Jump to content
Guest lz2lps

Тресящ двигател при празен ход

Recommended Posts

Guest lz2lps

Имам Хонда Купе 1995 с двигател D15B7 (101k.c.) и купе EJ213 (произведена е в USA). Тези дни забелязах, че двигателя като работи на тихи обороти (idle) направо вибрира цялата кола (не е толкова силно, но се усеща особено на волана). Като отворих капачката на маслото (oil cap) на капака на клапаните забелязах че излиза доста въздух (направо хвърчи масло). Като подам леко газ този ефект изчезва. Това беше когато двигателя беше загрял. На другата сутрин я запалих и всичко беше ОК и реших да я тествам. Първо я карах из града докато загрее до нормална температура и спрях на две три кръстовища и не се усещаше нищо. След това реших да я пробвам с пълна газ извънградско и като спрях да проверя след няколко километра какво е положението отново тресеше и духаше доста като махнах капачката на маслото. Някой знае ли какъв може да е проблема. Като търсих из разни сервизни документации открих че проблема може да е в PCV (Positive Crankcase Ventilation) клапан и за това го извадих и проверих дали пружината вътре се движи нормално. На пръв поглед ми изглеждаше добре макар че имаше доста отлагания в и около PCV-to. Като цяло колата се движи добре - не съм забелязал загуба на мощност (върви идеално като я настъпя), не ми изглежда да гори масло (не съм много сигурен все още). На пръв поглед маркучите на вакуумната система са добре. Другия вариант - гарнитура на главата?Ако някой има някаква идея моля HELP!!!!!!!

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

За тресенето: редовно се получава ако празния ти ход е на много ниски обороти. Това се регулура от един винт на дроселовата клапа.А че пръска като отвориш капачката на маслото.... ми нормално е ;)Виж дали маслото ти е чисто (без вода) и го забрави този проблем. Системата около ПЦВ-то е добре да я почистиш. Погледни тук в "Техн. Въпроси" Магнум беше пуснал интересно онагледена системата и как си я е прочиствал. погрижи се клапана да е чис ( WD40 ;) ) и да не ти е запушен някой маркуч, включително този от отдушника на капака на клапаните.Нормално е от капачката да духа, ама незнам при теб колко е, че да ти кайа дали е нормално.....btw, 73 de lz1net ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Да ви еба в радиолюбителите. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

абе аз сутрин като запаля и чувам някакво тракане при шайбата на хидравликата ,но това го прави само като е студено после престава много странно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Мерси за отговорите. Най вероятно е от PCV системата и трябва да се почисти. Иначе оборотите на празен ход са нормални (някъде около 800). А относно изказването на Viktor, не знам какво има против радиолюбителите, въпреки че отдавна вече не се занимавам с това (сега съм ш....ан програмист и не остава време). Просто повиквателната ми е уникална и я ползвам навсякъде (вместо да пиша Lubo_123 простотии).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

А относно изказването на Viktor, не знам какво има против радиолюбителите, въпреки че отдавна вече не се занимавам с това (сега съм ш....ан програмист и не остава време). Просто повиквателната ми е уникална и я ползвам навсякъде (вместо да пиша Lubo_123 простотии).

<{POST_SNAPBACK}>

Изказването на виктор беше бъзик ;) и аз не съм активен от сумати време вече, но както каза ти..... програмист ;)

айде стига оффтопик.

И да кажеш има ли промяна като прочистиш ПЦВ-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Ще кажа като я почистя, ама първо трябва да оправя проблема с запалването. Нещо ми се прецака май запалителния модул в дистрибутора. Нищо чудно и това да е проблема, защото малко след като се появи този проблем с тресящия двигател, както си проверявах дали не нещо от искрата, и двигателя угасна. И от тогаз не ще да пали. Няма искра от делкото (по точно има ама май е доста слаба). Така че първо ще трябва да оправя този проблем и да видим тогава дали не е било от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:chicken: прецакан комутатор???става редовно като няма свещ, тоест като извадиш лулата.... Бубината или комутатора сдават редовно при такива експерименти. За целта, вадиш лулата, слагаш някаква свещ и тогава палиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

(вместо да пиша Lubo_123 простотии).

<{POST_SNAPBACK}>

Отново :chicken: , но ... Мерси колега, направо си ме закопа! Без капка срам?! :thumbs1::bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Благодаря ти 1Net за отговора, най вероятно това е станало. Сега ще трябва да намерим едно такова комутаторче (360 лв. ново от Хонда-Варна, ама май ще търсим нещо старо - някой ако има идея от къде да се обажда) и следващия път да знам. Или поне да не давам на никой да ми пипа колата без да знае какво прави (в случая баща ми си игра, ама той разбира само от Москвич и не е знаел за тази подробност).

Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...