rendz 2 #1 Публикувано 14 Ноември, 2009 Здравейте, от вчера ми излезе един проблем. Сутринта на първия светофар спирам си и оборотите нагоре, викам обърках педала... да, ама не ... Това става на стрелката на термостата на синята линийка. След подаване на гас и отпускане оборотите подскачат веднъж и после надоло до към 900rpm.След като загрее почва по-интересният ефект на празния ход 1000-1500-1000-1500...Грешки в компютъра няма.Мотора е d14a2.След като попрочетох за възможни проблеми направих следното:1. Почистих IACV със спрей за почистване на спирачки - няма промяна2. Разкачих ламбда сондата - няма промяна3. Смъкнах на TPS болта за долна граница от 0.52 на 0.50V, беше пипан при монтаж на климатик - няма промяна4. Проверих Fast Idle Thermo Valve дали като е загрял не смуче въздух и той да прави мизерията, но за 3-4сек едвам ми правеше вакуум на пръста, и докато е запушен никаква ралика5. Разкачих IACV - 800rpm !Въпросите ми са:1. Защо на инфоборд лабдата (O2?) показва при стабилни и нестабилни обороти стойностти вариращи от 0.2-0.9V и това се мени в рамките на секунда и нещо.2. Каква е функцията на IACV, икономия и екология, както и ламбдата?3. Кой контролира IACV? ECM?4. Какво следва? Елкон?мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 14 Ноември, 2009 Това е по 2 и 3, но плаче за превод... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #3 Отговорено 14 Ноември, 2009 (Редактирано) мерси, колега, ще се образовам.предималко бях на тест драйв с изключено iacv - оказа се, че хич не е безполезно... докато загрее двигателя не знаеше хич какво да прави, а докато карах, и пусна без гас на скорост, забиваше муцуна, закачих го отново и сега е ок, 12-а км. нямаше и помен от проблема Редактирано 14 Ноември, 2009 от rendz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове