goro2 0 #1 Публикувано 24 Октомври, 2009 какво може да се направи на хонда 1,4 бензин да върви повече?има ли вариант да се чипоса ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #2 Отговорено 24 Октомври, 2009 Колко коня искаш да стане .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro2 0 #3 Отговорено 24 Октомври, 2009 ми сега е 90 поне 110 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #4 Отговорено 24 Октомври, 2009 Поразходи се из форума в раздели "Спорт и тунинг", "Проекти"...Ползвай търсачката. Не си първия с 1.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro2 0 #5 Отговорено 24 Октомври, 2009 добре колега ще опитам да намеря нещо,но ако все пак някои знае нека каже ще сум му много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro2 0 #6 Отговорено 24 Октомври, 2009 (Редактирано) честно казано нищо не намерих което ме интересува Редактирано 24 Октомври, 2009 от goro2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #7 Отговорено 24 Октомври, 2009 аз съм с 1.5 v-tec 130к.с. и с ауспуси филтър и т.н. колегите от форума се смяха като им казах че сега е 150коня и какъв е бил тоя чип да качи 20 к.с. следователно и за теб е невазможно да качиш толковавсе пак късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #8 Отговорено 24 Октомври, 2009 аз съм с 1.5 v-tec 130к.с. и с ауспуси филтър и т.н. колегите от форума се смяха като им казах че сега е 150коня и какъв е бил тоя чип да качи 20 к.с. следователно и за теб е невазможно да качиш толковавсе пак късмет Не че се заяждам, но:1. какъв е тоя двигател 1.5 v-tec 130 к.с. фабрично ?2. така като ти гледам аватара, оставам с впечатление, че караш сивик 5 ген., които има мотор 1.5 моноинжекция 90 к.с.3. с какво по-точно си вдигнал тези 20 к.с. и замерени ли са с нещо или схемата е ясна (филтър 5 коня, гърне 5 коня, чип 10 коня)Бъдете обективни и не заблуждавайте хората да си мислят някви неща и да се излагат пред други хора... Моите наблюдения (съответно след замервания с разни техники, на които евентуално може и да се има някаква вяра) са че на кола 160 к.с. с филтър, доста добър колектор, подходяща генерация и гърне може да се вдигнат 8-10 к.с. Но тези примерно 8 или 10 к.с. се усещат като коренно различна кола...Към колегата със сивик-а - до скоро имах сивик 1.4 ис 90 к.с., предполагам същата като твоята. Трудно ще я докараш до 110 к.с., но предполагам че ако направиш подобрения, които да вдигнат десетина коня ще си супер доволен от колата и ще се кефиш колко много върви в сравнение с преди. Има доста теми по въпроса, една от които е на доктора -> цъкИмай предвид, че разликата 75-90 к.с. между двата мотора е в дросела.. Знам, че е яко да караш вървежна 1.4 кола, която в същото време е и супер икономична, но разберете че разлика от няколко к.с. се усеща много и се постига трудно. Най-малкото като сложиш 100 октана се усеща разлика която едва ли е равносилна на половин-една конска сила..Ако някой не е съгласен да каже, може и да не съм прав и ремуса да си вдига 25 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #9 Отговорено 25 Октомври, 2009 аз съм с 1.5 v-tec 130к.с. и с ауспуси филтър и т.н. колегите от форума се смяха като им казах че сега е 150коня и какъв е бил тоя чип да качи 20 к.с. следователно и за теб е невазможно да качиш толковавсе пак късмет Не че се заяждам, но:1. какъв е тоя двигател 1.5 v-tec 130 к.с. фабрично ?2. така като ти гледам аватара, оставам с впечатление, че караш сивик 5 ген., които има мотор 1.5 моноинжекция 90 к.с.пич има едно животно д15б витек и амй колегата иво муген има честа да е собственик на такъва по темата пич с един чип няма да усетиш разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #10 Отговорено 25 Октомври, 2009 Момчета, колко теми теми трябва да се разводнят заради тоя двигател вече? Потърсете в гугъл, потърсете във форума в темата за двигатели.... Има такъв двигател с кодово означение D15B, който е 130 коня фабрично. За нашо съжаление се поставя само за япоснкия пазар. По спомени модификацията с този двигател се води Сивик VTi EG4. Двигателя е оборудван с т.нар 3 степенен ВТЕК(3-Stage VTEC) има тема във форума за него. Ето: ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro2 0 #11 Отговорено 25 Октомври, 2009 мерси колеги мисля че бяхте доста изчерпателни ,но иавно ще ми трябват доста пари за да направя нещо като хората.е поне вече знам какво да правя като се реша или просто ще сменя колата за по мощна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове