Jump to content
ivelin85

спирачките биене

Recommended Posts

колеги помагайте!!! значи когато намалям скоростта това не става плавно а с някакво биене,което не се отразява на педала.говорих с познати казват че може да е от някой крив диск или барабан.знам,че при ABS се проявява такав вид спиране но при моята кола мисля,че ABS няма ,а тя е сивик от 98 година(няма криви дйанти или гуми)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Welcome to the clubВариант е оная машина на Дж. Баучер 1 в София, която стругова дисковете без да се свалят, но първо трябва да знаеш дали са в допуск (над 19мм дебелина) и дали разликата в дебелината е до 0,1мм в различните части на диска.А иначе бих приветствал препоръки за добри марки дискове в диапазона 60-100лв на парче, тъй като и аз имам същия проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз след като си шлайфах дисковете се сдобих със "ABS ефекта" ... Не ми пречи, ама ме дразни и напролет сменявам дисковете с нови! ;). Иначе колега, щом казваш, че нямаш квиви дискове/джанти/гуми вероятно проблема ти е разбита предница - шарнири, втулки и прочие л!@#а ... Иди някъде да ти погледнат окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти шлайфали дисковете на струг, свалени от колата и особено последователно от двете страни, съм чел че може да стане дори по-зле. Дисковете трябва да се шлайфат директно на главината, двустранно със специална машина (в сервизното ръководство на Сивика има 2 такива одобрени от Хонда).Проблема е, че такова шлайфане е 30лв на диск и цената продължава да расте всяка година :) , а това си е половин нов диск. Проблема е, че новия диск също може да "бие". Такъв вариант е предвиден в сервизното, а решението - пак шлайф директно на главината. От изчетеното по другите форуми виждам доста хора сложили нови дискове, които се оказват криви. Ситуацията е патова :) Най-добре ако може да се провери дали диска е в допуск - на свалена гума с микрометър поне на 8 позиции на диска (през 45 градуса) и на 1см навътре от външния ръб. Ако отклонението е зловещо - нов диск, ако не - шлайф. Освен това доколкото знам допуска на износване е 19мм, но не съм сигурен за всички дискове ли е това. Новия диск е някъде 20,9-21,1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес си смених задните накладки и проблема с биенето е решен.като ги свалих се оказа,че накладките са неравномерно износени(отзад е с барабани).надявам се да съм бил полезен на някой

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...