Jump to content
honda_25

На колко градуса отваря термостата?

Recommended Posts

Колеги, някой знае ли на колко градуса отваря термостата на Акорд с двигател F18A3? Взех два, които отварят на 82 и 88 градуса, не знам кой да монтирам. Ако някой знае и може да помогне, ще бъда благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в аутодата го дават 76-80 , ама sebulba ако го е гледал в мануал няма какво да се чудиш, кое е вярното ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в аутодата го дават 76-80 , ама sebulba ако го е гледал в мануал няма какво да се чудиш, кое е вярното :P

В аутодата гледах и видях същото, ако искаш може да кажеш на колегата да си вземе нов термостат !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
honda_25 написал си, че отварят на 82 и 88 градуса. Пробва ли го това или така пише на тях? Аз непременно бих пробвал на колко отварят в действителност. :P След това слагаш този, който е най-близко до желаната стойност (стига разликата да не е повече от 3-4 градуса). Аз бих проверил поне в още един източник, освен аутодата-та. Възползвай се от предложението на ms_auto.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега... дай номера на шасито и ще ти кажа точно с термостат на колко градуса колата е излезла от конвейра...

колеги мерси за бързите отговори на всички а относно номера на шасито той е : SHHCE7560WU033597 , за всеки случай да провери колегатане че не вярвам на другите колеги но да имам повече източници :P;):P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой би ли сподели каква ще бъде разликата ако сложи такъв, който отваря на по-висока температура примерно с 4-6 градуса?Аз си сложих с 4 градуса по-високо отварящ и не съм имал проблем, дори си мисля, че зимата ще е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От техническата документация за F18A3 :

 

76 - 80 гр. започва да отваря и при 90 гр. е напълно отворен.

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o значи и тоя път са познали в аутодата-та , ама не винаги е така .... хубаво е да се проверяват по-важните работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kalos с термостат, който отваря по-късно (на по-висока температура), вероятно ще имаш проблеми през лятото, а с такъв, който отваря на по-малко - през зимата. 4 градуса според мен са на границата на допустимото. Аз препоръчвам да си слагате термостат с определените от завода производител характеристики. Нямам нищо против да си експериментирате, само ще помоля да споделите после резултатите. Мисля, че ще са полезни. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да го сложа колеги и ще споделя наблюденията си какво става,но сега съм много зает тези дни, а и двата термостата си ги возя в багажника.пак благодаря на всички за съветите и мненията.!!!!

Редактирано от honda_25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен разлика никой няма да усети.Имах 1н проблем с прегряване на колата заради кофти гарнитура на глва и тогава доста пъти замервах на каква температура отваря термостата и какво пише на теблото.Стрелката на таблото си седи винаги на мястото без значение дали е ~80 или ~94 градуса. Така, че чак проблеми или такива работи не се надявайте :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kalos не разбрах какво точно си написал, но нали НЕ си искал да кажеш, че няма разлика, ако термостата трябва да отваря на 80 градуса, а ти си сложил такъв, който да отваря на 94 градуса? Как измери кога отваря термостата? Няма ралика м/у 80 и 94 градоса според уредата ти на таблото? Един и същ термостат отваря на различна температура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм искал да кажа това :blink:имах в предвид, че ако замениш термостата от 80 градуса на 84, най-вероятно няма и да разбереш по показанията на стрелката която е на теблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги сложих снощи термостата този който е на 82 градуса и днес като карах колата направо се изумих колко бързо влиза в нормален режим на работа двигателя,преди карам по 10-тина минути градско и не може да загрее както трябва да не кажа че почти не загрява,а сега за 5-6 мин. всичко е ок. и парно и дригателя си загряват както трябва. П.С. мерси на всички да съветите и отговорите който ми дадохте. :D;):D:D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не Ви болят кратуните...!!!

те кратуните се сменят :D Сложи ли си рекламата на предния капак ? ;)

 

Определено не е добре според мен да се слагат различни термостати. особено с по-висока Т. Защото го гледате така че се отваря малко по-късно, ама тази Т е началото на отваряне ! Докато се отвори на пълно, Т е съвсем друга .... да не говорим качествените продукти дето сигурно имат допуск 10 градуса ;) (в кръга на шегата) .

 

 

п.п. Мони , и с долната мисля от време на време :D:D :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е мерси колега за изчерпателния отговор но вече го сложих,така че като се стопли времето вероятно ще го сменя с такав какъвто трябва.а иначе си отварят и двата кръга,перката си включва,маркучите са си добре за сега всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ms_auto със сигурност си прав, че тр всичко да се подменя с това което са казали японците, но има и друга стана над която тр да се помисли, с времето термостата си променя характеристиките в доста големии граници и както знаем японците са предвидливо племе и са мислиси във всички аспекти т.е. има граници в които може да се варира.Аз съм с различен термостат от около 2 месеца и мога да се похваля, че всичко е наред а за по-бързо загряване на колата немога да твърдя, даже бих поспорил чисто теоритично :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...