Guest NCN #1 Публикувано 5 Януари, 2006 (Редактирано) Може ли някой да ми каже защо тези ДВГ-та са с една и съща мощност 90HP?Питам дали е възможно да се подменят главите: карбураторната с инжекционната и ако възмойно какъв ще ефекта? Знам че, D14A1 е доста по-рядък но, все пак някой може да е по-запознат! Питам защото ми попадна един D15B2 та се чудя какво може да се получи от цялата работа! Редактирано 5 Януари, 2006 от NCN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #2 Отговорено 5 Януари, 2006 Според мен 6те е огромна разправия и пари. и няма да е оправдано от резултатите. Ако изобщо става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #3 Отговорено 5 Януари, 2006 По каталожни данни, в динамиката няма разлика между тези два двигатели; единствено може да се усети разлика в разхода (двата карбуратора да са малко по-"лакоми" но това не е сигурно дали е така). Така че е безсмислено според мен да се занимавша с тези движение, тъй като разправията е много (трябва ти и ECU и нов резервоар и куп други подменяния). Но ти си решаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NCN #4 Отговорено 5 Януари, 2006 (Редактирано) По каталожни данни, в динамиката няма разлика между тези два двигатели; единствено може да се усети разлика в разхода (двата карбуратора да са малко по-"лакоми" но това не е сигурно дали е така). Така че е безсмислено според мен да се занимавша с тези движение, тъй като разправията е много (трябва ти и ECU и нов резервоар и куп други подменяния). Но ти си решаваш. <{POST_SNAPBACK}> Значи тя офертата не е само за ДВГ-то а, за половин кола което включва изп.генерация(Stoc), резервоар и още какви ли не карантии общо взето без части от купето(тенекии) НО, няма компщтър! Що се отнася до разхода в това време с използване на смукач, работа на място, градско пали-гаси, при това на рязззззз 8.3/100 а, извънградско 6.4/100 Редактирано 5 Януари, 2006 от NCN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #5 Отговорено 5 Януари, 2006 Аз по скоро бих се замислил за смяна на целия блок с буталата(100 кубика повече) а за главата може би бих огледал коя е по-добре да сложа(откъм работа и пари). Бих докарал степен 10,5:1 и смятам 4е е по добър вариант от колкото една глава.Доста работа 6те има6 за да го направи6 моно инж. аз ако бях на твое място бих го направил направо пълна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest NCN #6 Отговорено 5 Януари, 2006 Аз по скоро бих се замислил за смяна на целия блок с буталата(100 кубика повече) а за главата може би бих огледал коя е по-добре да сложа(откъм работа и пари). Бих докарал степен 10,5:1 и смятам 4е е по добър вариант от колкото една глава. Доста работа 6те има6 за да го направи6 моно инж. аз ако бях на твое място бих го направил направо пълна. <{POST_SNAPBACK}> То и това е вариант и при това приложим, но как ще стане гимнастиката с пълната инжекция и сколко ще се покачи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #7 Отговорено 6 Януари, 2006 .......... но как ще стане гимнастиката с пълната инжекция и сколко ще се покачи? <{POST_SNAPBACK}> Преди да сменя моното с пълната инжекция планирах 10 коня от тази промяна.А всъшност резултата ме изненада още по-приятно, на моят мотор D15B2 пълната инжекция покачи 17 коня, а може и още малко да се искарат. Може при моята конфигурация да се докарат спокойно и до 20 коня от тази промяна, но трябва да се пипа още чипа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #8 Отговорено 6 Януари, 2006 глеййй сеа - на Д14 можеш да правиш квото си искаш, без да сменяш главата. всичко от Д16 пасва; делко, колектори и двата, скорости, тампони на захващане - само инсталацията не става, така че трябва да я сменяш и резервоара с трабите. така , че от 90к. кат нищо ще качеш още 15-20коня, но с пълна спринцовка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове