sam 0 #1 Публикувано 18 Ноември, 2009 Смених термостата,обезвъздуших я, перката включва,но пак загрява,не знам вече какво да правя,ако някой може да помогне съм му благодарен предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 18 Ноември, 2009 да няма някаде по радиатора запушване(пробвай да разбереш дали радиатора загрява равномерно) или направо го свали и го прочисти.а да-след обезвъздушаването има ли течности като хората? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) като загрее нормално, пусне се перката и тн радиатора, горния и долния маркуч еднакво ли са топли(долния ще е малко по студен). имаш ли хубаво парно(ако не, имаш въздух в рад на парното), държи ли налягане системата(маркучте ти втвърдяват ли се до нормално ниво, не много твърди, не и меки)- ако не, имаш пропуск в системата, теч от някъде или капачката на рад не ти държи налягане. минава ли течност в разширтеля и при изстиване(без да отваряш капачката докато изстива колата)връща ли се обратно в системата? ако всичко това си е наред си за гарнитурка на главата.п.с.-изпреварих колегата едмундо -шегувам се че се сетих-водната помпа дали ти е в час Редактирано 18 Ноември, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #4 Отговорено 18 Ноември, 2009 Колега опитаи следното когато загрее опитаи при подаване на гас до около 2500-3000 оборота дали започва да сваля температурата! Ако сваля или си за водна помпа или е капачката а може и да е малко охладителната течност. Аз цяло лято се борих с подобен проблем и смених всичко освен капачката и гарнитурата. Но ако е гарнитура ще грее постояно. При мен проблема се реши след като баща ми размаза колата в крайпътно дърво за щастие без сериозни поражения по него. Ама тук вече навлизаме в друга тема Не ти пожелавам така да си оправяш колата ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове