teror1sta 43 #1 Публикувано 2 Ноември, 2009 леко съм се вкарал в някакъв филм. И се чудя някой слагал ли е въпросното нЯщо и какъв е бил резултата. Също някой ако е срещал из другите форуми мнения и тестове (ако има графики ще е най - добре) ще съм благодарен да постне някое линкче. благодаря предварително на всички помогнали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #2 Отговорено 2 Ноември, 2009 ето какво намерих аз http://www.jdmuniverse.com/forums/honda-ci...l-si-d16z6.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 2 Ноември, 2009 Разликата със скунк миля че е около 50$,преди поне аз се чудих много ,и в крайна сметка се спрях на скунк ,другото което е на ОБХ рънърите са прекалено къси ,което го прави подходящ за много по големи работни обороти от които работи Д серията /по подходящ е за турбо защото са мн къси ,а там вече е различна работата/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #4 Отговорено 2 Ноември, 2009 и на мен ми е интересно защото преди и аз бях искал да си купувам подобно всм. к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #5 Отговорено 2 Ноември, 2009 Аз до колкото съм чел всмукателя не трябва да е гладък нито вътре нито отвън.Този вариант с тънкостен според мен ще е неудачен,ще е като магнит за горещия въздух излъчван от двигателя а това води до лоши резултати.Другото което е ще е правен ейтака без никакви сметки а ако ще е така не виждам проблем да си го направиш сам за без пари като си срежеш твоя.Моето мнение е че не става и само дино графика може да ме накара да си променя мнението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 2 Ноември, 2009 само дино графика може да ме накара да си променя мнението и аз това се надявам да извадим от някъде ама ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qni 26 #7 Отговорено 2 Ноември, 2009 (Редактирано) не разбирам много , но тук има някои графики специално за SKUNK 2, може и да ви помогнат Редактирано 2 Ноември, 2009 от qni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #8 Отговорено 3 Ноември, 2009 Поне според тези графики само интейка качва 8 whp i 11 nM ...... na b18c stock ... Hmmmmm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 4 Ноември, 2009 сега се разрових в сайта на ОВХ и такъв не намерих вътре. Имаше за Д-серия но всичките бяха алуминиеви. Пак бяха с толкова къси рънари , но колекторите нямаха нищо общо с това (на вид и на цена) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #10 Отговорено 4 Ноември, 2009 Незнам но доколкото съм запознат късите рънъри са си за много високи рпм,а дългите за по-ниски .За справка разгледай еделброк или скунк да сравниш тяхните дължини /едвали са по неразбиращи/ а всички турбо колектори са с много къси рънъри. Този незнам колко е оригинален сега и аз ще разгледам но може би ще е най удачен за турбо кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 15 Ноември, 2009 след дълго търсене нищо не намерих добре че Хондю ми прати един линк (който запилях ), в който имаше 2 всмукателя. Единия беше с къси рънари , а другия с дълги . Късите бяха горе долу като тези на снимката която съм качил и там беше описано че са за над 8000 оборота . Дългите бяха от 4500 до 8000 + (по спомен) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 15 Ноември, 2009 ами то това ти го казах още в началото,къси рънъри са за турбо коли или за коли с много голям оборот.Колкото е по дълъг рънъра кривата на мощноста се мести в ниските рпм. Има смукатели блокс които са с дълги рънъри като при скунк и еделброк. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 15 Ноември, 2009 то това с дължината всеки го знае. Въпроса беше "колко " дълги / къси в какви обороти. последно се спрях на : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #14 Отговорено 15 Ноември, 2009 това не е ли блокс? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 15 Ноември, 2009 знам ли . Пише "HONDA CIVIC 92-00 SOHC D15b D16Y8 D16Z6 INLET MANIFOLD " от там нататък трябва с кристалната топка да гадая. като дойде и има някакви обозначения ще пиша какъв е точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #16 Отговорено 15 Ноември, 2009 ми в най-лошия случай ще е XS power доколкото знам и те правиха едно време по турбо китове слагаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #17 Отговорено 18 Ноември, 2009 Колеги аз съм с Blox на д15з6 и разлика се усеща доста като най силно впечатление ми направи това, че колата не умира при 7500 а към 8000което е доста добро постижение.Незнам дали правилата го позволяват, но след 1-2 седмици ще имам за продаване точно такъв всмукател, може да видите темата ми в раздел продава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #18 Отговорено 18 Ноември, 2009 а защо след 1 2 седмици ще сменяш твоя ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #19 Отговорено 19 Ноември, 2009 ще сменям мотора с B серия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #20 Отговорено 19 Ноември, 2009 Go "K" series Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #21 Отговорено 21 Ноември, 2009 Go "K" series взех колетора ама на него няма и помен от марка. Така на външен вид е 1:1 с Blox, и най -вероятно си е такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #22 Отговорено 21 Ноември, 2009 тези стърчащите пишки за вакумите така ли са разположени като на снимката и така ли са размерите 1-по малък и 2 по-големи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #23 Отговорено 22 Ноември, 2009 същия като на снимката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #24 Отговорено 22 Ноември, 2009 Сигурно е блокс или друго копие на скунк2 моя дойде в кашон на блокс и тунинг лепенки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chicho 8 #25 Отговорено 5 Декември, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Flow-A...sQ5fAccessoriesето на какво попаднах днес,струва ми се добра цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #26 Отговорено 5 Декември, 2009 (Редактирано) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Flow-A...sQ5fAccessoriesето на какво попаднах днес,струва ми се добра ценаАко сънуваш охлюви е ок, ама за атмосферка не става с тези къси рънъри. Като цяло ми изглежда пълен шит.п.п. За твоя мотор имам странното чувство, че не става bolt-on, ще трябва преправяне. Този е за едновалови Д-серии. Редактирано 5 Декември, 2009 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #27 Отговорено 5 Декември, 2009 Тъкмо това щеше да напиша и аз,но видях че си ме изпреварил Наистина момчета вместо да си давате парите за уж подобряване на колата ,наи-добре се консултирайте с някой по-разбиращ,за да нестава така че парите да заминат на вятъра и да се чудиде защо се влошава колата .ПП: Няма нищо срамно да се пита/така човек се учи от грешките и опита на друг,по срамно е да не се пита и да се имаме за вещи/ Това го пиша не за колегата а по принцип за всички нас,аз питам че понякога и досаден ставам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chicho 8 #28 Отговорено 6 Декември, 2009 Тъкмо това щеше да напиша и аз,но видях че си ме изпреварил Наистина момчета вместо да си давате парите за уж подобряване на колата ,наи-добре се консултирайте с някой по-разбиращ,за да нестава така че парите да заминат на вятъра и да се чудиде защо се влошава колата .ПП: Няма нищо срамно да се пита/така човек се учи от грешките и опита на друг,по срамно е да не се пита и да се имаме за вещи/ Това го пиша не за колегата а по принцип за всички нас,аз питам че понякога и досаден ставам колега,за това и аз питам,не искам да метна някви 300лв и после да се 4удя наистина що не варви колата,нещо като реша питам,понеже знам тук в форума има доста разбираши хорапоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове