Jump to content
Guest Memphis

civic за въпрос

Recommended Posts

Guest Memphis

първо здравеите на всички туко що си продадох астричката и искам да се мятам на сивик 5 генерация:) та значи разбрах че има 2 двигателя 1.5 16в единия с 2 моноблока а другия пълна инжекция искам да попитам кои двигател е по добър и харчи по малко!!кои ще ми препоръчате да търся,предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

първо здравеите на всички туко що си продадох астричката и искам да се мятам на сивик  5 генерация:)  та значи разбрах че има 2 двигателя 1.5 16в единия с 2 моноблока а другия пълна инжекция искам да попитам кои двигател е по добър и харчи по малко!!кои ще ми препоръчате да търся,предварително благодаря

<{POST_SNAPBACK}>

Здравей, и добре дошъл!От астра на Сивик?Браво правилен ход ;)

 

ПП:Гледам ника ти и се чудя имаш ли нещо общо с човека който прави тунинг на фотошопа?Питам защото съм виждал много яки картини на българин с марка:Memphis Tuning... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nta

D15B2 е кажи речи най-разпространения двигател на 5та генерациятова е двигателя, който ми се струва, че ти му казваш "с два моноблока", аз си му викам на галено стерео инжекцион, ама то пак си е моно.90кс, добра динамика, добър разход - 5.5-6 на дълго 7-8-9-15 в софийските задръствания и в зависимост от това как карашаз съм с такава сладурана вече 4 години и не съм имал почти никакви гриживърху другите двигатели, които те интересуват нямам наблюдение, но все пакима, макар и доста рядко доколкото знам, 1.5 VTEC-Е двигател слаган на 5 генерация, но поради специфичните си катализатор и ламбда сонда, които поради годините на колата и качеството на БГ бензина създават проблеми, аз лично не бих си го взел, иначе много готин двигател ама не е за БГот трета страна май че има и 1.5 VTEC който не е Е (economic) и трябва да е доста хубав, но за този съвсем нямам наблюдения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

лично мнение: избягвай икономичния втекима още един 1.5 16в пълен инжекцион, но той се слага само на купета....Взимай Д15Б2 ( моно инжекцион - 90 коня) и като им се нарадваш, събираш още 5-600лв и те правим на пълен инжекцион: 103+ коня :)хубавото на д15-ката е че фабрично си е слаб двигател, но с малко парички можеш бая да го наточиш :)само намери запазена машина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

...

 

има, макар и доста рядко доколкото знам, 1.5 VTEC-Е двигател слаган на 5 генерация, но поради специфичните си катализатор и ламбда сонда, които поради годините на колата и качеството на БГ бензина създават проблеми, аз лично не бих си го взел, иначе много готин двигател ама не е за БГ

 

...

<{POST_SNAPBACK}>

Някой може ли да ме осветли какви проблеми правят катализатора и ламбда сондата. И колко често. Четох някакав пост че ламбда сондатата е около 200 лв. Ако е само това не е толкова страшно?

 

Катализатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Memphis

благодаря на всички за отговорите! :beer: нямам нищо общо с този дизаинер memphis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nta

Някой може ли да ме осветли какви проблеми правят катализатора и ламбда сондата. И колко често. Четох някакав пост че ламбда сондатата е около 200 лв. Ако е само това не е толкова страшно?

 

Катализатора?

<{POST_SNAPBACK}>

по спомен, мисля че Омбре ми беше казал 270 лв за ламбдата, сигурно може и по-евтино да се намери обаче

 

за катализатора - има няколко поста по темата

все пак - катализатора на VTEC-E двигателя е точно на изпускателните колектори или както там се казват, а не като на другите по-нататък по генерацията. така че не можеш просто да го изрежеш и смениш с тръба, а трябва да се "избуши" или да си купиш нов, което е майка си и баща си като цена

 

някой да ме поправи, ако греша

Редактирано от nta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Нека да каже някой с 1.5 VTEC-E, какъвто е и моя дали е имал проблеми?Аз мога да кажа че колата е доста пъргава и икономична. Разбира се винаги може да се желае още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

лично мнение: избягвай икономичния втек

има още един 1.5 16в пълен инжекцион, но той се слага само на купета....

Взимай Д15Б2 ( моно инжекцион - 90 коня) и като им се нарадваш, събираш още 5-600лв и те правим на пълен инжекцион: 103+ коня :)

хубавото на д15-ката е че фабрично си е слаб двигател, но с малко парички можеш бая да го наточиш ;)

само намери запазена машина!

<{POST_SNAPBACK}>

Абсолютно подкрепям това мнение ,особенно като се има предвид кой го е дал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

айде весели празници на всички и 1 въпрос. при кого требе да си закарам колицата (кончерто-д15б2) за да стане пълна инжекция? 500 - 600 лв ги давам веднага но на пролет че съм от Разград и сега не ми се пътува много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

айде весели празници на всички и 1 въпрос. при кого требе да си закарам колицата (кончерто-д15б2) за да стане пълна инжекция? 500 - 600 лв

 

Весели празници. Обърни се към 1net :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

 

Някой може ли да ме осветли какви проблеми правят катализатора и ламбда сондата. И колко често. Четох някакав пост че ламбда сондатата е около 200 лв. Ако е само това не е толкова страшно?

 

Катализатора?

<{POST_SNAPBACK}>

по спомен, мисля че Омбре ми беше казал 270 лв за ламбдата, сигурно може и по-евтино да се намери обаче

 

за катализатора - има няколко поста по темата

все пак - катализатора на VTEC-E двигателя е точно на изпускателните колектори или както там се казват, а не като на другите по-нататък по генерацията. така че не можеш просто да го изрежеш и смениш с тръба, а трябва да се "избуши" или да си купиш нов, което е майка си и баща си като цена

 

някой да ме поправи, ако греша

<{POST_SNAPBACK}>

Интересува ме дали аз направих грешка като отрязох катализатора и на местото му поставих !! Резонаторно гьрне !!! .... Двигателя ми е D16Z6 VTEC !!! До колкото сьм 4ул това е много добро решение ... резонаторното гьрне си олавя ударите от двигателя ,а избушения катализатор суши двигателя .... това са ми го казвали .... аз преди 5 дена отрязах катализатора и боднах резонаторното гьрне ,ако сьм направил грешка казваите за да мисля по вьпроса !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

споко, няма грешка - аз от година съм с такова и е ок :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Аз от 2години съм без катализатор и на негово място е тръба и определено нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GHOST

и моита е 1.5 vtecнема забележки никаквии много бегаабе жсяка хонда е яка стига да е нагласена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN
:dry: Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer
...и аз не схващам кво иска да каже човека.. :dry: .ама карай....той нали си знае.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...