Jump to content
Guest mihho

Хидравлика

Recommended Posts

Guest mihho

начи неска си взех колата ...(след удар с крави)...и волана ми натежа доволно в сравнение с предишното му състояние и мноо гадно.....може ли да е от хидравличното масло или ремъка.....ако не може да е това и някои има идея да сподели моля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ако след удара не е правено нещо по ходовата част или двигателната част не би следвало да има нещо , все пак са само ламарини ( а и се съмнявам кит-а който е играл да изглади тенекиите да тежи половин тон ;) ) , така че виж имаш ли течност в казанчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Ако след удара не е правено нещо по ходовата част или двигателната част не би следвало да има нещо , все пак са само ламарини ( а и се съмнявам кит-а който е играл да изглади тенекиите да тежи половин тон ;) ) , така че виж имаш ли течност в казанчето

<{POST_SNAPBACK}>

еми нищо не е правено по двигателя и ходовата част....казаха че нема нищо ...ама това с хидравликата изкочи.....след това некви вибрациии на моменти от лявата част на предницата ......главно при 120км/ч(преди при 180км/ч не трепваше колата)....а доколкото течноста в казанчето...това беше първото нещо което проверих и си има течност....немам идея от кво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Тъпо ама провери ли и гумите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Тъпо ама провери ли и гумите  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

на хидравликата или.....баш гумите.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

и гумите ;) акана гумите бре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

и гумите  ;) акана гумите бре ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ми кво би трябвало да им провера(сори за тъпия въпрос ама съм леко неук)......по принцип неска взех едни джанти и ги сложих...преди това баланс тежести тва онова....иначе преди да ги сложа пак беше същото ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Бе6е казал 4е са те забавили доста,та евентуално гумите може да са поомекнали ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Бе6е казал 4е са те забавили доста,та евентуално гумите може да са поомекнали  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

не са те нали ги сваляха и ги помпаха пак......за съжаление.....странното е че от време на време омеква и после пак са преебава.. ;);););) ....shit..what to do?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Пробвай на място пълен ляв и пълен десен на празен ход и при 2000об. дали има разлика. п.п. Нищо не казваш за джантите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

;)

Пробвай на място пълен ляв и пълен десен на празен ход и при 2000об. дали има разлика.  п.п. Нищо не казваш за джантите?

<{POST_SNAPBACK}>

ще пробвам.. еи ся отивам след малко даже...ама за кво? ;) ..ми джантите заспаха....само дето две от тех са малко криви ама ше нагласим нещо...иначе хонделината стана съвсем различна....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Е те ако са ти криви джантите е съвсем нормално да има вибрации , също така ако си увеличил цолажа също ще въртиш по трудно волана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Е те ако са ти криви джантите е съвсем нормално да има вибрации , също така ако си увеличил цолажа също ще въртиш по трудно волана

<{POST_SNAPBACK}>

ми не знам попринцип доколкото знам оригиналните джанти на хонда са 14' аз не съм слагал по големи...утре ше я вода на майсторда каже....може пък да си внушавам.....ама знае ли човек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Ако някои го е имал този проблем моля да сподели....маистора каза че не е от помпата или ремъка на хидравликата.....може да е от корм.рейка.....възможно ли е :chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

виш брато - що не вземеш да и напраиш един стенд на преден и заден мост че, нищо чудно да има разлики в сходимоста. то тез крави тежат по 500 кила. :chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

виш брато - що не вземеш да и напраиш един стенд на преден и заден мост че, нищо чудно да има разлики в сходимоста. то тез крави тежат по 500 кила. :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

ми утре съм са оговорил за 10 часа точно за стенд :bounce::newbie: .....аа и междо другото има крави и по 700 кила...тая на таква приличаше :chicken:

п.п.Колата тежи 1100кила

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

Ако някои го е имал този проблем моля да сподели....маистора каза че не е от помпата или ремъка на хидравликата.....може да е от корм.рейка.....възможно ли е  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

mihho, има едни гайки (гайка и контрагайка май:) ) с тях се обира луфта в хидравличната рейка и се регулира стегнатостта във волана. Питай майсторите дали са ги пипали. И аз имах проблем с хидравликата и майсторите по рейките ;) като убираха луфта така натегнаха рейката, че сега едва се върти волана:):)

 

може да пробваш да развъртиш малко гайките и волана със сигурност ще стане по-лек. Най-добре обаче е да го направи някой специалист, защото във рейката не трябва да има и прекалено голяма хлабина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Ако някои го е имал този проблем моля да сподели....маистора каза че не е от помпата или ремъка на хидравликата.....може да е от корм.рейка.....възможно ли е  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

mihho, има едни гайки (гайка и контрагайка май:blink: ) с тях се обира луфта в хидравличната рейка и се регулира стегнатостта във волана. Питай майсторите дали са ги пипали. И аз имах проблем с хидравликата и майсторите по рейките :D като убираха луфта така натегнаха рейката, че сега едва се върти волана:D:P

 

може да пробваш да развъртиш малко гайките и волана със сигурност ще стане по-лек. Най-добре обаче е да го направи някой специалист, защото във рейката не трябва да има и прекалено голяма хлабина

<{POST_SNAPBACK}>

ше ги питам ама не знам те ква работа са имали там.....а и тряя да са навреш под колата до колото знам за правиш нещо по рейката....тя даже не се вижда .....само част от нея....а каде са ти гайки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

ше ги питам ама не знам те ква работа са имали там.....а и тряя да са навреш под колата до колото знам за правиш нещо по рейката....тя даже не се вижда .....само част от нея....а каде са ти гайки

<{POST_SNAPBACK}>

Така не мога да ти обясня точно, пък и аз само погледнах какво развиват и завиват. Знам, че с тези две гайки се регулира стегнатостта на хидравликата. Имало някакво "Хапче" в рейката (така си му викали) и то се износва с времето и луфта в хидр. рейка се увеличава. С натягане на тези гайки се убира точно този луфт.

