ivelin85 116 #1 Публикувано 18 Ноември, 2009 колеги помагайте значи когато намалям скоростта това не става плавно а с някакво биене,което не се отразява на педала.говорих с познати казват че може да е от някой крив диск или барабан.знам,че при ABS се проявява такав вид спиране но при моята кола мисля,че ABS няма ,а тя е сивик от 98 година(няма криви дйанти или гуми) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #2 Отговорено 18 Ноември, 2009 Welcome to the clubВариант е оная машина на Дж. Баучер 1 в София, която стругова дисковете без да се свалят, но първо трябва да знаеш дали са в допуск (над 19мм дебелина) и дали разликата в дебелината е до 0,1мм в различните части на диска.А иначе бих приветствал препоръки за добри марки дискове в диапазона 60-100лв на парче, тъй като и аз имам същия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #3 Отговорено 18 Ноември, 2009 Ами аз след като си шлайфах дисковете се сдобих със "ABS ефекта" ... Не ми пречи, ама ме дразни и напролет сменявам дисковете с нови! . Иначе колега, щом казваш, че нямаш квиви дискове/джанти/гуми вероятно проблема ти е разбита предница - шарнири, втулки и прочие л!@#а ... Иди някъде да ти погледнат окачването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #4 Отговорено 19 Ноември, 2009 Ако са ти шлайфали дисковете на струг, свалени от колата и особено последователно от двете страни, съм чел че може да стане дори по-зле. Дисковете трябва да се шлайфат директно на главината, двустранно със специална машина (в сервизното ръководство на Сивика има 2 такива одобрени от Хонда).Проблема е, че такова шлайфане е 30лв на диск и цената продължава да расте всяка година , а това си е половин нов диск. Проблема е, че новия диск също може да "бие". Такъв вариант е предвиден в сервизното, а решението - пак шлайф директно на главината. От изчетеното по другите форуми виждам доста хора сложили нови дискове, които се оказват криви. Ситуацията е патова Най-добре ако може да се провери дали диска е в допуск - на свалена гума с микрометър поне на 8 позиции на диска (през 45 градуса) и на 1см навътре от външния ръб. Ако отклонението е зловещо - нов диск, ако не - шлайф. Освен това доколкото знам допуска на износване е 19мм, но не съм сигурен за всички дискове ли е това. Новия диск е някъде 20,9-21,1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #5 Отговорено 25 Юли, 2010 колеги днес си смених задните накладки и проблема с биенето е решен.като ги свалих се оказа,че накладките са неравномерно износени(отзад е с барабани).надявам се да съм бил полезен на някой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове