Jump to content
Guest HondaFen

спортен вал за D15B2

Recommended Posts

Guest HondaFen

Здравейте всички. Дали някой знае има ли въобще произведено такова чудо, къде може да се намери, приблизителна цена и въобще всичко по темата. Просто се чудя как да се изцеди още някое конче от тоз мотор без да се пили и разни други такива гадни операции. Ако някой има информация по въпроса - ще се радвам да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Пич поразгледай раздела с техни4еските истории има доста изписано по въпроса за цеденето на коне специално за тоя мотор Д15Б2,от къде как и за6то и колкоУспех с търса4ката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Здравейте всички. Дали някой знае има ли въобще произведено такова чудо, къде може да се намери, приблизителна цена и въобще всичко по темата. Просто се чудя как да се изцеди още някое конче от тоз мотор без да се пили и разни други такива гадни операции. Ако някой има информация по въпроса - ще се радвам да сподели.Мисля и че се продаваше такъв скоро- провери в купува продава !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Здравейте всички. Дали някой знае има ли въобще произведено такова чудо, къде може да се намери, приблизителна цена и въобще всичко по темата. Просто се чудя как да се изцеди още някое конче от тоз мотор без да се пили и разни други такива гадни операции. Ако някой има информация по въпроса - ще се радвам да сподели.

<{POST_SNAPBACK}>

Здрасти.

Спортен вал и аз търсих и беше безуспешно. !!! Почти никъде не можах да намеря, а на малкото места където ми предложиха, режеха глави до кръста!

Иначе, за да искараш някой друг кон без да пипаш мотора мога и аз и доста хора тук да ти помогнем със съвети и не само. Моята D15B2-ка като я взех (сток) беше 90 коня, сега е 121 коня и върви доста прилично. Ускорението ми от 0-100 км/ч. е 8 и нещо сек, което за Хонда Сивик Седан с този мотор не е никак зле. По заводски данни на този автомобил е с 10 и нещо сек. от 0 до 100 км.ч. Двигателя е абсолютно сток и не е пипан, но около него съм сменил доста неща, за да постигна този ефект.

Между другото ако не си навид да сменяш инжекцията си, а искаш само да извадиш максимума от нея, колегата 1net може да ти помогне. Той до колкото чух скоро време ще има чип за този моно инжекцион с две дюзи с който си върви D15-ката. Също така е добре да знаеш, че този мотор носи на много промени и ти можеш да си ги планираш във времето според желанията и възмоностите си. Спокойно можеш да го направиш Vtec и да искараш 130-140 коня от него и то да е съвсем хуманно без да скъсяваш живота му. Аз самия се изомих какъв потенцял носи в себе си D15B2.

 

Ето ти и снимки, които отразяват промените:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

http://free.data.bg/demons/Honda/My%20Honda/Honda%20Civic%20(

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Demone, ще кажеш ли откъде пазаруваш, че и аз мисля да слагам подобни нещица по колата (кабели, exhaust, филтър и др.) ама нещо не мога да намеря магазин с поносими цени (или поне с поносима доставка до България)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Между другото ако не си навид да сменяш инжекцията си, а искаш само да извадиш максимума от нея, колегата 1net може да ти помогне.

Аз по принцип съм се решил промяната и се свързах с колегата 1Net, между другото чакам отговор от него на ЛС. Съвсем скоро ще я трансформирам с негова помощ. За спортния вал се заинтерисувах само фиктивно за сега, че дочух едни космически цени, от които ми се зави свят, ама попадне ли ми нещо читаво на приемлива цена - и тва ще направя. Demon я пусни снимки на твойте гърнета, имаше някъде, ама не ми се отварят.Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Link: Спортен вал за D13B2!

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=4100

 

пробвай тук !!!  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, виж за кой двигател става въпрос: D13B2, а ние говорим за D15B2!

 

Demone, ще кажеш ли откъде пазаруваш, че и аз мисля да слагам подобни нещица по колата (кабели, exhaust, филтър и др.) ама нещо не мога да намеря магазин с поносими цени (или поне с поносима доставка до България)

За съжаление няма евтин тунинг. Аз генерацията си я правих сам и пак си излезна скъпа.

Най-добре се свържи със Surr3al, може да ти помогне с някой части. На мен гърнето ми е скъпо. Има обшивка от истински кърбон и е на Тайгър. Марково, пълна неръждавейка, ама си е цифра. Тогава като го взимах пича не се мяркаше по форума и нямах много избор и се изръсих доста.

