buleka vti 5 #1 Публикувано 26 Ноември, 2009 Здравейте!Искам да попитам следното нещо!Наскоро си закупих Хонда HRV 4WD и имам следният проблем!При рязко потегляне на пясък(когато зацепят и приплъзнат колелетата) или при свит пълен волан и рязко потегляне имам едно доста неприятно просвирване - сякаш на метал-нормално ли е това???Успокояват ме че и други го правили това но аз нещо невярвам-това е хонда все пак и едва ли Японците беха си позволили такъв лукс да има подобни шумове.Притеснява ме това че като падне снега и при едно евентуално прибоксуване може пак да го има този шум?Сега ме успокояват че било уж във връзка с голямото натоварване и виско муфата просвирвала понеже виждала зор заради сцеплението и трудното привъртане.Колата я имам от няколко дни и днес ходих в КАТ да я регистрирам и там идиотите ме накараха да я кача на каналите но в последствие като стъпиха предните колела и завъртяха валовете се разбра че няма да стане и ми казаха след регистрация да съм идел в сервиз където имат такъв стенд!(При положение че им казах че е постоянно зацепена незнам защо изобщо ме накараха да се кача на валовете им)Сега незнам какво да си мисля- дали тия от КАТ не ми прецакаха колата с появата на този шум или си е нормално и аз просто до сега не съм си правил експеримент да я натоварвам че да го чуя.Ако има някой нещо да сподели по темата моля да сподели.Шумът при натоварването е като триене на метал в метал-пискливо.Иначе си върви при нормално каране без никакви шумове.Аааа и да питам къде се намира виско муфата в предният или задният диференциал.При мене щумът идва сякаш от отзад-а може и да се придава по карданът и така да ми се струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #2 Отговорено 26 Ноември, 2009 Колега смени си маслото на задния диференциял с оригинално на хонда .И моето црв имаше такъв шум но се оправи след смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #3 Отговорено 27 Ноември, 2009 Абе маааму стара - има ли изобщо НЕсвирещ заден диференциал на CR-V / HR-V ? Ако случайно се появи някой - да се похвали Иначе маслото е 1 л. и струва около 28-30 кинта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #4 Отговорено 28 Ноември, 2009 Ох ! Не знам какво да ти кажа колега.Просто леко съм в паника да не би да са ми прецакали нещо в КАТ - дето ми завъртяха предните колела на валовете в една посока.Преди със Шатъла нямах никакви грижи-нито шум съм чувал нито пък е правил проблем на валовете.Незнам какво да си мисля вече.Днес чакам да ми се обадят от Еконта че си поръчах масло от Бултрако Honda DPS-май беше и ще видим какво ще се получи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #5 Отговорено 28 Ноември, 2009 (Редактирано) Колега, споко - не се шашкай! ...С горния си пост исках да кажа, че всички задни диференциали на CR-V / HR-V си скърцат по подразбиране, когато не им е сменяно маслото. Един вид характерна черта за въпросния диференциал (той при CR-V и HR-V е еднакъв). Едва ли са ти прецакали нещо в КАТ, така, че - спокйно. Смени маслото и виж как е - почти сигурно е, че ще се оправи Успех!P.S. Ей тука човека даже е заснел клип с детайлни обяснения как се сменя въпросния флуид: Редактирано 28 Ноември, 2009 от 100NX Golf Destroyer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #6 Отговорено 2 Декември, 2009 Днес смених маслото с оригинално от Бултрако но не такова каквото пише че трябва да се налее а някакво което било по добро DPS -F май беше Минах около 2-3 км и реших да пробвам на пълен волан с газ- и отново оня гаден стържещ звук Трябва ли да мина някакъв пробег че да подейства маслото или пак да си мисля, че ония от КАТ ми прецакаха колата с тия валове и да ходя да ги разхвърлям! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanov.bs 0 #7 Отговорено 3 Декември, 2009 Колега прегледай тези теми от руския форум.Надявам се да са ти полезни.Поздрави.тема 1тема 2тема 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #8 Отговорено 3 Декември, 2009 Благодаря колега!От цялата работа разбрах че понякога се налага и втора смяна.Въпросът ми е да пробвам ли вторият път с ATF-Z1 каквото го пише на самият диференциал или отново да наливам DPS-F Или да покарам малко така пък може и да се оправи?Старото масло което го източих си е чисто и прозрачно.Проблема е че колата е стояла почти 2 години без да се кара- дали може да има някакво значение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #9 Отговорено 7 Декември, 2009 Утре мисля да си поръчам от Бултрако ATF-Z1 да пробвам с него.Такова го пише и на самият диф. на табелка.Минах около 50-60 км с новото масло ама проблема със скърцането си го има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuntov_jr 15 #10 Отговорено 7 Декември, 2009 Взимай ATF-Z1 без да се замисляш. 28 лв/ литър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове