Jump to content
Ivand15z6

по пъргав D15z6

Recommended Posts

Здавейте,Знам че има доста писано за Д15З6 мотора и как да го тунинговаме, но доколкото разбрах не е лесна работа.Аз искам просто да стане малко по пъргав и най-лесно ми се струва че ще това ще стане с олекотен маховик и скоростна кутия s20. За скоростна кутия ще си намеря но за маховика си нямам идея. Моля някой ако има инфо да сподели с мен и горе долу за каква сума може да става на въпрос за да се подготвя.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На прав път си. само дето това олекотяване на маховика не се знае колко ще е + от него. Според мен смени кутията , смени смукателен и изпускателен колектор и ще видиш доста положителна разлика :)

 

 

hondaracing, то хубаво ама по отделно без съединителя са по ~130 паунда :cool: Някой да има инфо къде олекотяват ?

 

п.п. на всички 5-ти генерации на кутията пише S20, което не означава че е къса !!!http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37718

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов маховик е баш пара около 200-300 евраотделно аки искаш да е по пъргав самият двигател входни и изходни колектори.ауспух, intake pipe,един приятел от мадрид смени всичко което беше на главата от един д16з барабар с еку-токато краен резултат по як втек и с около 18 коня отгоре на 5850обама зависи какво искашнай лесно е със скорстната кутия ама става много Расе Кар и ще се побъркаш да сменяш, Като идея за да подобриш пълненето и като цяло да вдигнеш с 7-8% кпд-тонамери си стара глава от Д16З (125цв), ЕКУ П28, чип и две съпротивленияот главата изваждашвтек селеноидразпределителен валповдигачиносещи раменаклапанипружини,абе всичко вътреи го монтираш в твоята глава, този разпределителен вал е с по различни гърбици и съответно с по добро пълнене,иначе блока д15 е идентичен на всички Д-та от тези години.тва е по евтин вариант от нов олекотен маховик при всички случаи,Това нещо кат гледам в Бг-то още не е правено и си заслужава.Едно приятелче го направи и сега е много доволен от своят “СТОК Д15З"(сток е в кавички)ПоздравиР.А.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах защо да не смени направо цялата глава ами да се филмира :) То за пробата всичко е възможно ама ако се гони вървеш на Д16 клапаните и портовете са по-големи ... не е само вала :) и клапана за втека е един и същ :cool: разликата е че на д15 е махнат датчика за налягане на маслото, който може и без него.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различно е разположението на гърбиците... и са с една повече за всеки цилиндър...и самите гърбици са по големи.но по принцип да прав сино клапаните в хнда ЕПЦ са с един и същи ОЕМ номера за всички Д-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благораря за бързите отговориработата е там че не искам да барам нищо по двигателя. Защото не сам сигурен какво ще се получи а това ми е единствената кола, вече 3-та година я карам и е 6, просто са и малко дълги скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя е така направена за да е икономичнатова двигателят с най малък разход все пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...