 

Аз по принцип съм се решил промяната и се свързах с колегата 1Net, между другото чакам отговор от него на ЛС. Съвсем скоро ще я трансформирам с негова помощ. За спортния вал се заинтерисувах само фиктивно за сега, че дочух едни космически цени, от които ми се зави свят, ама попадне ли ми нещо читаво на приемлива цена - и тва ще направя.

Demon я пусни снимки на твойте гърнета, имаше някъде, ама не ми се отварят.

Мерси предварително.

Свързал си се с правилния човек значи :D

Две от снимките се виждат по-горе в темата. На едната личи накрайника на задното гърне, а на другата се вижда изолирания колектор, който се спуска от двигателя. Това са останалите снимки от генерацията, повече не съм снимал:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Две от снимките се виждат по-горе в темата. На едната личи накрайника на задното гърне, а на другата се вижда изолирания колектор, който се спуска от двигателя. Това са останалите снимки от генерацията, повече не съм снимал:

E та те стигат да разгледам как изглеждат. Тва ще го мисля, ама я кажи тая снадка на тръбата на спортния филтър само снаднака ли е или има и няква клапа вътре? Щот при мен се получи кофти ефект - взе да глъхне между 2500~3500 оборота при подаване на повече газ. Предполагам че тоя момент се дължи на многото въздух който се вкарва, ама може и да не е тва, та май-май ще си сложа оригиналния за сега. Вярно че филтъра е ментак, и е вързан директно на тръбата, ама така направен филтър на старата ми кола имаше невероятен ефект. Взе да се изстрелва както никога преди, а и разхода ми свали. Ама това е минало, сега мисля как да накарам тия 90 кончета да се позабързат малко :rolleyes: Та ако има някаква тайна за правията на филтъра, Demon, ще съм благодарен да споделиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Две от снимките се виждат по-горе в темата. На едната личи накрайника на задното гърне, а на другата се вижда изолирания колектор, който се спуска от двигателя. Това са останалите снимки от генерацията, повече не съм снимал:

E та те стигат да разгледам как изглеждат. Тва ще го мисля, ама я кажи тая снадка на тръбата на спортния филтър само снаднака ли е или има и няква клапа вътре? Щот при мен се получи кофти ефект - взе да глъхне между 2500~3500 оборота при подаване на повече газ. Предполагам че тоя момент се дължи на многото въздух който се вкарва, ама може и да не е тва, та май-май ще си сложа оригиналния за сега. Вярно че филтъра е ментак, и е вързан директно на тръбата, ама така направен филтър на старата ми кола имаше невероятен ефект. Взе да се изстрелва както никога преди, а и разхода ми свали. Ама това е минало, сега мисля как да накарам тия 90 кончета да се позабързат малко :rolleyes: Та ако има някаква тайна за правията на филтъра, Demon, ще съм благодарен да споделиш.

<{POST_SNAPBACK}>

Няма тактика :D Аз с предполагам същия филтар ментак като твоя на моята д15-ка цяла зима карах просто вързан към тръбата и сравнение с оригиналния филтър разлика имаше.Но лятото го махнах понеже вече ми пречеше :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Няма тактика  Аз с предполагам същия филтар ментак като твоя на моята д15-ка цяла зима карах просто вързан към тръбата и сравнение с оригиналния филтър разлика имаше.Но лятото го махнах понеже вече ми пречеше 

Не си много конкретен, колега. Каква точно разлика, и какво точно имаш в предвид под ПРЕЧЕНЕ за лятото. Не ти ли се е случвало да ти глъхне както съм описал нещата при мен? Ако някой има идея от какво може да се получава това заглъхване при 2500~3500 оборота - да пише. Само знам че започна да се получава след като сложих спортния филтър. Thenk You People :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Питанка: Каква е тази генерация-правена или фабрична? Ако е правна-може ли да се поръча, а ако е фабрична колко струва?С какво по-точно тези колектори подобряват(покачват(с колко)) мощноста?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

правена е.Ако искаш купешка, питай surr3a1. последния път спомена ориентировъчна цена от 300лвсложи си и 50-100лв за бинт.интересното е че на д15 тези колектори дават прилични резултати, но интересното идва като техния резултат се комбинира с пълния инжекцион.Това диване ДЕМОН-а има вече и скок на момента на високи обороти и това НЕ Е от инжекциона, а от гадните му колектори..... При мен такъв скок няма :rolleyes: При моно-инжекциона, резултатът е увеличение на въртящия момент в целия диапазон, но без особена промяна в разпределението му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Виж моята е D14A1 dual karb. Та при мен може ли да има ефект?И нещо друго тоя вал (Спортен вал за D13B2) възможно ли е да ми припасни и ако е така какъв ще е ефекта? Иоще едно въпросче по какво да го позная този вал..............?МНОГО БЛАГОДАРЯ- предварително! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

