Guest MVM #1 Публикувано 3 Януари, 2006 Скоро купих Hond Civic Sedan s 1,6 VTEC 125 P.s D16Z6 мотор !... и имам проблем с маслото .... гори ми масло !! Не е много , но след 100/200 км се забелязва на пра4ката спад в маслото !! Зна4и като я купих и смених маслото сложих и Льки Моли 10W40 полусинтетиката .... преди маслото да сменя ходих и и замерих компресия ... зна4и на 2 цилиндера ми изкара 12/13 ,а на другите два 10/11 ... което мисла ,4е е добро за двигател на 200 000 км ! Като и подам газ на 5000/7000 оборота ... от краиното гьрне излиза много пушек ... Незнам какво да правя ... сега мисля дали да мина на по дебело масло от сорта на 16/20 ..... да не би него да не го гори ... се пак това е оборотен мотор ... тия масла ги слагат на бега4ки по принцип . Какво ме бихте посаветвали да мина ли на друго масло ... по дебело или на минерално масло ?Или да се интересувам каде да по4на да сменявам гуми4ки на клапаните ... и ,ако нестава след тех да отивам кам сигментите ... и ,ако не е от тях .......... мька Чакам сьвети ... какво да пробвам или да направя или ... незнам казваите !! Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #2 Отговорено 3 Януари, 2006 сменяй сигменти и гумички и си 6 - ако нямаш свестен майстор се обади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #3 Отговорено 3 Януари, 2006 Това което го говори6 не е малко.Ако има6 възможност си премери пак компресията да не в предишното масло да са сложили добавка за уплътняване.Ина4е смени гумичките. Ако това не помогне сегментите.Ако сменя6 гумичките при свалена глава 6те може6 да видиш и състоянието на ризите. Но ако свалиш главата по добре смени и сегментите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lz2lps #4 Отговорено 3 Януари, 2006 Виж дали ти са омаслени свещите, и ако да смени си гарнитурата на цилиндровата глава и четирите уплътнения където са свещите. А относно това че нивото на маслото е спаднало, нормално е ако си го сменял скоро да трябва да долееш малко. Само че ако постоянно го гори незнам. Не знам обаче при теб какъв е случая.А относно до компресията , моят двигател е на над 300000 и като я вземахме отидохме да я измерят и беше някъде към 14!!! (не знам колко вярно са я мерили) на всички цилиндри. Ама беше и с някакво друго масло. После си сменихме маслото (Shell 10w/40) и сега компресията е някъде към 11.6 отново еднаква на всички цилиндри (което е най-важното). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chikiriki #5 Отговорено 3 Януари, 2006 Виж дали ти са омаслени свещите, и ако да смени си гарнитурата на цилиндровата глава и четирите уплътнения където са свещите. А относно това че нивото на маслото е спаднало, нормално е ако си го сменял скоро да трябва да долееш малко. Само че ако постоянно го гори незнам. Не знам обаче при теб какъв е случая. А относно до компресията , моят двигател е на над 300000 и като я вземахме отидохме да я измерят и беше някъде към 14!!! (не знам колко вярно са я мерили) на всички цилиндри. Ама беше и с някакво друго масло. После си сменихме маслото (Shell 10w/40) и сега компресията е някъде към 11.6 отново еднаква на всички цилиндри (което е най-важното). <{POST_SNAPBACK}> и резервната гума ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #6 Отговорено 4 Януари, 2006 СЕГМЕНТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове