Jump to content
TI_GONISH

Проблем След смяна на ламбда на Акорд 2.3

Recommended Posts

Колеги спешно ми трябва съвет от вас. Наскоро си продадох акордиончето на един много добър приятел и уж нищо му нямаше и след 3 дни светва чека на ламдата, след което Бош сервиз в пловдив на Скобелева, след това диагноза...нова сонда, след това смяна....кара 15 км. оборотите отново се сриват и чат-пат гасне...а сега след още 5 км. колата претрися, предърпва и претраква отпред и издава странни шумове. Колеги помагаите, че ебаха маи маиката на Красавицата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай грешката от компа и оправяме красавицата ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера не помня, само прочетох че е ламда сондата изписана като грешка, ако не можете без него утре ще питам ония дет я правиха и орезилиха !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на грешката беше P1166- Lambda sensor Heater. Подгрява на сондата беше изгорял, поради което сондата неработеше и не си регулираше сместа. След смяна на сондата, тя започна да работи и сместа на БЕНЗИН стана ОК. Интегратора варираше около 0% и в движение, както и на място оборотите на колата си бяха ОК и вървеше супер. Да поясня, че колата има газов инжекцион. Когато е обърнахме на газ сместа и беше много богата, сондата заби в богато и интегратора се свлече на -30% и празния ход на колата беше нестабилен. Като е обърнахме обратно на бензин нещата се нормализираха. След тези извършени манупулации и наблюдения обяснихме на клиента, че ако кара колата си на газ тя ще се адаптира по смес и когато обърне от газ на бензин няма да се държи нормално обороти, ще е прибеднява на бензин, т.е цялата кола ще му се държи странно. Препоръчахме му да е кара на бензин и да отиде на газаджиите които са слагали газовата да си настроят сместа за да не се получават такива залитания на адаптациите по смес в крайни граници.На следващия ден клиентите се връщат и казват че пак им е светнал чек. Този път грешката беше че сместа на колата е била много богата, т.е ецу-то се е опитало да си е отрегулира и като е "видяло" че неможе да обедни сместа и да е вкара в нормални граници за него записва грешка. По обяснение на клиента лампата му е светнала след като е ходил на газаджия, сместа му е "отрегулирана" и е покарал на газ. Преди ходенето на газаджия всичко с колата си е било ОК и след като обръщат на газ тогава се получава проблем.За сега това. Ако някой има въпроси с удоволствие сте му обясня.Лека и спорна на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ! Първо да кажа , че благодаря за цялостното обяснение по въпроса и да добавя, че съм доволен от професионалното отношение в сервиза, както и отношението към моя приятел. Точно поради тази причина го пратих при вас ! От друга страна изникна едно недоразумение, за което аз бях причината, тъи като когато създавах поста , забравих да обясня проблема и с газта, поради което явно изникна проблема. Нямах достатъчно време тези дни да влезна и да допълня темата, както и това заглухване и губене на мощност при тръгване. Извинявам се за израса "ебаха и майката", тъй като бях ефектиран от това, че момчето ми е приятел, а и колицата съм я гледал много добре за една година и все още по някакав начин съм привързан към нея ! Надявам се да получа разбиране от ваша страна, както аз с разбиране се извинявам ако съм засегнал някои ! Поздрави и сърдечни извинения !P.S. Всеки прави грешки, важното е да се учим от тях и по възможност да ги поправяме !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...