Jump to content
teror1sta

Obx High Flow Air Intake Manifold

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

 

леко съм се вкарал в някакъв филм. И се чудя някой слагал ли е въпросното нЯщо и какъв е бил резултата. Също някой ако е срещал из другите форуми мнения и тестове (ако има графики ще е най - добре) ще съм благодарен да постне някое линкче.

благодаря предварително на всички помогнали :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата със скунк миля че е около 50$,преди поне аз се чудих много ,и в крайна сметка се спрях на скунк ,другото което е на ОБХ рънърите са прекалено къси ,което го прави подходящ за много по големи работни обороти от които работи Д серията /по подходящ е за турбо защото са мн къси ,а там вече е различна работата/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми е интересно защото преди и аз бях искал да си купувам подобно всм. к. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото съм чел всмукателя не трябва да е гладък нито вътре нито отвън.Този вариант с тънкостен според мен ще е неудачен,ще е като магнит за горещия въздух излъчван от двигателя а това води до лоши резултати.Другото което е ще е правен ейтака без никакви сметки а ако ще е така не виждам проблем да си го направиш сам за без пари като си срежеш твоя.Моето мнение е че не става и само дино графика може да ме накара да си променя мнението ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само дино графика може да ме накара да си променя мнението ;)

и аз това се надявам да извадим от някъде ама .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбирам много ;) , но тук има някои графики специално за SKUNK 2, може и да ви помогнат

Редактирано от qni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне според тези графики само интейка качва 8 whp i 11 nM ...... na b18c stock ... Hmmmmm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега се разрових в сайта на ОВХ и такъв не намерих вътре. Имаше за Д-серия но всичките бяха алуминиеви. Пак бяха с толкова къси рънари , но колекторите нямаха нищо общо с това (на вид и на цена) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам но доколкото съм запознат късите рънъри са си за много високи рпм,а дългите за по-ниски .За справка разгледай еделброк или скунк да сравниш тяхните дължини /едвали са по неразбиращи/ а всички турбо колектори са с много къси рънъри. Този незнам колко е оригинален сега и аз ще разгледам но може би ще е най удачен за турбо кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след дълго търсене нищо не намерих ;) добре че Хондю ми прати един линк (който запилях :dry: ), в който имаше 2 всмукателя. Единия беше с къси рънари , а другия с дълги . Късите бяха горе долу като тези на снимката която съм качил и там беше описано че са за над 8000 оборота . Дългите бяха от 4500 до 8000 + (по спомен)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то това ти го казах още в началото,къси рънъри са за турбо коли или за коли с много голям оборот.Колкото е по дълъг рънъра кривата на мощноста се мести в ниските рпм. Има смукатели блокс които са с дълги рънъри като при скунк и еделброк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то това с дължината всеки го знае. Въпроса беше "колко " дълги / къси в какви обороти.

 

последно се спрях на :

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) знам ли . Пише "HONDA CIVIC 92-00 SOHC D15b D16Y8 D16Z6 INLET MANIFOLD " от там нататък трябва с кристалната топка да гадая. като дойде и има някакви обозначения ще пиша какъв е точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми в най-лошия случай ще е XS power ;) доколкото знам и те правиха едно време по турбо китове слагаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм с Blox на д15з6 и разлика се усеща доста като най силно впечатление ми направи това, че колата не умира при 7500 а към 8000което е доста добро постижение.Незнам дали правилата го позволяват, но след 1-2 седмици ще имам за продаване точно такъв всмукател, може да видите темата ми в раздел продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо след 1 2 седмици ще сменяш твоя ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Go "K" series ;)

:) взех колетора ама на него няма и помен от марка. Така на външен вид е 1:1 с Blox, и най -вероятно си е такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези стърчащите пишки за вакумите така ли са разположени като на снимката и така ли са размерите 1-по малък и 2 по-големи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същия като на снимката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е блокс или друго копие на скунк2 :lol:моя дойде в кашон на блокс и тунинг лепенки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Flow-A...sQ5fAccessoriesето на какво попаднах днес,струва ми се добра цена

Ако сънуваш охлюви е ок, ама за атмосферка не става с тези къси рънъри. Като цяло ми изглежда пълен шит.п.п. За твоя мотор имам странното чувство, че не става bolt-on, ще трябва преправяне. Този е за едновалови Д-серии. Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо това щеше да напиша и аз,но видях че си ме изпреварил :lol: Наистина момчета вместо да си давате парите за уж подобряване на колата ,наи-добре се консултирайте с някой по-разбиращ,за да нестава така че парите да заминат на вятъра и да се чудиде защо се влошава колата .ПП: Няма нищо срамно да се пита/така човек се учи от грешките и опита на друг,по срамно е да не се пита и да се имаме за вещи/ Това го пиша не за колегата а по принцип за всички нас,аз питам че понякога и досаден ставам :ghost:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо това щеше да напиша и аз,но видях че си ме изпреварил :D Наистина момчета вместо да си давате парите за уж подобряване на колата ,наи-добре се консултирайте с някой по-разбиращ,за да нестава така че парите да заминат на вятъра и да се чудиде защо се влошава колата .ПП: Няма нищо срамно да се пита/така човек се учи от грешките и опита на друг,по срамно е да не се пита и да се имаме за вещи/ Това го пиша не за колегата а по принцип за всички нас,аз питам че понякога и досаден ставам :drunk:

колега,за това и аз питам,не искам да метна някви 300лв и после да се 4удя наистина що не варви колата,нещо като реша питам,понеже знам тук в форума има доста разбираши хорапоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...