що бе ? мойта върви много добре и без сп. вал :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Д14 е сигурно най-непознатия ми двигател :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

еееееееее питай - да ти кажа :D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Да бе тя за вървенето си върви super.(като изключим, че тампона на карбуратора е цакан, но е вече на дневен ред) ама дали може да се изцеди още ............? С разхода нещо неможем да се разберем над 10/100 градско ама предполагам, че с тампона малко ще се стабилизира или не......... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Две от снимките се виждат по-горе в темата. На едната личи накрайника на задното гърне, а на другата се вижда изолирания колектор, който се спуска от двигателя. Това са останалите снимки от генерацията, повече не съм снимал:

........ ама я кажи тая снадка на тръбата на спортния филтър само снаднака ли е или има и няква клапа вътре? Щот при мен се получи кофти ефект - взе да глъхне между 2500~3500 оборота при подаване на повече газ. ............ Вярно че филтъра е ментак, и е вързан директно на тръбата, ама така направен филтър на старата ми кола имаше невероятен ефект. ............

<{POST_SNAPBACK}>

Аз съм писал 100-тици пъти за ментетата филтри и няма да се повтарям отново. Ако искаш чети старите теми за спортен въздушен филтър. Накратко: филтъра трябва да е марков. Моята тръба е от неръждаема стомана, а това е само селиконова снадка. Няма никакви клапи освен дроселовата, която си е на инжекцията и няма нищо общо с това. Смени "спортния филтър" с който си в момента с истински спортен филтър и после пиши и търси разлики. :D Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Публикувано изображение

добре обаче ако се полва това нещо,където няма нито филтър нито нищо какво става?

или се ползва само за бегачки на пистата? по списанията съм виждал че има и такива за ежедневна употреба ама според мен ще се нафрашка веднага с боклуци. :P

междудругото това е crx с мотор k20 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Няма тактика  Аз с предполагам същия филтар ментак като твоя на моята д15-ка цяла зима карах просто вързан към тръбата и сравнение с оригиналния филтър разлика имаше.Но лятото го махнах понеже вече ми пречеше 

Не си много конкретен, колега. Каква точно разлика, и какво точно имаш в предвид под ПРЕЧЕНЕ за лятото. Не ти ли се е случвало да ти глъхне както съм описал нещата при мен?

Ако някой има идея от какво може да се получава това заглъхване при 2500~3500 оборота - да пише. Само знам че започна да се получава след като сложих спортния филтър. Thenk You People :drunk:

<{POST_SNAPBACK}>

Аз първо не разбирам точко какво заглъхване имаш :bounce: При мене нямаше никакво заглъхване , газ и след 3000 оборота се изстрелва до към 7000 !!! Или иначе д15-ки без модификации си имат внедрено заглъхване преди 3000 оборота което ги прави по-икономични или считай , че ако караш на 2000 оборота и натиснеш педала до дупка няма да получиш моментално ускорение , а леко заглъхване ( може и да е силно в зависимост състоянието на колата ) и след това ускорение !!! Сега като карам с оригиналния си филтър подобно заглъхване също има , но прехода след 3000-3500 оборота е много малък и ако не знаеш как е било преди ( със спортен филтър ) не се забелязва.Сега ти като си си сложил спортния филтър усещаш разлика ( в началото е осезаема ) отколкото с оригиналния , и предполагам усещаш все пак някаква разлика в ускорението :fun: Ако филтъра ти е такъв като този значи трябва да ми дадеш да се кача за да ти кажа дали е нормално или имаш друг проблем :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

добре обаче ако се полва това нещо,където няма нито филтър нито нищо какво става?

или се ползва само за бегачки на пистата? по списанията съм виждал че има и такива за ежедневна употреба ама според мен ще се нафрашка веднага с боклуци. ;)

междудругото това е crx с мотор k20 :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

тоз CRX едва ли е за ежедневна употреба (иначе е голям убиец!)

така тез тромпети ще смучат горещ въздух от зад радиатора, което не е много добра идея. слага се една голяма кутия около тромпетите и с airbox или обикновен филтър им се носи въздух от студено място.

То има и едни големи филтри като пита за мед дето ги 'обвива'

 

а за ежедневна кола, той и омбре кара акордеона без филтър ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Аз първо не разбирам точко какво заглъхване имаш  При мене нямаше никакво заглъхване , газ и след 3000 оборота се изстрелва до към 7000  Или иначе д15-ки без модификации си имат внедрено заглъхване преди 3000 оборота което ги прави по-икономични или считай , че ако караш на 2000 оборота и натиснеш педала до дупка няма да получиш моментално ускорение , а леко заглъхване ( може и да е силно в зависимост състоянието на колата ) и след това ускорение  Сега като карам с оригиналния си филтър подобно заглъхване също има , но прехода след 3000-3500 оборота е много малък и ако не знаеш как е било преди ( със спортен филтър ) не се забелязва.Сега ти като си си сложил спортния филтър усещаш разлика ( в началото е осезаема ) отколкото с оригиналния , и предполагам усещаш все пак някаква разлика в ускорението  Ако филтъра ти е такъв като този значи трябва да ми дадеш да се кача за да ти кажа дали е нормално или имаш друг проблем 

Филтъра ми е същия боклук. Просто се изненадвам че на старата ми кола имаше отличен резулта, а на хондата едвааааам се усети. Сигурно е нормално при положение че тя и така си върви, а колкото до заглъхването явно е така. Просто в началото не съм обърнал внимание щот дълго време карах служебен дизел и хондьо ми се стори пършинг. В последствие като свикнах започнах да забелязвам разни факти и си помислих че съм я спънал с тоя ментак филтър ама не. Просто ако има начин тоз момент на забавяне да се избегне ще е много яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

.........иначе д15-ки без модификации си имат внедрено заглъхване преди 3000 оборота което ги прави по-икономични или считай , че ако караш на 2000 оборота и натиснеш педала до дупка няма да получиш моментално ускорение , а леко заглъхване.............

..........Просто ако има начин тоз момент на забавяне да се избегне ще е много яко.

<{POST_SNAPBACK}>

Сложи си чип и ще се оправи. Свържи се с 1net и виж до къде е докарал работата с чипа за моно инжекцията за Д15Б2 и може да се уредиш в скоро време :lol:

Като се замисля сега, в началото като си взех сивика май имаше нещо подобно до към 3000 оборота и след това все едно се отпушваше. Сега след всички модификации от одавна съм забравил за това време и превключвам на 2500 оборота дори и по баири. Същевременно се движа с автотрафика или понякога го изпреварвам. Не мога да се оплача.......само ако срещна Емо някъде....... и той уж не карал бързо, а прелита покрай мен и после ми вика, че съм бил като бабичка :cool::lol:;) Казал съм му аз, че много му тежи крака на диването, ама не ме чува :lol:

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:lol: Ванкаааааа :cool:ХондаФен май много скоро ще забрави за проблемите с моно-инжекцията :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

:lol: Ванкаааааа :lol:

ХондаФен май много скоро ще забрави за проблемите с моно-инжекцията :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Абе ще разберат всички къде е истината :cool:;) Разликата е огромна наистина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Казал съм му аз, че много му тежи крака на диването, ама не ме чува  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

тежи му десния само ... левия му е много лекичък даже, с тоз съединител ... те top fuel драгстерите имат по-меки съединители

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

ХондаФен май много скоро ще забрави за проблемите с моно-инжекцията

Силно се надявам да е наистина мнооо скоро, че вече съм се наточил на оная 318i. :cool: Надявам се да се справиш за един ден със всичко, включително и практически тест на пътя. Най ми е мътно относно чиповете и софтуера, та дано няма некви бъгове, че в пловдив няма кой до го вдяне. Ама разчитам че 1Net знае кво прави - още повече че не е сефте. Доверявам се напълно. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

имаш моралната и духовна подкрепа от всички Майни :cool: и да я покайш на клубната сбирка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

HondaFen,не забравяй да сложиш резунатор на мястото на катализатора. Просто забравих да ти напиша по-горе. Аз като взех моя сивик, това беше първото нещо, което направих и много усезаемо усетих разликата. На нашите 10+ годишни Хондички, катализаторите от одавна са задръстени и за смяна.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

не забравяй да сложиш резунатор на мястото на катализатора. Просто забравих да ти напиша по-горе. Аз като взех моя сивик, това беше първото нещо, което направих и много усезаемо усетих разликата. На нашите 10+ годишни Хондички, катализаторите от одавна са задръстени и за смяна.

Имам го в предвид, DEMON, просто време не ми остава, ама сега в събота смятам да я вкарам в бокса, че имам едни тампони за смяна. Смятам да се погрижа и за катализатора. Мерси за съвета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

имаш моралната и духовна подкрепа от всички Майни  и да я покайш на клубната сбирка 

Мерси, колега. Ще имам в предвид да я покажа като се приключи с правията. Мнооо ясно че ще се изфукам пред съмишленици. Другите няма да могат да оценят. Имам познати които ми викат "ТИ СИ ЛУД!!!" итн. ама нека. Кефа няма цена нали... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...