инжекцион.Благодарим, гледам да ползвам търсачка, но съм нов в материала и информацията ми е сложна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #2 Отговорено 13 Декември, 2009 И двата двигателя са пълна инжекция! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #3 Отговорено 13 Декември, 2009 .... за тва кой е по - бърз, зависи от купето в което е монтиран двигателя. Хечбек, седан, комби, или съответно купенце Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emosms 0 #4 Отговорено 13 Декември, 2009 (Редактирано) .... за тва кой е по - бърз, зависи от купето в което е монтиран двигателя. Хечбек, седан, комби, или съответно купенце Говорим за англичанка, не комби (мисля че се води хечбек). С витека по икономична ли е ако не я "пържиш"?Също някой ако има снимка да покаже къде е въпросния номер по корпуса на двигателя (D14a2,D15z3....т.н.) ... да знам къде да гледам Редактирано 13 Декември, 2009 от emosms Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #5 Отговорено 13 Декември, 2009 За икономия не мога да кажа, може би е Vtec E, те японците са го сметнали. Въпросния номер се намира - като отвориш капака за двигателния отсек, гледаш долу вляво на самия двигател, там се намира "жигосания" номер на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 13 Декември, 2009 Доло на блока до колектора в ляво се пада Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове