Jump to content
Guest MVM

За D16Z6

Recommended Posts

Guest MVM

Скоро купих Hond Civic Sedan s 1,6 VTEC 125 P.s D16Z6 мотор !... и имам проблем с маслото .... гори ми масло !! Не е много , но след 100/200 км се забелязва на пра4ката спад в маслото !! Зна4и като я купих и смених маслото сложих и Льки Моли 10W40 полусинтетиката .... преди маслото да сменя ходих и и замерих компресия ... зна4и на 2 цилиндера ми изкара 12/13 ,а на другите два 10/11 ... което мисла ,4е е добро за двигател на 200 000 км ! Като и подам газ на 5000/7000 оборота ... от краиното гьрне излиза много пушек ... Незнам какво да правя ... сега мисля дали да мина на по дебело масло от сорта на 16/20 ..... да не би него да не го гори ... се пак това е оборотен мотор ... тия масла ги слагат на бега4ки по принцип . Какво ме бихте посаветвали да мина ли на друго масло ... по дебело или на минерално масло ?Или да се интересувам каде да по4на да сменявам гуми4ки на клапаните ... и ,ако нестава след тех да отивам кам сигментите ... ;) и ,ако не е от тях .......... мька ;):lol: Чакам сьвети ... какво да пробвам или да направя или ... незнам казваите !! :P Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

сменяй сигменти и гумички и си 6 - ако нямаш свестен майстор се обади.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Това което го говори6 не е малко.Ако има6 възможност си премери пак компресията да не в предишното масло да са сложили добавка за уплътняване.Ина4е смени гумичките. Ако това не помогне сегментите.Ако сменя6 гумичките при свалена глава 6те може6 да видиш и състоянието на ризите. Но ако свалиш главата по добре смени и сегментите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Виж дали ти са омаслени свещите, и ако да смени си гарнитурата на цилиндровата глава и четирите уплътнения където са свещите. А относно това че нивото на маслото е спаднало, нормално е ако си го сменял скоро да трябва да долееш малко. Само че ако постоянно го гори незнам. Не знам обаче при теб какъв е случая.А относно до компресията , моят двигател е на над 300000 и като я вземахме отидохме да я измерят и беше някъде към 14!!! (не знам колко вярно са я мерили) на всички цилиндри. Ама беше и с някакво друго масло. После си сменихме маслото (Shell 10w/40) и сега компресията е някъде към 11.6 отново еднаква на всички цилиндри (което е най-важното).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chikiriki

Виж дали ти са омаслени свещите, и ако да смени си гарнитурата на цилиндровата глава и четирите уплътнения където са свещите.

 

А относно това че нивото на маслото е спаднало, нормално е ако си го сменял скоро да трябва да долееш малко.  Само че ако постоянно го гори незнам. Не знам обаче при теб какъв е случая.

 

А относно до компресията , моят двигател  е на над 300000 и като я вземахме отидохме да я измерят и беше някъде към 14!!! (не знам колко вярно са я мерили) на всички цилиндри. Ама беше и с някакво друго масло. После си сменихме маслото (Shell 10w/40) и сега компресията е някъде към 11.6 отново еднаква на всички цилиндри (което е най-важното).

<{POST_SNAPBACK}>

и резервната гума !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

СЕГМЕНТИ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...