Jump to content
buleka vti

шум при хонда Hr-v

Recommended Posts

Здравейте!Искам да попитам следното нещо!Наскоро си закупих Хонда HRV 4WD и имам следният проблем!При рязко потегляне на пясък(когато зацепят и приплъзнат колелетата) или при свит пълен волан и рязко потегляне имам едно доста неприятно просвирване - сякаш на метал-нормално ли е това???Успокояват ме че и други го правили това но аз нещо невярвам-това е хонда все пак и едва ли Японците беха си позволили такъв лукс да има подобни шумове.Притеснява ме това че като падне снега и при едно евентуално прибоксуване може пак да го има този шум?Сега ме успокояват че било уж във връзка с голямото натоварване и виско муфата просвирвала понеже виждала зор заради сцеплението и трудното привъртане.Колата я имам от няколко дни и днес ходих в КАТ да я регистрирам и там идиотите ме накараха да я кача на каналите но в последствие като стъпиха предните колела и завъртяха валовете се разбра че няма да стане и ми казаха след регистрация да съм идел в сервиз където имат такъв стенд!(При положение че им казах че е постоянно зацепена незнам защо изобщо ме накараха да се кача на валовете им)Сега незнам какво да си мисля- дали тия от КАТ не ми прецакаха колата с появата на този шум или си е нормално и аз просто до сега не съм си правил експеримент да я натоварвам че да го чуя.Ако има някой нещо да сподели по темата моля да сподели.Шумът при натоварването е като триене на метал в метал-пискливо.Иначе си върви при нормално каране без никакви шумове.Аааа и да питам къде се намира виско муфата в предният или задният диференциал.При мене щумът идва сякаш от отзад-а може и да се придава по карданът и така да ми се струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени си маслото на задния диференциял с оригинално на хонда .И моето црв имаше такъв шум но се оправи след смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе маааму стара - има ли изобщо НЕсвирещ заден диференциал на CR-V / HR-V ? ;) Ако случайно се появи някой - да се похвали ;)Иначе маслото е 1 л. и струва около 28-30 кинта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох ! Не знам какво да ти кажа колега.Просто леко съм в паника да не би да са ми прецакали нещо в КАТ - дето ми завъртяха предните колела на валовете в една посока.Преди със Шатъла нямах никакви грижи-нито шум съм чувал нито пък е правил проблем на валовете.Незнам какво да си мисля вече.Днес чакам да ми се обадят от Еконта че си поръчах масло от Бултрако Honda DPS-май беше и ще видим какво ще се получи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, споко - не се шашкай! ;) ...С горния си пост исках да кажа, че всички задни диференциали на CR-V / HR-V си скърцат по подразбиране, когато не им е сменяно маслото. Един вид характерна черта за въпросния диференциал (той при CR-V и HR-V е еднакъв). Едва ли са ти прецакали нещо в КАТ, така, че - спокйно. Смени маслото и виж как е - почти сигурно е, че ще се оправи :dry: Успех!P.S. Ей тука човека даже е заснел клип с детайлни обяснения как се сменя въпросния флуид:

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото с оригинално от Бултрако но не такова каквото пише че трябва да се налее а някакво което било по добро DPS -F май беше :) Минах около 2-3 км и реших да пробвам на пълен волан с газ- и отново оня гаден стържещ звук :) Трябва ли да мина някакъв пробег че да подейства маслото или пак да си мисля, че ония от КАТ ми прецакаха колата с тия валове и да ходя да ги разхвърлям! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!От цялата работа разбрах че понякога се налага и втора смяна.Въпросът ми е да пробвам ли вторият път с ATF-Z1 каквото го пише на самият диференциал или отново да наливам DPS-F Или да покарам малко така пък може и да се оправи?Старото масло което го източих си е чисто и прозрачно.Проблема е че колата е стояла почти 2 години без да се кара- дали може да има някакво значение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да си поръчам от Бултрако ATF-Z1 да пробвам с него.Такова го пише и на самият диф. на табелка.Минах около 50-60 км с новото масло ама проблема със скърцането си го има. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай ATF-Z1 без да се замисляш. 28 лв/ литър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...