weapon R 43 #1 Публикувано 19 Октомври, 2009 Някой знае ли е нещо по темата?Всички знаем че има доста масълце в картера,но достатъчно ли е то за да успее да засмуче помпата при спиране под голям наклон.И каъв е горе-долу допустимия ъгъл.Включително напред,назад и настрани.Сега зимата всички ще подгряваме малко повече колите си на място и е опасно ако липсва мазане или пък е недостатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #2 Отговорено 19 Октомври, 2009 И аз съм се замислял като паля и подгрявам под голям наклон. Предполагам е от значение за маслената помпа наклона на къде е? От друга страна ми се струва малко вероятно помпата да остане на сухо и да не качва достатъчно масло - нали лампата ще почне да свети и т.н., а от двигателя ще се чуят приятни звуци...Все пак има хора, които живеят в планински райони и квартали (Драгалевци, Симеоново и т.н.) и освен под наклон, под друго не тръгват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #3 Отговорено 19 Октомври, 2009 Не се притеснявайте колеги.Японеца го е мислил като прави хондата.Нашите хондички са снабдени с двойно дъно на картера и даже и да сте на доста голям наклон няма проблем.Даже на 4-та генерация е така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #4 Отговорено 20 Октомври, 2009 няма никакви проблеми може да стане само ако наклона е повече от 15%,а в България такива почти няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #5 Отговорено 20 Октомври, 2009 няма никакви проблеми може да стане само ако наклона е повече от 15%,а в България такива почти няма Абе няма... С това изобилие от места за паркиране вечер се катерим къде ли не пред блоковете. Като погледна от балкона ме избива на смях понякога, колите накацали в най-невероятни пози Иначе на мен ми е интересно има ли проблем за двигателя ако колата дълго време стои в изправено положение. Чувал съм, че някои коли втора употреба ги носят така по кораби и влакове за да пестели място... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #6 Отговорено 20 Октомври, 2009 най много да се напълнят смукателните и испускателните колектори с масло през клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 20 Октомври, 2009 най много да се напълнят смукателните и испускателните колектори с масло през клапанитеАко обясниш как ще стане тоя номер - те признавам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове