Jump to content
Guest maskata

Honda 1.5 kolko konia e?

Recommended Posts

Guest maskata

Някои може ли да ми даде пълни характеристики (коне, ускорение макс.скорост, въртиащ момент и т.н) за Honda Civic 1.5i 12V hatcback 84-87г с двигател ЕW3 доколкото знам е произведена в Japan.Има ли някакви ограничители?А как точно се води 1.5i или 1.5Gti?До колко мога да тунинговам двигателя! И с колко ще му се вдигне мощноста!Предварително ви благодаря! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jagu

Модела се води 1.5i GT74kw. или 101hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И двигателя е ew4 , ew3-ката е чист карбуратор .А така наречената GTi си е първата ( поправете ме ако греша ) VTi-ка в сериите на Сивик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

И двигателя е ew4 , ew3-ката е чист карбуратор

<{POST_SNAPBACK}>

ЕW2 е "чистия" карбуратор 86 коня; EW3-ка си е "мръсна инжекция" 101 коня ;);) В случая "Jagu" позна пръв и даде достоверен отговор ;)

 

EW3 e квивалентен мотор на EW4-ката е, но е слаган в различни години - ЕW3 е слаган от 1983-а до 1985-а, а EW4-ката е слаган СЛЕД фейслифта - т.е. след 1986-а година - Това се отнася само за CRX 1-а генерация и за Сивик 3-а ген. Хечбек "GT" версията както е наричана за Европа, а за САЩ/Канада е наричана "Si" - на BOGIE мпс-то фактически е "Si"-ка след фейслифта - с EW4. За Седаните Сивици 3-а ген. тези инжекционните мотори НЕ са слагани - за тях (за ЕВРО моделите говоря) само EW2 карбуратор - 86 коня, но и той не е за изхвъргане... :D;)

 

Не съм напълно сигурен и неискам да говоря на изуст, но май едната разлика беше че ЕW3 НЯМА катализатор, а EW4 имаше катализатор. Тино, Ти ще кажеш дали EW4-ката имаше КАТ, ако е така - значи правилно помня; ако няма - значи съм се объркал затова :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И двигателя е ew4 , ew3-ката е чист карбуратор

<{POST_SNAPBACK}>

ЕW2 е "чистия" карбуратор 86 коня; EW3-ка си е "мръсна инжекция" 101 коня ;);) В случая "Jagu" позна пръв и даде достоверен отговор ;)

 

EW3 e квивалентен мотор на EW4-ката е, но е слаган в различни години - ЕW3 е слаган от 1983-а до 1985-а, а EW4-ката е слаган СЛЕД фейслифта - т.е. след 1986-а година - Това се отнася само за CRX 1-а генерация и за Сивик 3-а ген. Хечбек "GT" версията както е наричана за Европа, а за САЩ/Канада е наричана "Si" - на BOGIE мпс-то фактически е "Si"-ка след фейслифта - с EW4. За Седаните Сивици 3-а ген. тези инжекционните мотори НЕ са слагани - за тях (за ЕВРО моделите говоря) само EW2 карбуратор - 86 коня, но и той не е за изхвъргане... :D;)

 

Не съм напълно сигурен и неискам да говоря на изуст, но май едната разлика беше че ЕW3 НЯМА катализатор, а EW4 имаше катализатор. Тино, Ти ще кажеш дали EW4-ката имаше КАТ, ако е така - значи правилно помня; ако няма - значи съм се объркал затова ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Знам ли има ли няма ли катализатор , трябва Иво да питаме мяркал ли е нещо такова под колата или пък Стас :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

ЕВ 4 е с катализатор, ламбда сонда и канистер, също има и разлики в управлението на мотора ама са минимални като пример аз съм с ЕВ 3 ECU а мотора е ЕВ 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

правилно 4ката е с катализатор и всичките му гадости, 3ката е без.На доста места срещам 4ката като 92 коня, и като се замисля, че между D16A8 u D16A9 двигателите единствената разлика е катализатора, а 8цата е 8-10 коня по-малко, може би наистина 4ката е 92 коня ... друг въпрос е колко са останали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...канистер...

<{POST_SNAPBACK}>

Прощавайте за невежеството, но какво значи "КАНИСТЕР" ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

...канистер...

<{POST_SNAPBACK}>

Прощавайте за невежеството, но какво значи "КАНИСТЕР" ? :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

нещо като бензиновия филтър ама обира изпаренията от резервоара и ги изгаря, да не замърсяват екологията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

Много благодаря за информацията която ми дадохте до момента, но колеги някои може ли да ми даде инфо за макс. скорост, ускорение, въртящ момент,разход. :):angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Точни данни немога да ти дам, но на модела ХЕЧБЕК с EW2 (86 коня) мотора му дават 172 км/ч и 9,9 секунди 0-100км/ч. Седана (Аз съм със Седан) с този мотор има малко по-висока макс. скорост (с около 5км/ч, дали и толкова се връзваха) и по-слабо ускорение с няколко стотни сравнен с хечбека (това че по километраж ги докарвам на равно до 200км/ч, нищо незначи :) ). Това са данни за моделите с 5 степенни механични трансмисии !!!

 

CRX 1-а ген с EW3/EW4 по каталог му дават 0-100 - 8,5 секунди и 190км/ч макс. скорост ! Т.е., твоята кола (хечбек с EW3/EW4) се разпростира между Сивик с EW2 и CRX (все пак CRX-а е по-лек, така че е нормално да е по-бърз), т.е. Твоята кола прави някъде 0-100 за около 9 секунди и макс. скор. към 180-ина км/ч !

Съжалявам че така малко с научкване става, но за този модел няма никъде данни :angry:

 

Върт. момент е към 134 Nm/4500 об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Върт. момент е към 134 Nm/4500 об/мин.

<{POST_SNAPBACK}>

Много висок въртящ момент за този клас мотори, да няма някаква грешка? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Даже на други места го намерих като 138 - примерно в ТОЗИ САЙТ !

<{POST_SNAPBACK}>

Прав си, разгледах доста сайтове и наистина дават доста по-завишени стойности от това което съм виждал на динамометъра в ProSpeed на същите модели и двигатели. Интересно на какво се дължи тази разлика, но все пак я има? :beer: Предполагам, че има значение, че в ProSpeed мерат мощността на колелата, а производителите на автомобили я мерят на вала на двигателя, а там не са налице загубите по трансмисия и т.н.

Аз постигнах до 5500 оборота 138 НМ въртящ момент, но след наистина доста промени и подобрения в автомобила и мога да кажа, че разликата е колосална в сравнение със сток варянта в който го взех. За това се впечатлих от публикуваните данни.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...