 

Гайките се намират отдолу под колата. Най-добре да използваш някой канал, а още по-добре да питаш някой майстор, дето разбира да ти каже дали ако ти разхлаби волана, няма луфта в рейката да се овеличи прекалено.

 

То стана ебати неразбраното изпречение:) Дано съм ти бил поне малко от полза :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Ми нищо и нема ...абсолютно всичко си е в норма....много странно.......вчера и оня ден никав проблем с хидравликата.....неска пак натежа да го е*а....да не е от времето....та хидравличното масло да се сгъстява....щото неска асдкия клинч е на вънка или дрънкам глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Ми нищо и нема ...абсолютно всичко си е в норма....много странно.......вчера и оня ден никав проблем с хидравликата.....неска пак натежа да го е*а....да не е от времето....та хидравличното масло да се сгъстява....щото неска асдкия клинч е на вънка или дрънкам глупости

<{POST_SNAPBACK}>

я виж ремъка на хидр. помпа да не ти преплъзва докато е студен или да е хлабав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Ми нищо и нема ...абсолютно всичко си е в норма....много странно.......вчера и оня ден никав проблем с хидравликата.....неска пак натежа да го е*а....да не е от времето....та хидравличното масло да се сгъстява....щото неска асдкия клинч е на вънка или дрънкам глупости

<{POST_SNAPBACK}>

я виж ремъка на хидр. помпа да не ти преплъзва докато е студен или да е хлабав

<{POST_SNAPBACK}>

тва вече го провервах даже и майстора го проверва....и повече от това което е стегнат не може.....просто една мистерия се получава :) ......тоя със стенда каза че не е от реиката щото ако било от нея в централно положение воланя щял да седи на криво....възможно ли е при условие че нема нищо по окачване реиката да е крива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

тва вече го провервах даже и майстора го проверва....и повече от това което е стегнат не може.....просто една мистерия се получава :D ......тоя със стенда каза че не е от реиката щото ако било от нея в централно положение воланя щял да седи на криво....възможно ли е при условие че нема нищо по окачване реиката да е крива

<{POST_SNAPBACK}>

 

не-по вероятно да е от гумите. пробвай да завиваш на мокър асфалт и после на сух. ако има разлика, то от там и твоите проблеми, щото преди си я карал предимно на сухо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

та викаш няма от кво друго да е ?.......от старо масло на хидравликата.....като я купихме не беше карана 7 месеца...ама не то преди и немаше нищо..хмммм.....странното е че изчезва за два дена и пак изкача???????????????????????????????? :)

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ако си карал през това време на тати рейса - пък те америк. кошници имат много леки волени, от там и е чувството за твърд волан :D виш сеа - спортните коли , а Хонда е от тях, тряаа да са с по тежък волан за да усещаш пътя ;):):D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

ако си карал през това време на тати рейса - пък те америк. кошници имат много леки волени, от там и е чувството за твърд волан ;) виш сеа - спортните коли , а Хонда е от тях, тряаа да са с по тежък волан за да усещаш пътя ;)  ;)  ;)  :D

<{POST_SNAPBACK}>

ми няколко пъти го покарвах....чул те господ....дано и нема нищо(все пак е всико за мене след здравето)...и мерси ти много за помоща :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

айде пък на срещата в Пловдив ша побъбрим по тез въпроси пък и ша ги сравним коя как се кара :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Сори, че изравям стара тема от архива, но и аз имам такъв проблем и се разрових малко :blink:Михо, намери ли причината, и каква е?Аз и преди се оплаквах от твърд волан, но забелязах че като е много студено става още по-твърд, и май се пооправя като покарам и загрее колата. Ще сменям хидравличната течност и се надявам да се оправи, но съм песимист. Виждал съм, че маркуча, който свързва двата маншона в краищата на кормилната рейка, е прекъснат. Може би ми замръзва рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSTONIAN

Темата е интересна имам сходен проблем,та въпросът ми е да ли има начин за регулиране натегнатоста на волана от хидравличната рейка.По-горе в темата се говори за гайка и контра гайка,но ми се струва,че от там се регулира сходимостта на колелата(гайки при кормилните накрайници).След три поредни реглажа воланът ми веднъж стана тежък,след това лек,а сега отново е тежък.Благодаря предварително :):blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Темата е интересна имам сходен проблем,та въпросът ми е да ли има начин за регулиране натегнатоста на волана от хидравличната рейка.По-горе в темата се говори за гайка и контра гайка,но ми се струва,че от там се регулира сходимостта на колелата(гайки при кормилните накрайници).След три поредни реглажа воланът ми веднъж стана тежък,след това лек,а сега отново е тежък.Благодаря предварително :D:D

Преди 2-години постнах същия проблем в Варненския форум.Рейката при ниски и отрицателни температури не работи.След запалването ..около 5 мин проблема изчезва.Смених си маслото с оригинално от хонда и проблема не изчезна а само се смени температурната зависимост.Явно става въпрос за вискозитета на маслото,но итака никой не ми даде сносно обеснение освен 4е маслото няма аналог,което ми се вижда нелогично защото според мен има значение дали колата е в Русия или Судан....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...