Jump to content
Guest ilakov

Сайт

Recommended Posts

Guest ilakov

Пичове, имам нужда от мнението на форума за този сайт, надявам се да ви се стори добърwww.automediapro.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Аз мисля че ,сайта като цяло го бива....,но в раздела за Honda....са написани доста глупости....от рода на:

Извън това, не особено забележителният от гледна точка на дизайн автомобил, предлага средностатистически качества.

;) ...или пък:

Кормилното устройство е непрецизно, а при по-големи нервности на пътя окачването капитулира.

;) ...това е....колегите мисля и те ше се включат !!!;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet
;) Редактирано от F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Относителна оценка- ;) естествено разбираш къде си влязъл -и тряа да очакваш подобни реакции:

 

цитат за Сивик:"обемът на двигателя не може лесно да се замести с много вентили. "

-мноо нагло изказване -дори след 15 години конкурентите догонват Хонда само с компресор-пък и с моя евтин мотор знаеш ли колко 90 коньови пръчки съм правил да ми гледат жълтите лепенки на задната борня ;) .

 

както и спомена рейсъра по-горе:"Кормилното устройство е непрецизно, а при по-големи нервности на пътя окачването капитулира."-

е, .....тва да не го е писал някой завистлив френски педал?!,който не се е возил на друго освен сутиен/пардон ситроен

 

 

"Спирачките не са особено силни, а при високо темпо шумовете в купето са високи. "

-кви глупости бръщолеви този?! спасявали са ми кожата десетки пъти -а пък за шумове?!?!- седана поне и на максимална скорост няма такива в купето!!!

 

 

 

"Серийното оборудване е богато само при скъпите версии. "

-пич-коя немска пръчка има шибедах,ел.стъкла и огледала,регулируем волан и още маса неща в базовата цена -японските автомобили и до днес имат най много екстри в базовата цена-това е абсолютно сигурно. Знаеш ли колко мои колеги дадоха повече пари за коли/френски и немски/ с три пъти по-малко гъзарийкии.

 

 

"Най-често срещани повреди:

 

Мотор: Внимание за износени ангренажни ремъци (особено от 97г.) - опасност от скъсване. Гарнитури на главата (до 93 г.). Дефектни шайби на клиновидния ремък (производство 96 г.)

Често се чупят тръбите на ауспуха.

Охладителна система: дефектни термостати, неуплътнени радиатори (до 95 г.)

 

Каросерия: корозирали фарове, шум от вятър при вратите, нови модели с шумове по каросерията и дефектни ключалки на вратите (променена затваряща система и ключове)"

-много простотии чета тук ;);)

 

 

Правя си извод ,че и тук както и на много места т.н. "европейци" просто се дразнят от японското качество -стаа дума за загуба на бая мангизи и си е жива пропаганда -но мнението на собствениците и статистики като тази показват на хората къде е истината -нееема ви купуваме селските таратайки ,тарикати-поне в този форум ще ударите на камък! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

давам един прост пример ...не е точно с хонда....с тойота корола....качвам са в едно такво такси и почвам да го разпитвам тва онова....и накрая той ми каза......аз вика съм карал всякви немски френски италянски бракми....до края на живота си нема да са кача на друг освен японски автомобил заклевам се ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov

Пичове, имам нужда от мнението на форума за този сайт, надявам се да ви се стори добър

 

www.automediapro.com

<{POST_SNAPBACK}>

Доста глупости има в статиите за моделите и от други марки.

Най-интересното е че ми се струва че съм ги чел някъде другаде и от там си ги "преписал", но не мога да си спомня със сигурност...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Фразата "pro" в името на сайта претендира за някакъв професионализъм,за съжаление цитирането на чужди медии се разминава с моето виждане за професионализма.За да подкрепя някои от предишните мнения по въпроса ще дам два примера:Когато умувах каква кола да си купя всеки един европейски автомобил като прибавя нещата които са необходими за елементарен комфорт и сигурност излизаше по-скъп от серииният Акорд а той включва всички мои "капризи" че и повечеВ петък пътувах за София с един колега от съседен град който от 12 години кара само нови коли предимно Форд и Опел сега беше решил да си купува Ауди А4.Без да съм му говорил много по въпроса след като си свършихме работата в София ме помоли да го заведа в Бултрако и резултата от това че го возих 500 км е че след около месец в нашата държава ще има един щастлив човек повече.Всеки един саит които претендира за "независим" трябва да включва мнения и статии от безпристрастен характер а не да подпомага едно или друго автомобилостроене.Всеки който оценява дадена кола трябва лично да се увери в прдимствата и недостатъците и а не да пише под диктовката на спонсоритеСъжалявам за дългия пост,но на така поставената тема е трудно да се отговори с две думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Е,колеги,нали знаете че ако напишат истината,конкуренцията ще намери начин да им затрие сайта ;) Ако всички бяха наясно,че японските коли са най добри,щеха да карат само японски коли....Както в Америка.Хората са се сетили къе е истината и единствените коли които карат освен техните са японски!Европейска бангия много трудно можеш да срещнеш ама ние нали сме си Европейци ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

Както в Америка.Хората са се сетили къе е истината и единствените коли които карат освен техните са японски!Европейска бангия много трудно можеш да срещнеш ама ние нали сме си Европейци ;)

<{POST_SNAPBACK}>

сякаш не е баш така колега. доста немски коли търкалят ми се струва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Както в Америка.Хората са се сетили къе е истината и единствените коли които карат освен техните са японски!Европейска бангия много трудно можеш да срещнеш ама ние нали сме си Европейци ;)

<{POST_SNAPBACK}>

сякаш не е баш така колега. доста немски коли търкалят ми се струва ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Хммммммммммммммм къде са били тия немски коли като бях аз там ;) Може би на сервиз знам ли ;)

Още като слязъх от самолета и полудях-гледам в ляво Хонда, гледам пак в лява пак Хонда гледам в дясно Голф 2 хахахахахаха шегичка. Не че няма но определено не са много. Но едната причина е че там европейските идват по скъпи от Японските. Карах VW Jetta 2004г и Mazda 3 2004г под наем и познайте коя беше по скъпа ;) между другото Jetta е тукашната Bora.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Както в Америка.Хората са се сетили къе е истината и единствените коли които карат освен техните са японски!Европейска бангия много трудно можеш да срещнеш ама ние нали сме си Европейци ;)

<{POST_SNAPBACK}>

сякаш не е баш така колега. доста немски коли търкалят ми се струва ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Работих в САЩ 5-6 месеца като белман(паркирах коли в хотел)и трябва да ти кажа,че мярках по някоя друга европейка не мога да отрека.Но,ако говорим в проценти за колите които не са американски 95/5 за японските коли.Много рядко виждах мерцедес,повече БМВ и VW.Но беше голяма рядкост. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Всичко това е въпрос на спонсори. ;) Където е парата там е играта.За мен най-реална е оценката на потребителите.А там ХОНДА е призната мисля ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пичове, имам нужда от мнението на форума за този сайт, надявам се да ви се стори добър

 

www.automediapro.com

<{POST_SNAPBACK}>

Абе я да си купим по един Опел ГСИ или Голфче ГТИ. Прави са хората :chicken::thumbs1::bounce::newbie::santa::xmas:

А и забравих да кажа, че Опела няма проблеми и с ръждите. При VW няма да говоря за дефекти, че няма да мога да спра. Последно услужих на един приятел с тиксо (американсо - устойчиво на атм. влияния) да си лепи шибедаха на Голфчето, че е масов дефект да се троши механизма и почва да ти капе покривчето на главата, а така поне ще лепне фугите да искара зимата :bow::yes::fun::bg:

........трябва да има явно и бълъци, ами аз съм си балък и ще си карам Хондата, живи и здрави :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilakov

Факт е че повечето източници на информация по темата "коли" са германски и по тази причина може би се усеща известен "уклон" в тази посока. Но сайта в никакъв случай не може да се нарече антияпонски. Наистина се стремим към безпристрастност. Когато се изброяват най-често срещани дефекти не се твърди, че това или онова задължително ще се счупи, а се изброяват детайли, които статистически се развалят по-често от други детайли в колата. Понеже подобни статистики се водят от немската служба за пътна помощ ADAC, информацията е тяхна. А иначе добре знаем, че във всички статистики за авариите японските автомобили са най-добри :lol: Поздрави www.automediapro.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Факт е че повечето източници на информация по темата "коли" са германски и по тази причина може би се усеща известен "уклон" в тази посока. Но сайта в никакъв случай не може да се нарече антияпонски. Наистина се стремим към безпристрастност. Когато се изброяват най-често срещани дефекти не се твърди, че това или онова задължително ще се счупи, а се изброяват детайли, които статистически се развалят по-често от други детайли в колата. Понеже подобни статистики се водят от немската служба за пътна помощ ADAC, информацията е тяхна. А иначе добре знаем, че във всички статистики за авариите японските автомобили са най-добри :lol:

 

Поздрави www.automediapro.com

<{POST_SNAPBACK}>

Щом се стремите да давате компетентни, безпристрастни и обективни мнения по въпроса с Японските автомобили не е лошо да понаучите повече за тези автомобили.

Много интересно тази информация в ADAC ли я намери:

1."Кормилното устройство е непрецизно, а при по-големи нервности на пътя окачването капитулира."

2."Спирачките не са особено силни, а при високо темпо шумовете в купето са високи. "

3."Серийното оборудване е богато само при скъпите версии. "

Сега да го коментирам:

1. Кормилното устройство е много прецизно и при големи неравности автомобила остава много собре на пътя, особено Хонда с прекрасното си независимо окачване. Това го пише и в AutoBild за Сивик 5G. Освен това окачването е адски здраво и както писаха в Автопазара в статията "Хонда Сивик - Автомобила на старо": Укачването е досстатъчно здраво да измине 200 000 км. без да създаде никакви проблеми.

Аз продадох старата си Хонда на 16 години и не съм сменил един болт по окачването с изключение на два задни амортисьора.

2. Пич, ти качвал ли си се на Голф? Защото именно по тези немски издания класират Хонда Сивик в Голфовия клас. Аз лично карах Голф 3 и мога да ти кажа как спира голфа (нямаше дори серво на спирачките), мога да ти кажа колко по-нестабилен беше, а мога да ти кажа и че даже нямаше серво на волана, което компроментира 3-та точна от Вашия безпристрастен и обективен сайт. Това дърво е базова модификация, както сивика ми и нямаше:

- Серво на съединителя

- Серво на спирачките

- Серво на волана

- Електрически прозорци (при сивика са 4 на брой)

- Електорнни огледала

- Електронен шибедах

....да не говорим как вози, как седи на пътя, колко е устойчив и как не се чупи?

 

А сега за информацията дето каза, че сте преписали от ADAC:

Мотор: Внимание за износени ангренажни ремъци (особено от 97г.) - опасност от скъсване. Гарнитури на главата (до 93 г.).

Дефектни шайби на клиновидния ремък (производство 96 г.)

Често се чупят тръбите на ауспуха.

Охладителна система: дефектни термостати, неуплътнени радиатори (до 95 г.)

 

Каросерия: корозирали фарове, шум от вятър при вратите, нови модели с шумове по каросерията и дефектни ключалки на вратите (променена затваряща система и ключове)"

Кажи кои съвременни автомобили нямат последици при късане на ангренажен ремък? Това дефект ли е?

За гарнитура на главата: Аз не съм видял до сега това да е основен дефект при тези автомобили. От 7 години карам само Хонда и не ми се е случвало да сменям тази гарнитура, автомобилите ми са обикновено над 10 години, познавам много Хондаджии с по-голям опит и от мен и този дефект никога не са го срещали.......коментарите са излишни.

За тръбите на уаспуха нещо не го разбирам, но ако ги удряш ще се счупят сигурно.

А какви са тези корозирали фарове?

Шум и вятър - с какво сравнявате автомобила като го пишете това, пак ще ти кажа да се качиш на Голф 3, от една година производство са със Сивика ми?

А това с ключалките - такова никога не съм поправял.

 

Моето мнение е, че човек ако иска да прочете малко глупости може да посети Вашият сайт.

Поздрави

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...